זה אפשרי

big girl cry 05/09/2016 944 צפיות תגובה אחת

לפעמים ישנם רגעים שכול מה שיכול להשתבש, משתבש. כול מה שהתפללת שלא יתרחש, מתרחש. אתה יכול ליפול לתהום הנשייה, ואתה יכול לטפס למעלה מהגיהנם. זה הולך להיות קשה, אבל זה אפשרי. ואף אחד לא שואל אותך מה אתה רוצה. זה גם לא משנה כמה קשה עבדת. זה פשוט קורה. ואולי זה יהיה מעט לא נוח לשמוע את האמת, אבל הנה היא: הדבר היחיד שיכול לעצור את החיים מליטול ממך את כול היקר לך, את כול מה שנלחמת והקזת דם בעבורו – הוא אתה. אם אתה מאמין בזה ואם לאו. יש בידך את הכוח להיות אדון לגורלך. אתה לא זקוק לכך שאנשים יאמינו לכך שאתה מסוגל, זה מספיק שאתה תאמין בעצמך. אתה לא חייב לחוות את החיים כקורבן, אם אתה בוחר בכך. ואני רוצה שלא תשכח לקום כשאתה נופל. אתה צריך לדעת, אתה יכול לעשות את הבלתי-אפשרי וכשאתה עושה את הבלתי אפשרי, אתה לא עוצר שם. אל תצפה מאף אחד לעשות את העבודה שלך, או שאחרים יהיו שם בשבילך. אם אתה רוצה את זה, קח את זה בעצמך. אף אחד לא חייב לך כלום. הרבה אנשים אוהבים לדבר הרבה על מה שהם יהיו בעתיד, ועל איך שהם יגשימו את החלומות שלהם, אבל הם שוכחים לעבוד על החלומות שלהם בהווה. אין דרך קלה לעקוף את זה מלבד עבודה קשה. לעולם לא להרים ידיים. והדבר הכי חשוב, לעולם לא לוותר על עצמך.


תגובות (1)

קטע עמוק ויפה…

05/09/2016 23:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך