*אם,לא הבנתם המספר/ת לא ידוע עדיין ורק בסוף הסיפור הוא יתגלה,השערות יתקבלו בשמחה.
*ניצן כתבה!!!!
*המשך יבוא.......

חלומה של קרין 2

03/08/2011 791 צפיות 2 תגובות
*אם,לא הבנתם המספר/ת לא ידוע עדיין ורק בסוף הסיפור הוא יתגלה,השערות יתקבלו בשמחה.
*ניצן כתבה!!!!
*המשך יבוא.......

ולפתע, רון (הילד הכי "מקובל" של השכבה),ניגש אל חני ואמר לה בקול רם:"חני,אני מתבייש מהתנהגותך המבזה שרכלת על קרין מאחורי גבה ואפילו שחדת את חברתה". חני הייתה המומה במקצת וכתשובה אמרה במתיקות:"רון,יקירי,אינך רואה כאן איש שמאמין לדברייך חסרי המשמעות היא גחכה קלות והמשיכה אם,אתה עדיין מקנא בלואי שהסכמתי לבקשת החברות שלו אינך צריך לומר עליי שקרים נוראים בפומבי ואחרי מילותיה היוקדות רון נעלם במבט שאומר חכי,חכי,עוד נראה מי יצחק אחרון ונעלם"….. חני עמוק בליבה ידעה שעשתה טעות מרה אך,לא ניתן היה לראות זאת אלא,רק את חיוכה הקסום והנפלא שהיה מתוק כסוכר….. ליאת,חברתה של שרה (עוד "דחויה חברתית" זוהי שרה),היא ילדה ביישנית אבל,כשהיא כועסת היא נהיית אדמדמה וכעוסה ממה שהיא בדרך-כלל ומתחילה לזעום על "כל העולם ואשתו" בלי רחמים כלל. ותמיד,ליאת מרגיעה אותה באיזשהי מילת מפתח שרה,הרגעי כולם רואים אותך או שרה,תשלטי בעצמך,את תעשי לך פדיחות נוראיות ועוד…… קרין נגשה לרון עם מבט קטן וחמוד ואמרה לו בלחש:" רון,תודה רבה לך…. בלעדייך,לא הייתי מסתדרת וחני,הייתה מוחצת אותי לאלפי חתיכות קטנטנות". רון חייך והשיב:"קרין,את מצא חן בעיניי מאוד בעיקר,שאת מתחצפת לחני המרשעת הזאת הוא אמר במתיקות יתרה בכוונה והמשיך ורק שתדעי שלא הצעתי בחיים לחני חברות,היא סתם מקשקשת לכולם בכוונה"….. קרין,נראתה מרוצה מהסיטואציה הזו ואמרה:" רון,אני דווקא מאמינה לחני,היא נורא אמיתית וכנה,לפחות בעניין הבנים היא אמרה בנימת נצחון והבסה על רון. והוא,נראה סתם מוטרד מתשובתה המוחצת של קרין ,הילדה שהציע לה חברות והשאירה אותו במתח מפחיד. קרין,הרגישה לראשונה "כמקובלת" באמת ושבאמת מישהו מלבד שתי חברותיה היחידות מעריך אותה בצורה ראויה. חני,הרהרה בינתיים האם איך שהגיבה לרון הייתה צורה ממזרית למדי או בסדר והחליטה שכדאי לפייס ביניהם בהקדם האפשרי על מנת שהוא לא יתחיל ליצור סכסוך בינה לבין חברותיה הטובות ביותר המכונות "הנגררות של חני". גיא,ילד חכם ונמוךעבר ליד כסאה של חני ובנימה ביישנית אמר לה היי. חני לא הבינה מה פשר העניין ונאלצה לומר בחביבות שלום,ומי אתה? הוא נסוג לאחור כמה צעדים ואמר גיא:'אני מהכיתה שלך ישב לי מולי לא שמת לב"? הוא אמר באופטימיות גמורה. חני,כמתיקת סוד השיבה:"אה,באמת מולי,היא לא הרכלנית מספר אחת בכיתה"?. גא נבהל מדבריה,פנה ללכת ובסוף השיב:"אממ… אולי,האמת,אני לא יודע ונס על נפשו". קרין ראתה את המחזה הזה ופנתה בהיסוס לעבר גיא המבוהל ואמרה לגיא:"גיא,אינך צריך להתרגש מדבריי חני,ככה היא ואי אפשר לשנותה. אם,אתה אוהב אותה אני מציעה לך לרדת מהעניין,היא לא שווה התעניינות". גיא השיב בכך שאמר:"תודה לך,אבל,מי את"? קרין ענתה בשלווה רבה,קרין,נעים מאוד! והוא הציג את שמו. קרין וגיא לחצו ידיים לאות חברות ביניהם וקרין,ידעה שהוא יוכל להיות במקום ניקול ויעזור לה בעת צרה ובעיה. גיא,לעומתה,סתם חייך בחביבות וחשד בהתנהגותה הבוטחת בו של קרין ואם,היא מנסה לסכסך בקשריו עם "מלכת הכיתה" חני,שהוא כל כך מעריץ ומחבב? באותו זמן, שרה שוב צעקה על ליאת שתפסיק לרדת לחייה הפרטיים וליאת כתשובה אמרה לה:"הרגעי שרה,כולם מסתכלים עלייך כאל ילדה בכיינית ומגושמת"…….. שרה רק המשיכה ליילל כתינוק ואמרה:"אוי,נו די כבר להציק לי וכך,המשיך הריב שלהם עד לסיום ההפסקה".
ופתאם……………


תגובות (2)

היי ניצן
הסיפור שלך יפהפה, מקסים ואנא המשיכי!!!!!!!!!!

בהצלחה ויום טוב בקי

04/08/2011 10:26

סיפור נפלא! המשיכי במהירות! :)

04/08/2011 14:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך