בקי
הגב' בירן באה לברר מי זו הגברת ש"גנבה" את בעלה ואבי בתה לכל כך הרבה ימים ולילות ???????????????????

תאונת דרכים

בקי 27/06/2011 644 צפיות אין תגובות
הגב' בירן באה לברר מי זו הגברת ש"גנבה" את בעלה ואבי בתה לכל כך הרבה ימים ולילות ???????????????????

לאחר הרגיעה המיוחלת קמה מיכלי וכמובן לא רצתה להתקלח אלא רצתה לשמור על ריחו האהוב עליה כל כך רק בשבילה. לאחר שלבשה פי'גמה וסרקה את שיערה הארוך המתולתל והנופל כמו הילת זהב על כתפיה נזכרה שיש לה פגישה עם קובי בחדר השיקום והיא פנתה מיד לשם כשההליכה יותר קלה לה.

קובי המתין לה על יד הדלת ושמחתו היתה רבה כשראה אותה הולכת לבד כמעט בלי עזרה." אני מאושר לראותך מיכלי כמה מצבך השתפר את בחורה מקסימה ובמקרה זה עלומייך עומדים לצידך וגופך הצעיר מתגבר על הטראומה ומציית לנו וזה משמח אותי מאד מאד" וכך נכנסה מיכלי מלווה בקובי לחדר השיקום ובתדרוכו עברה לסוג שונה של תרגילים וזה היה קצת יותר קשה והכוונה לעלות כל פעם בעוד שלב את הרגלים כלפי מעלה וזה כאילו היא עולה במדרגות. בחדר ניצב סולם גדול ורחב ושם החלה מיכלי בהדרגה לעלות רגל אחרי רגל בשלביו של הסולם. לאחר תרגולת של זמן רב שחרר אותה קובי לא לפני שהחמיא לה "שהיא תלמידה ממושמעת ומצטיינת "' "תודה קובי כל התודות מגיעות לך". וכך יצאה מיכלי ופסעה לעבר חדרה והחושך כבר עטף את העולם ומיכל מצאה בחדרה ארוחת ערב קלה והתרופות הרגילות. היא נכנסה להתקלח החליפה את הפיג'מה ולבשה נקיה וישבה לאכול את ארוחתה סמוך לשולחנה הקטן. לאחר שהעייפות השתלטה עליה נכנסה למיטה ומצב רוחה היה יותר מעודד ומחשבות שונות חלפו בראשה בתקווה שאולי יחזור זכרונה אליה ותדע מי היא ?

מאין ולאן התכוונה להגיע בעת שנדרסה והושלכה ללא הכרה בשולי הכביש ורק אנשים טובים הזעיקו את האמבולנס והובילה אותה לכאן והיום כבר למעלה מ- 45 יום וד"ר בירן האחד והיחיד שמלווה אותה שהיא מאוהבת בו מעל לראשה ונקיפות מצפון חשה כל שניה ושניה מהיממה כי האדם הזה הציל אותה ממוות ואין לזה זכות להפרידו ולנתקו ממשפחתו אבל כיצד תפעל ? "כיצד תוכל לוותר עליו ? עם כל המחשבות והרהורים שונים גאל אותה מלאך השינה ושקעה בשינה עמוקה ונעימה.

הבקר הגיע ומיכלי חשה הרבה הרבה יותר חזקה וגמישה והיא החליטה מיד לאחר הרוטינה שעליה לעשות בבקר כגון מקלחת ארוחת בקר ותרופות תיגש שוב לחדר השיקום ותשחזר שוב ושוב את התרגילים ולפחות מבחינה פיזית מודה לאל שהיא הולכת ומחלימה. וכך מיכלי לאחר המקלחת וההתרעננות לבשה את האימונית האהובה עליה עד אין קץ והחליטה הפעם לגשת לחדר האוכל ולסעוד יחד עם כולם.

ואכן כשהגיע לחדר האוכל התקבלה בברכות חמות ע"י כל החולים הסועדים וכולם החמיאו לה על מראה המלבלב ואיחלו לה רק הצלחה בהמשך והחשוב מכל שמהר מהר תלך הביתה. מיכלי הודתה להם ואח"כ הלכה לעמדת האחיות שגם שם כמובן התקבלה נפלא ובקשה את התרופות. מיד אח"כ שמה פעמיה לחדר הכושר ושקעה בתירגול רציני וארוך וזה עשה לה רק טוב פשוט היה לה קל יותר על הלב ומחשבות חיוביות וורודות יותר החלו לעטפו. על גמישות הגוף על תזוזות נכונות של כל האברים על
מיכלי ישבה עוד זמן מה לבדה עם עצמה ולאחר מנוחה קצרה קמה בדרך חזרה לחדר. כשהגיע לחדרה שמחה לראות שיש לה שכנה חדשה והיא גם אשה די צעירה. מיכלי קיבלה אותה בסבר פנים מחייכות והציגה את עצמה. הבחורה הודתה לה ואמרה ששמה נילי והיא פשוט נפלה במדרגות ביתה ושברה את רגלה ולאחר ניתוח וגיבוס שבמהלכו היתה מאושפזת כשבועיים שוחררה לביתה והיום התקבלה לשם הסרת הגבס ואם הכל תקין לתחילת פיזיוטרפיה.

' "נילי אמרה לה שעוד מעט אמא שלה תבוא ותביא לה כמה שבועונים ודברי מאפה שאמה מומחית באפייתם ו"בערב נעשה חינגא"." גם אותך מבקרת המשפחה שאלה נילי ? ואז נפלו פניה של מיכל ונילי התנצלה ואמרה לה באם פגעתי בך אני מתנצלת." " לא נילי לא פגעת בי אבל המצב שלי מאד קשה מבחינת הזכרון משום שאחרי שנדרסתי ונשארת מוטלת ברחוב ללא הכרה איבדתי את הזכרון ואני כבר למעלה וחדש וחצי בביה"ח ורק לפני זמן לא רב חזרתי לעצמי וזאת בזכות "אל תגידי לי התערבה נילי זאת בזכות ד"ר בירן" נכון איך ידעת שמו של הרופא הזה הולך לפניו והוא עוזר לכל מי שזקוק לעזרה מסיבית ולא מוותר עד הנצחון. נכון הודתה מיכל כך זה היה גם אתי סופר לי שהוא ישב לידי שעות רבות וניסה להחזיר אותי לחיים ולהעירני מהקומה הקשה אליה שקעתי. ותוך כדי השיחה בין שתיהן נכנסה לחדר אשה נחמדה מאד הדומה להפליא לנילי ומיכלי צרחה באופן ספונטני שלום אמא של נילי.

שלום חמודה. שמי מיכל גם יפה וגם שם נפלא. מיכלי ביקשה סליחה מהאם ובתה ונכנסה למקלחת מאחר והיתה מזיעה מאד וכעבור זמן מה יצאה ממנה כשהיא לבושה בפיג'מה נקיה וחשבה כיצד אוכל לכבס את האימונית ? וכך לאחר שהסתרקה והתיזה על עצמה קצת מהתפנוקים שקבלה במתנה נכנסה למיטה וחשה שעיניה נעצמות. לפתע הרגישה שמישהו מביט בה והיא פקחה את עיניה ואכן על הכסא ישבה אשה יפהפיה לבושה בהידור רב מטופחת ובחיוך על שפתיה אמרה: בקר טוב לך מיכלי . את בודאי תוהה מי אני ובכן אציג את עצמי אני אשתו של רן של מי שאלה מיכלי ? הוי סליחה של ד"ר בירן מיכלי חשה שליבה עומד לצאת מהמקום ומאחר שהוא לא מפסיק לדבר עליך ועל השמחה שנפלה בחלקו לאחר זמן כה רב להחזירך אלינו החלטתי לבוא לבקרך ולראות "מי זאת הבחורה שגנבה את בעלי ואת אבי בתי למשך זמן כה רב."

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך