תיקון ,משהו, הוספה ,שגיאות. בתגובות.

סיפור הכיתה פרק 4

01/07/2016 867 צפיות אין תגובות
תיקון ,משהו, הוספה ,שגיאות. בתגובות.

חזרנו הביתה,פתחתי את דלת חדרי,שכבתי במיטתי וחשבתי:אולי לבקש סליחה?אולי לעבור בית ספר?אולי לספר לאמא והיא תחשוב על משהו?אולי למות?
אז פשוט נרדמתי.בבוקר קמתי ואמרתי לאמא שתחמם לי שוקו.רצתי לחדר והחלתי לכתוב יומן…
ביומן היה כותרת הכותרת הייתה:\"מה לעשות כדי שרות לא תכעס עליי?\"
ואז התחלתי לכתוב לי כמה דרכים: \"יומני היקר יש ילדה בכיתתי שקוראים לה רות.והיא מאוד רגישה…אני אתמול צעקתי אלייה,והרגשתי רע עכשיו אני מחפש דרכים כדי שניהיה שוב חברים\"
אוקיי זה נראה לי כבר בסדר צחצחתי שיניים, שתיתי שוקו והתלבשתי.אני ואמא יצאנו החוצה והינו בדרך למכונית.נכנסתי למכונית ונסענו בערך 6 דקות 5 דקות ובסופו של דבר הגענו.נתתי נשיקה לאמא ורצתי לשער בית הספר שהיה עוד סגור. חיקיתי 10 דקות ונפתח השער רצתי לכיתה ופתאום ראיתי תא רות בוכה. התקדמתי לעבר רות ושאלתי:\"רות מה קרה למה את בוכה?\"
היא לא ענתה,היא רק הסתכלה עליי בזעף.התרחתי ואמרתי:\"טוב,עם את רוצה לדבר אני פה.\"
הצלצול הגיע וכל הכיתה ישבה במקומה.פתאום שמתי לב שיש כיסא ריק לידי.המורה הגיעה היום בחייוך ושאלתי אותה:\"למה יש כיסא פנוי לידי?\" המורה ענתה:זו הפתעה להמשך.\"
עברו שעתיים המורה שוב פעם הגיעה ואמרה:\"ילדים תכירו את הילד החדש יותם!\"
הפה שלי נפער.וחשבתי אולי זה יותם מהגן? ותנחשו מי זה היה!!! נכון זה היה יותם מהגן שלי!!
רצתי אל יותם בחייוך התחבקנו וצחקנו.אמרתי לו:\"יותמי אתה יושב לידי!\" הוא לא הבין ושאל:\"אני יושב ליידך? עניתי כן.המורה אמרה:לירון שב מיד במקום ויותם מה אתה עושה פה?אתה בכלל בכיתה השנייה!\"כמעת פרצתי בבכי כשהיא אמרה זאת אבל אז יותם אמר:אבל המורה…המורה שלי גירשה אותי מין הכיתה…. המורה אמרה:\"טוב תוכל לשבת בכיתתנו עד שהעניין יטופל,רק לא לדבר בשיעור! כמובן שיותם ואני צחקנו כל השיעור בלי שהמורה תשים לב. בהפסקה רות אני ויותם טיילנו,עד שראני ספסל וישבנו,יותם הוריד את התיק הקטן שלו והוציא משקפיים
ההמשך יבוא!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך