בקי
להשתדל להפטר מעודף משקל זה בריא מאד וזה גם אסתטי . קדימה חחחחחחחחחחח

באהבה בקי

"שומרי משקל"

בקי 13/05/2011 818 צפיות אין תגובות
להשתדל להפטר מעודף משקל זה בריא מאד וזה גם אסתטי . קדימה חחחחחחחחחחח

באהבה בקי

צהרים טובים לחברי וחברותי באתר "סיפורים"

אני החלטתי לשתף אתכם באירוע אישי שלי שיש לו גם מסר למי שזקוק לכך. ובכן אני חברת כבוד בשומרי משקל מזה שנים רבות. בעקבות ההרזייה שלי במתינות ולא בבת אחת הצלחתי להגיע למשקל כבוד (כמובן לא של דוגמנית חחחחחחחח) אך למשקל שאותו קבעו הם.

ואכן שמרתי בדבקות על משקלי ומצבי היה מצויין.

לפני זמן מה הוזמנו לאירוע משפחתי ושם לצערי הרב חטפתי "מכה אדירה" מהווליום החזק של הדי.גי.
כששבנו הביתה הרגשתי ורטיגו בקנה מידה ענק ולא שמעתי באוזן (איבדתי את השמיעה)
ופשוט הצטרכתי מיד להתפנות לבית חולים. שם אושפזתי כשבועיים לערך והטיפול התרופתי היה קורטיזון במינון לא מבוטל.

כידוע לכם הקורטיזון מנפח מאד וגורם לעליה במשקל מסיבית.

לאחר שלא עלה בידי להוריד את "התוספת" החלטתי לשוב לשומרי משקל והם אישרו לי להגיע מדי שבוע להרצאה של המדריכה (המתוקה) ועוד מאמץ קטן וחזרתי למשקל הכבוד – וזה עוזר לי הן נפשי והן פיזי כמובן.

בסיפור אישי זה אני פונה לכל חברי וחברותי שסובלים/ות מעודף משקל אל תחכו שיערמו עליכם עוד ועוד קילוגרמים תצטרפו לאיזו קבוצת תמיכה כרצונכם וכמובן איני עושה הפרסומת לשומרי משקל יש עוד קבוצות תמיכה כאלה ואחרות ותנסו להפטר מהעודף משקל זה עושה הרגשה נפלאה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך