התקווה האחרונה

פרפר 12 16/05/2016 898 צפיות 3 תגובות

את מקור ההשראה שלי בחיים.
הוא הסתכל עליי והעיניים שלו נצצו מגאווה כלפי למה אני מקור השראה שלך ?שאלתי אותו
הרי נפגעתי כלכך הרבה ובעקבות זה פגעתי בעצמי , נתתי לאחרים להשתמש בגוף שלי ,הרסתי לעצמי את הבריאות , הרסתי לעצמי את השמחת החיים הורדתי לעצמי את הביטחון.
למה אני מקור השראה ? אתה פשוט טועה
כי בכיתי כלכך הרבה הלב שלי פצוע לחתיכות… נראלי שאתה מתבלבל ביני לבין מישהי אחרת. אני לא מקור השראה אני לא אחת שצריכה לתת דוגמא לאנשים הדוגמא היחידה שאני צריכה לתת זה פשוט לא להיות כמוני .
הוא הסתכל עליי במבט מופתע .הייתה דממה לכמה דקות. ואז פתאום הוא צחק
כל כך התעצבנתי למה אתה צוחק ?? שפכתי בפנייך את סודות הלב שלי את מה שהכי כואב לי אני עירומה נפשית לפנייך . עשיתי לך משהו?
והוא ענה לי "ההבדל בינך לבין אחרים שלאחרים אין את הכוח להתמודד עם דברים כלכך קשים , אנשים תמיד יחפשו להוריד אותך למטה ואת פשוט עדיין עומדת על הרגליים וזה שאת בוכה זה לא אומר שאת חלשה , זה רק אומר שאת נותנת לעצמך לפרוק את הכאב בשביל להכניס שמחה ללב שלך ,הכאב תמיד ישאר לך אבל את פשוט את! גם שאת חושבת שאת כלום ושום דבר את תמיד מוכיחה לעצמך שאת לא" .
את פשוט לא רואה אתזה, את לא רואה אותך. אז תפתחי את העיניים יקרה שלי ותביני למה את מקור ההשראה שלי.


תגובות (3)

רגע אז מה ההשראה בעצם שהוא לוקח ממך?

21/05/2016 15:21

זה סתן משהו שכתבתי .. אבל פשוט ההשראה והלקח זה שתמיד צריך להישאר עם הראש מורם למעלה ולא צריך לוותר שקשה .

23/05/2016 00:17

את ההשראה שלי ❤

02/06/2016 16:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך