עובש

SomeDude 16/12/2018 585 צפיות אין תגובות

אז היה שינוי.. אכלתי עובש במשך שבוע בשביל השינוי הנחוץ הזה, זה התחיל בצורה ממש קשוחה אבל למדתי לשחרר לאט לאט וראיתי את עצמי חופשי להרגיש מה שבא לי עם כל אחת שבא לי עושה כל מה שעולה על רוחי, מסונוור מנשף המסכות המרשים שמולי אני חייב לשים מסיכה ולהקדיש ריקוד אחד לעצמי, להוריד כמה שרשראות בתהליך.
תוך רגע תוך כדי ריקוד אני מזכיר לעצמי כמה אני כבול בשרשראות ששמתי, תוהה איך נפלתי לתהום הזו שוב, מקנא בדמות וויקינגית לא ידועה המסתתרת מאחורי כלכך הרבה רגשות שאיני יודע במה אני מקנא באמת, מבלבל את עצמי ללא שום מטרה רק פוגע ומכאיב והורס את כל הקשרים סביבי.
אבל צום עובש עזר ללא ספק, אני לא כלכך חסר אונים כמו ששכנעתי את עצמי, אני באמת מתחזק וגדל דרך כל הכאב הזה, לומד איך להתגבר להשתפר ובעיקר לשחרר, פאק הכאב הזה חדר עמוק, אל חדרים שלא ידעתי שיש לי, לאט לאט נפתחים עוד ואני מגלה בכל חדר עולם מורכב.
בדיוק אומר לחבר אח לחיים שלא ראיתי כל התקופה הנוראית והקשה הזאתי בגלל שהחיים קורים, בעצם התקופה הזו היא החיים או להפך והיא לא משהוא זמני אלה התחלה מלמדת וחדשה כל פעם מחדש וללא שום ברירה או להפך כי החיים הם תקופה מוזרה אם תבחר ותרצה שכך יהיה או להפך.
אני רק אומר שנשברו כמה שרשראות וכל פעם שזה נאמר וחוזר אצלי בראש מופיע סירנה מצמררת שתחזיר אותי למקומי העצוב והבודד, לבד שוב בחיים.
הלבד בונה ומלמד, עוזר לראות ולהקשיב לאחרים לעצמך ולחיים, כמה קסום שלאלו שמקשיבים יש מבט מהפנט שחודר לכל אותם החדרים, אנרגיה שקורנת גלויה לכל המתבוננים האחרים.
חשוב לשמור על האנרגיה הזו ולחלק אותה לאלו שחולקים גם, לא משנה באיזו צורה, העיקר בלי שום שרשראות ומסכות, להישאר נכונים אמיתיים וטהורים כמו שמגיע לכולנו להרגיש ולהיות.
להציג את עצמינו מטונפים פצועים ומותשים בלי בושה או פחד, להציג דוגמא לכל מי שמחפש אחת, ללא מחשבות על תגמול בכל צורה או אופן, להיות אמיתי עם כולם ובעיקר עם עצמך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך