זו עומר כתבה.

הצלחה מרושעת! פרק 1

15/07/2011 879 צפיות 8 תגובות
זו עומר כתבה.

עוד לא המציאו את הנוגדן לסרטן. נכון?
אז מכיוון שאני 'מאוהבת' במדע, עסקתי בגילוי הנוגדן לסרטן כי אחותי היתה בביה"ח בגלל סרטן.
כן, אני שואפת לדברים גדולים…
חברותי הצטחקו למשמע דבריי ואמרו: "את חייה בפנטזיה".
אני כרגיל, לא הקשבתי להן והמשכתי במחקרייי. הייתי, אני חושבת, בסוף מחקריי וצדקתי!
כן!!! גיליתי את הנוגדן לסרטן!!! ניסיתי אותו על אחותי ו………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
זה הצליח! היא הבריאה!
ירדתי למטה והלכתי לבית חברותייי. אמרתי להן בתוכחה: "אתן רואות! הצלחתי לגלות את הנוגדן לסרטן!"
"חחחח…" הן צחקו בלעג, "נועם, למה נראה לך שזה הנוגדן למחלת הסרטן? חחח…"
"למה?" כעסתי, "מפני, שבדקתי אותו על אחותי החולה והיא הבריאה!, זה למה!" זעמתי עליהן, על כך שהן לא מאמינות לי. מי הן בכלל? למה אני חברה שלהן? אני יודעת למה, מפני שבהתחלה הן היו חברות אמיתיות. ועדיין יש לי שם חברה אמיתית: לירון.חברה יפה וחכמה. אז למה גם היא צוחקת עליי? למה היא בוגדת בי? נראה לי שאני יודעת. בגלל הלחץ החברתי. חבל…
נו טוב, לא נורא, אספר להוריי שהצלחתי להבריא את ביתם. הם בטוח יקפצו משמחה! אביא את אחותי מביה"ח. היא תתאושש בבית.

המשך יבוא!


תגובות (8)

תמשיכי

16/07/2011 09:58

אני אמשיך רק אחרי שעוד לפחות 2 ילדות יגיבו לי אנאבל.

אז עוד תגובות!!!

16/07/2011 10:04

יפה!

16/07/2011 15:19

תמשיכייייייייייייייייייייי 3===
סיפור ממש יפה P=

חח כתבת בצורה טובה, כמו שצריך ואני באמת מחכה לראות את הפרק הבא 3 ;

16/07/2011 16:05

תודה לכולם אך לא אכתוב סיפור נוסף בשבוע הקרוב כי אני נוסעת לאילת.
תצטרכו לחכות. מצטערת…

16/07/2011 18:16

היי ניצן 2 בקשות לי אלייך: א. תהני מהשהייה באילת תעשי חיים משוגעים!!!!!
ב. תמשיכי לכתוב כי כייף "לקרוא אותך"

תודה בקי

20/07/2011 16:07

תודה לכולן!
בקי, אני לא ניצן אלא חברה שלה.
אני עומר.
מכיוון שאני משתמשת במחשב שיש במלון, אז אוכל לכתוב עוד סיפור.

20/07/2011 17:10

יפה מאוד!!תמשיכייי :)

22/07/2011 19:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך