alaska
שבוע טוב:)

מספר על הלב

alaska 11/02/2017 880 צפיות 3 תגובות
שבוע טוב:)

7. מספר על הלב. מספר של סדקים, צלקות. מספר של אכזבות, מלחמות. מספר של כאב, של בדידות. מספר של שיגעון, של שיכרות. מספר של תקווה שהלכה לה לפח. מספר של זמנים בהם הכל מצוברח. מספר של אסון, של חולשה, ריקנות. מספר של ניתוחים של הלב, של עצבות.

6. מספר על השפתיים. מספר של טיולים, מספר של חוויות. מספר של רגעים, מספר של מחשבות. מספר של חיוכים באמת מהלב. מספר של צחוק שכבר עושה כואב. מספר של יופי פנימי, אמיתי. מספר של ביחד, אתה ואני. מספר של לחיות את הרגעים הגדולים, מספר של הימים היפים בחיים.

5. מספר על הריאות. מספר של שעות של שינה עמוקה. מספר של שקט יומי, של שלווה. מספר של אמת נטולת דאגות. מספר של רצון עז להאמין ולהיות. מספר של דאגות שבאות מטוב לב. מספר של נוסטלגיה מהולה בכאב. מספר של חוכמה, של ניסיון. מספר של נחישות, של רצון.

4. מספר על הרגל. מספר של מסעות, של תקופות, גילויים. מספר של חוויות, הליכות, טיולים. מספר של כוויות קור על פסגות ההרים, מספר של רגעי חולשה בנחלים שוממים. מספר של צעקות ברגע הסופי, של שמחה, של משהו פנימי. מספר של סיפוק בליל מלא כוכבים, מספר של כמות הצורות בעננים.

3. מספר על העין. מספר של אני, אתה וכולם. מספר של שלושת המילים היפות בעולם. מספר של תקווה, של רצון לגלות. מספר שנותן עוד חשק לחיות. מספר של סקרנות, של מבטים. מספר של אנשים שבאים והולכים. מספר של השתקפות שקר ואמת, מספר של רגש שנראה ומשתלט.

2. מספר על היד. מספר של שנינו ביחד, בלי אף אחד. מספר של ילדות, חברות, עצמאות, חופשיות. מספר של רצון טוב לעזור לאחר, מספר של רגש שמדבר. מספר של ידיים שלא מרפות, מספר שמקשר אנשים לתחושות, לנפשות. מספר של אומץ ליהנות מעכשיו, מספר של ביחד נאהב.

1. מספר על המוח. מספר של אני, של מחשבות, של רציונל. מספר של הכל מחושב, משוקלל. מספר של בחירות נכונות, של לצחוק ולבכות. מספר של התמדה, של אמת, גם אם כואב. מספר של לעצור, להרגיע את הלב. מספר של מה שעושה לי טוב, מספר שעוזר לי את עצמי לאהוב.


תגובות (3)

אוווההה… כל כך מורכב… כל כך טעון… כל כך יפה ולא מפתיע. שאלתי את עצמי גם לאחר קריאה שלישית- למה דווקא מתחילים מהמספר-7? האם יש כאן כוונה מיוחדת? מה קורה אם קוראים מלמטה למעלה? עשיתי זאת וזה לא ממש שינה לי. שאלתי את עצמי גם-האם לספרות יש משמעות מיוחדת לטקסט שהוצמד אליהן? למשל: 5 מספר על הריאות.
הדבר שהכי תפס אותי היה העובדה שכתבת "מספר על היד" ולא הזכרת שואה ולו במילה אחת קטנטנה… שמת לב?!
מקסים מקסים. ושבוע טוב.

11/02/2017 23:36

האמת? אני לא יודעת למה התחלתי מהמספר שבע חחח, אבל יש שבעה ימים בשבוע, וזה מספר טיפולוגי בתנך, אז למה לא?
לחלק מהספרות יש משמעות- 2 שזה על ביחד, 1 מוח, כי זה אנחנו ועצמינו, 3 עיניים, כי קשר עין הזכיר לי משום מה את המשפט "אני אוהב/ת אותך", שלושת המילים היפות בעולם. לשאר המספרים אין משמעות לדעתי, אבל אחשוב על זה:)
הקטע עם השואה- שמתי לב לזה האמת, פשוט רציתי לקחת את הטקסט הזה למקום עם תקווה, פחות התקשר לי פה..
תודה רבה על התגובה המקסימה, תודה על זה שהעמקת והעלית לי תהיות ומחשבות:)

12/02/2017 00:01

העלת קטע על הנסיך הקטן?

06/03/2017 16:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך