מבשלת ליולדות לאחר לידה.
בישול זה מתאים לאמהות חד הוריות לאמהות לאחר ניתוח קייסרי או לאמהות לתאומים.

כמובן גם לאמהות שיש להן עוד ילדים בבית ואין להן זמן לטפל בכולם כאשר מגיעים מבית החולים וגם אין עדיין את הכוחות הנדרשים.

יולדות אשר אין להן עזרה בבית או שסתם רוצות פינוק שלאחר לידה. עושה זאת בבית היולדת.

אוכל מזין בריא בייתי וטעים אשר תורם רבות להתאוששותן לאחר הלידה וגם משפר את מצב הרוח.

מארגנת את חדר התינוקות ונשארת לעזור בלילות בימים הראשונים לאחר הגעת היולדת הביתה. משעה 19.00 ועד השעה 07.00 בבוקר. כך שהיולדת יכולה לנוח ולהתחזק .אני המלונית שמגיעה הביתה ומשחררת את היולדת בימים הראשונים מטרדות היום יום.

כאשר אני מגיעה היולדת יכולה להתפנות לעיסוקים פרטיים...להיות עם הילדים הנוספים בבית ואני רק עם התינוק.
או אפילו לצאת קצת להתרענן ולבלות עם חברה או עם הבעל.
מתאים במיוחד לאמהות חד הוריות ולאמהות לאחר ניתוח קייסרי
ולכל מי אשר אין לה עזרה בבית או שסתם רוצה פינוק שלאחר לידה.







משהו ניפלא שקרה לי במיסגרת עיסוקי המיוחד

מבשלת ליולדות לאחר לידה.
בישול זה מתאים לאמהות חד הוריות לאמהות לאחר ניתוח קייסרי או לאמהות לתאומים.

כמובן גם לאמהות שיש להן עוד ילדים בבית ואין להן זמן לטפל בכולם כאשר מגיעים מבית החולים וגם אין עדיין את הכוחות הנדרשים.

יולדות אשר אין להן עזרה בבית או שסתם רוצות פינוק שלאחר לידה. עושה זאת בבית היולדת.

אוכל מזין בריא בייתי וטעים אשר תורם רבות להתאוששותן לאחר הלידה וגם משפר את מצב הרוח.

מארגנת את חדר התינוקות ונשארת לעזור בלילות בימים הראשונים לאחר הגעת היולדת הביתה. משעה 19.00 ועד השעה 07.00 בבוקר. כך שהיולדת יכולה לנוח ולהתחזק .אני המלונית שמגיעה הביתה ומשחררת את היולדת בימים הראשונים מטרדות היום יום.

כאשר אני מגיעה היולדת יכולה להתפנות לעיסוקים פרטיים...להיות עם הילדים הנוספים בבית ואני רק עם התינוק.
או אפילו לצאת קצת להתרענן ולבלות עם חברה או עם הבעל.
מתאים במיוחד לאמהות חד הוריות ולאמהות לאחר ניתוח קייסרי
ולכל מי אשר אין לה עזרה בבית או שסתם רוצה פינוק שלאחר לידה.







לפני כמה חודשים צלצלה אלי אשה נחמדה וסיפרה לי שהיא נכנסית לחודש התשיעי של הריונה

ולאחר גלישה באינטרנט..בגוגל..פגשה את האתר שלי..ואת עיסוקי עם היולדות.

הבנתי ממנה שיש לה בעיה .יש לה עוד 2 ילדים בבית ובעל(שמאד רעב ואוהב לאכול) ואין לה משפחה קרובה שיכולה לסמוך עליהם בעזרה לאחר הלידה.אמה גרה רחוק..אך אמרה לה שנותנת לה מתנה מבשלת פרטית שתגיעה לביתה לבשל עבורה ועבור המישפחה.

ולכן החליטה לקבוע איתי שאגיע לבשל אצלה עוד לפני הלידה..כדי שיהיה אוכל כשתלך ללדת..וגם מקווה שכשהיא תחזור מבית החולים ישאר עדיין משהו.

בנוסף כבר קבעה איתי ל-3 חודשים קדימה..שאגיע לבשל לה אוכל מזין בייתי ובריא ליולדות וגם כמובן אוכל שמתאים ליולדות מניקות.

הייתי אמורה להיות אצלה בערך 7 שעות.

במשך השעות שהייתי שם ..ראיתי כמה פעמים שהיא מתיישבת..נאנחת..קמה..מסתובבת..

והרי לפי מיטב ידיעתי היא רק בשבוע השני של החודש התשיעי..ולפי מה שסיפרה לי..היא סוחבת הריון עד הסוף.

בעלה לקח את הילדים מהרגע שהיגעתי לטיול בפארק.

כמובן שתוך כדי בישול ואפיה..שתינו קפה ביחד..למדתי להכירה..מה היא אוהבת ..את טעמיה באוכל..

את טעמי כל באי הבית..מה כל אחד אוהב..ועדיין אני רואה אותה מתפתלת..זזה באי מנוחה ומסתכלת על השעון כל כמה שניות.

שאלתי אותה באם היא לחוצה..או מחכה למישהו..ואז ענתה לי..

אני חושבת שאני הולכת ללדת…

היסתכלתי עליה…ולא הבנתי…אני בתוך הסירים..באמצע הבישולים…בעלה לא בבית..אין שכנים..זה במושב והשכנים ראיתי שיצאו מהבית…

שאלתי אותה למה היא מתכוונת..וענתה לי אני מתחילה ללדת..

אני…שכבר ילדתי בעצמי ילדים..מזמן..ויש לי נכדים..אך מגיעה ליולדות כשהן כבר עם תינוק על הידיים..קיבלתי פיק בירכיים…דבר ראשון סגרתי את הגז והתנור..מזל שלגמרי לא איבדתי את העשתונות…שאלתי אותה היכן הטלפון שלה..וחשבתי לצלצל לבעלה שיחזור עם הילדים.

אמרתי לעצמי אני אשאר עם הילדים ..והוא יקח אותה לבית החולים.

צילצלתי אליו אך היה תפוס..ניסיתי כל כמה שניות שנראו לי ארוכות כנצח..ועדיין תפוס.

זהו…החלטתי..לי אין רכב..אך לה יש..לקחתי את מפתחות הרכב..(ואני נוהגת..יש לי רשיון)

הורדתי אותה לאט לאט לרכב..נעלתי את הבית..ועדיין כל כמה שניות אני מנסה לתפוס את הבעל…

והיתחלתי לנסוע..שאלתי אותה לאן..אמרה ל"מאיר"..ואנחנו במושב ליד נתניה.

נילחצתי ברמות…לא הראיתי לה..אך חשבתי מה אני עושה עם תתחיל לידה.

בינתיים בעלה סוף סוף ענה לי…וסיפרתי לו שאנו כבר בדרך ליולדות..והוא יגיע לשם עם הילדים.

היגענו בשלום כשתוך כדי נסיעה אני מנסה הכל רק לא לדבר על הלידה הקריבה…להסיח את דעתה וכמובן יותר את דעתי ממה שקורה ומתרחש …

כשהיגענו רצתי פנימה וביקשתי עזרה…וכמובן תוך כמה דקות היגיע גם הבעל.

היולדת שלי…כך אני מרגישה..שהיא שלי..ילדה במזל טוב אחרי שעתיים בן …

הילדים שהיו איתי..בעלה היה בחדר לידה איתה.שיחקו..לקחתי אותם לאכול..סיפרתי להם סיפורים.. שרנו שירים..

ולאחר שראיתי אותה…ובירכתי אותה..לקחתי את הילדים הביתה..טיפלתי בהם בכל מה שצריך..

והימשכתי את הבישולים והאפיה..

נישארתי שם במקום 7 שעות שהיתי אמורה להיות …יום שלם…

יום של תהפוכות..אך מדהים..מקסים..מרגש וניפלא….יום שאני הרבה זמן לא אשכח.

באתי למישפחה לפנק אותם עם הבישולים שלי…לעזור עם הילדים..ויצאתי משם בשעות הערב המאוחרות…(היגיעה האמא שלה להחליף אותי)כשבליבי שמחה גדולה.

אני הייתי צריכה לאחר הבישולים להגיע לבן זוגי שבדרום..ברכבת…וכשעליתי עליה סוף סוף

וישבתי וחשבתי על כל מה שקרה …ידעתי שבחרתי בעיסוק הנכון.ידעתי שהכינוי שיולדת אחרת כינתה אותי "סבתא להשכרה" הוא אמיתי.

ידעתי שאני נמצאתי שם בזמן ובעיתוי הכי נכון שאפשר…

ולכן כשאני מגיעה ליולדת חדשה…ורואה אותה מקבלת אותי עם תינוק על הידיים…מרגישה אני

שהנה היגשמתי את חלומי…לטפל ביולדות לאחר לידה…להכין להן תבשילים בייתים מזינים ובריאים…לדאוג שהיולדת תבריא ותתאושש…לדאוג בערב אם יש עוד ילדים בעזרה להם..או בעזרה עם התינוק..

והכי חשוב..לתת לכולם את ההרגשה שיש על מי לסמוך.

ממני

עם הרבה אור ואהבה

איריס הסופרומן בדרך ליולדת חדשה

והחיים שלכם מסודרים

0525903953
www.iris-superwomen.co.il


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך