בקי
חלפו כמעט 20 יום מאז מיכלי (כך כונתה ע"י הצוות הרפואי) שהיא שקועה בתרדמת ובמעקב צמוד מכל אנשי הצוות הרפואי בחדר טיפול נמרץ ולמרות שהיו בטוחים שהיא תשוב להכרה מעצם היותה צעירה ועוד פרמטרים אך הימים שחלפו ולא שבה להכרתה הלחיצו את כולם

"תאונת דרכים"

בקי 18/06/2011 932 צפיות 3 תגובות
חלפו כמעט 20 יום מאז מיכלי (כך כונתה ע"י הצוות הרפואי) שהיא שקועה בתרדמת ובמעקב צמוד מכל אנשי הצוות הרפואי בחדר טיפול נמרץ ולמרות שהיו בטוחים שהיא תשוב להכרה מעצם היותה צעירה ועוד פרמטרים אך הימים שחלפו ולא שבה להכרתה הלחיצו את כולם

השחר הפציע בשתיקה רועמת ולחדר הלבן והסטרילי המלא בחמרי חיטוי עם ריח חריף של תרופות, עגלות עמוסות לעייפה במכשירי טיפול רפואיים שונים, מכונות החייאה, מוניטורים למיניהם ומנורות ניאון גדולות המפזרות אור לכל פינות החדר ודממה כבדה שוררת בו מלווה כעין מוסיקה חרישית בתקתוק מונוטוני של המיכשור הרב הפועל בחדר בקעו קרני אור חיוורות מבעד התריסים המוגפים קמעה של בקר חדש,
על פניו נראה כי יום זה לא יהיה שונה מיום האתמול ומעוד ימים רבים לפניו בחדר זה. ולפתע פתאום נעורה כאילו מעולם אחר הנערה – האשה – צעירה ויפהפייה בעלת עיני התכלת כים ביום שקט ורגוע והשיער הזהוב שהיה מפוזר על הכרית הלבנה והיא רק שאלה בקול כמעט דומם שקט ומפחיד קמעה "היכן אני ? מה קרה לי ? אני פוחדת ולא מבינה הכל כל כך זר לי ומי אני ? אלוהים אין לי מושג מי אני והיכן אני " ??? ואזי ניגשה למיטתה ממש בריצה ובהפתעה ושמחה לאין קץ, אחות צעירה קראה בקול מרגש ועצום "חזרת להכרה יפהפייה שלנו לאחר זמן כה רב שאת נמצאת אתנו. ברוכה הבאה ותודה לאל ששבת אלינו יפונת ומקסימה אנא תרגעי ואל תפחדי ואני מיד אסביר לך את כל מה שקרה אך תחילה עלי לבשר לרופאים את הבשורה הנפלאה שאת התעוררת."

"התעוררתי ? שאלה הצעירה ההמומה אבל למה ישנתי והיכן אני נמצאת ? בבקשה בבקשה תסבירו לי אנא אני רוצה לדעת" . ולחדר פרץ בצעדי ענק וחיוך רחב על שפתיו גבר גבה קומה ויפהפה לבוש בחלוק לבן וסטטוסקופ על צווארו הביט באשה היפהפייה ממושכות כאילו לא מאמין למראה עיניו וצעד לעברה ולחש לה בקול עדין רגוע אך גם רוטט ומתרגש מעצם התעוררותה " ברוכה הבאה גברתי הצעירה וברוך שובך אלינו." האשה הצעירה וההמומה החזירה לו מבט משתהה ושאלה "לאן שבתי" "והיכן הייתי קודם לכן" ?

והגבר שלפי מלבושו וארשת פניו הכל כך סמכותית הבינה שהוא רופא ומעורה מאד במצבה ישב לידה קרוב קרוב אליה ואמר לה: הייתה לך תאונת דרכים קשה מאד מאד והובאת אלינו לבית החולים במצב אנוש כשכולך פצועה קשה אך למזלך לא נפגעת בפנייך היפות ואת נשארת יפהפייה גם כעת ואת נמצאת בבית חולים "בחדר טיפול נמרץ". מי הביא אותי אליכם וכיצד הגעתי ? האם הייתי לבד או עם עוד אנשים אלוהים אינני זוכרת כלום. הרופא בקש ממנה בקול רך ונעים ראשית להירגע כדי שחלילה וחס לא תשקעי שוב בקומה כלומר בתרדמת ואני אסביר לך הכל מיכלי היפה שלנו מיכלי ? קוראים לי מיכלי ? אין אנו יודעים כיצד קוראים לך אך אני אוהב את השם מיכלי והחלטתי שנקרא לך בשם הזה אלא אם תרצי לשנותו ? לא השם אהוב עלי ענתה מיכלי אך בבקשה ספר לי כיצד הגעתי אליכם. ?

"אספר לך הכל אך את חייבת להבטיח לי שלא תתרגשי ורק תקשיבי לי ותהיי רגועה. הובאת אלינו לבית החולים ע"י אמבולנס שהוזעק למקום התאונה המחרידה בה עוברי אורח ראו אותך מוטלת בלא הכרה על שפת הכביש מחוסרת הכרה ואין יודעים מי פגע בך וכיצד. ומאז את נמצאת אצלנו ואנו עשינו הכל כדי להגיע לרגע זה בו לשמחתי שאין לה גבולות פקחת את עיניך וחזרת לעצמך." "כמה זמן אני כאן ? שאלה מיכלי ?


תגובות (3)

אנו לא כל כך אהבתי את הכתיבה. מיכל מדברת כמו ילדה קטנה, זה לא ממש מתאים.
שתי ההערות:
1) כל פעם כשאת מפרסמת פרק, תצייני את מספר הפרק בכותרת, זה יותר נוח.
2) תשתמשי בפסיקים, את כותבת בלי.
בהצלחה :-)

18/06/2011 23:06

תודה על ההערה ויש לך את כל ההיתר לא לאהוב את הכתיבה שלי.בקי

18/06/2011 23:28

לא, את הכתיבה של הסיפור הספציפי הזה אני לא אוהב. שאר הסיפורים שלך כתובים מאוד יפה!!

19/06/2011 16:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך