אהבהתמידאיתך
מקווה שאהבתם,היה לי חשוב לכתוב את זה. זה לא היה אמור להיות סיפור אבל בגלל שזה אתר בשביל סיפורים כתבתי את זה כסיפור. תודה :)

מה שבאמת קרה

אהבהתמידאיתך 20/02/2017 1673 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם,היה לי חשוב לכתוב את זה. זה לא היה אמור להיות סיפור אבל בגלל שזה אתר בשביל סיפורים כתבתי את זה כסיפור. תודה :)

התלבשתי מכובד חצאית שחורה לא ארוכה ולא קצרה,חולצה מחוספסת.
אמרתי לאימי בעודי יוצאת מביתי "להתראות אמא" היא ענתה לי בהתרגשות "להתראות נסיכה,ובהצלחה"
נכנסתי למכונית והתחלתי לנסועה,האולם היה מאוד גדול ואחרי כמה דקות הגיעו מיליוני אנשים!
הרגע הגדול הגיע וקראו לי לבמה,הלכתי בהליכה אנטליגנטית, והחזקתי את הדפים שלי.
עמדתי ליד המיקרופון ונשמתי נשימה עמוקה,שמעתי כפיים רועשות וחייכתי.
כולם הפכו להיות בשקט והתחלתי לדבר:
"שלום לכולם! אני מורינדה ג'רפלייסשן ונולדתי בצרפת,ביסודי עברתי התעללות….
כל יום הגעתי בחייוך,כל יום חזרתי בדמעות ובבכי.
חשבתי שהוא! "הבורא" יעזור לי,רק….. זה לא קרה.
מה עשיתי רע? מה כבר ביקשתי? רק ביקשתי להיות מישהי,לא להיות ילדת כאפות.
למי לא הלשנתי? למי? אך,כל מה שאמרו לי זה סתם דברים רגילים כמו: "אל תתייחסי" וכו…
עברתי לחטיבה,תאמינו לי.
המצב החמיר.
עברתי אונס,כל יום הייתי באה לבית הספר ומה הייתי מקבלת? נחשו! מקבלת זין לתחת.
(באותו הרגע התחלתי לבכות…)
ככה עברתי עד כיתה ט! כיתה י' היה כרגיל,עד שהבנתי משהו…
משהו שכולכם צריכים לדעת,הבורא לא קיים.
מצחיק נכון? כי גיליתי כך אחרי הרבה מחשבות וקריאת ספרים.
אתם יודעים מה זה אבולוציה? ככה חשבתי.
אתם יודעים אך אתם לא מאמינים,אני אספר לכם מה זה אבולוציה כך שאתם תאמינו.
קודם כל נתחיל מאיך נוצר העולם,לא! אלוהים לא ברא אותו,אוקיי??
איך כוכב נולד? כוכבים נוצרים בענני ענק שעשויים מאבק וגז בין-כוכבי. אלה הן הערפיליות הכהות. עננים כאלה מפוזרים ברחבי הגלקסיה וגודלם הוא עצום, טריליוני קילומטרים מקצה לקצה. התפוצצות סופר-נובה בכוכב סמוך לערפילית כזו גורמת לגל הלם שמביא לקריסת הענן. הענן נדחס ומסתובב וכוח המשיכה שלו מושך אליו המון חומר מהערפילית שמסביבו. כשמצטבר בו הרבה חומר, מתחילים הלחץ והטמפרטורה שבענן לעלות. הטמפרטורה עולה עד לטמפרטורה של כ-15 מיליון מעלות לערך ובחום הזה מתחיל תהליך שבו מתרחש היתוך של המימן – כך נולד לו כוכב חדש! הבנתם?
עכשיו,אבולוציה.
קודם כל החיידקים אחר כך חסרי חוליות אחר כך חצי דג חצי לטאה ואחר כך מופיעים הדינוזאורים.
וגם יש את הקופים… שעוברקים תהליך שינוי והופכים להיות מי שאנחנו *בני אדם*.
לא שמתם לב? בזמן ההריון יש תהליך שינוי של התינוק,קודם כמו חיידק אחר כך חצי לטאה חצי דג ואחר כך דינוזאור ואחר כך בן – אדם.
נכון שזה מדהים?!
עכשיו,הטבע! נכון שזה מרגש? לא! אלוהים לא ברא את זה,העולם נוצר עם הטבע! תפנימו את זה.
תודה על ההקשב שלכם."
סיימתי לאמר את דבריי והיה שקט,אחר כך בחורה אחת קמה ומחאה כפיים.
אחר כך כולם כמו ומחאו כפיים,זה היה כל כך מרגש.
אחרי כל הטירוף הזה חזרתי הביתה וראיתי את אימי בוכה,רצתי אלייה וחיבקתי אותה.
שאלתי אותה "אמא למה את בוכה?"
היא ענתה לי "שידרו אותך בטלוויזיה שמעתי כל מילה ומילה,ורק רציתי לאמר לך שאני גאה בך!"
חייכתי אלייה ואמרתי "אני יודעת את זה"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך