בקי
מיכלי מוזמנת לליל שישי אצל הרופא שאוהב אותה ללא סוף והיא מאוהבת בו מעל לראשה אך מה יהיה חשבה? כיצד אסתכל בעיני רעייתו ?????????

תאונת דרכים

בקי 28/06/2011 616 צפיות אין תגובות
מיכלי מוזמנת לליל שישי אצל הרופא שאוהב אותה ללא סוף והיא מאוהבת בו מעל לראשה אך מה יהיה חשבה? כיצד אסתכל בעיני רעייתו ?????????

מיכלי ניעורה משנתה ומיד שבו ועלו בראשה כל ארועי ליל אמש מרגע ההזמנה ע"י הגב' בירן ועד לאהבתו הכואבת והמטריפה של ד"ר בירן והיא רק חשבה דבר אחד כיצד תוכל לחיות מבלי לראותו עד ליום א' ? כיצד כיצד ? ובשאלה זו ששאלה את עצמה ולא קבלה מענה קמה ממיטתה ונילי חברתה לחדר ברכה אותה בבקר טוב וחיוך רחב על שפתיה. מיכלי :,"אמרה לה ישנת כל כך מוקדם וכל הזמן הוילון שלך היה סגור אך שמעתי שאת "נושמת" ונרגעתיי הבנתי שאת "בחיים" ושתי הצעירות צחקו יחדיו.

ועכשיו נלך להתקלח וכך שתי הבנות הצעירות עסקו כל אחת בעצמן והתכוננו לארוחת בקר. לאחר המקלחת מיכלי הרגישה טוב יותר ואפילו התחשק לה קצת להתיפייף ואפילו איפרה מעט את עיניה ומרחה מעט קרם על פניה היפהפיות. היא נזכרה בחברות שהביאו לה מתנה כל כך חיונית וחשבה כמה שהן מתוקות אני מקווה שהן כבר בריאות לחלוטין. מיכלי הלכה לחדר האוכל וכל הסועדים קיבלו אותה בקריאות רמות התפעלות והחמיאו לה ליופיה. מיכלי הסמיקה וענתה בספונטיות : "הלא יום שישי היום וצריך להתכונן לשבת המלכה". לאחר ארוחת הבקר חזרה לחדר לשתות את התרופות הממתינות לה על השידה ותהתה מה לעשות.?? לפתע חשה רצון לשאוף מעט אויר צח והחליטה לרדת ולטייל מעט בחצר.

היא נכנסה למעלית וירדה למטה וממש כשהמעלית נפתחה ראתה את ד"ר בירן כשראה אותה תפס אותה בידיו ובלא שום מלה "סחב" אותה מאחורי החצר ושם הגיעו למעין מבנה יפה הוא הירפה ממנה שלף מכיסו צרור מפתחות ובאחד מהם פתח את הדלת הכניס אותה פנימה ונעל את הדלת אחריהם. החדר היה אפל ונראה כעין חדר ישיבות משום שהיו בו שולחן מנהלים ארוך וכיסאות מסביבו. הוא נישק לה ונישק לה ופשוט לא הירפה ממנהזמן רב. בשוך הסערה כשהיא חבוקה בזרועותיו שאל אותה חרישית :מיכלי, כאילו מלמל לעצמו " "מדוע לא אמרת לי שאשתי היתה אצלך והזמינה אותך אלינו ? מדוע שתקת מתוקה שלי ? ממה את פוחדת ? אני מאושר שתהיי היום האורחת שלנו ותהני מבתי התינוקת שבוודאי תתאהבי בה. רני אמרה מיכלי פעם ראשונה קראה לו בשמו "רני כיצד אוכל לבוא לביתך ? כיצד ? "אני אומר לך כיצד לאחר שאלה אמרה לי על הזמנתה מיהרתי לחנות ורכשתי עבורך מכנסים וחולצה שלדעתי תהיי מהמממת בהם וכן קניתי לך זוג סנדלים כי הלוא לא תבואי יחפה צחק ובערב בסביבות השעה 19.00 אבוא לאסוף אותך ואני מצפה לראותך מוכנה ויפהפיה " "אני מבטיח לך כי הכל יעבור בשלום. ותהני אצלנו כאילו את נמצאת בין ידידים טובים שאוהבים אותך, סמכי עלי. ושוב נישק לה ארוכות על שפתיה החושניות המתוקות כדובדבן מתוק וחמצמץ כאחד ואמר לה "אצא אני ראשון ואם אין איש מסתובב תצאי את מיכלי ותעלי למחלקה " ואח"כ אעלה אני ואניח את החבילה שבתוך האוטו שלי בחדר השיקום ואת תקחי אותה משם להתראות אהובה בערב בשעה 19.00 בערך." "רני ואתה צריך לנעול את המקום הזה " גם כשאת נאהבת אינך מאבדת את ראשך כל הכבוד לפני שאסע אגיע לכאן לנעול את חדר הישיבות הזה" "ביי מתוקה שלי אני "מת" עלייך והסירי דאגה מליבך הכל יעבור בשלום ובבטחון וכהרגלו מיהר לצאת החוצה.מיכלי יצאה מהחדר, הגיעה למעלית, עלתה למחלקה וכולה נגינה, כולה אושר שמחה, ממש מרחפת וכלל לא מרגישה שהיא הולכת אלא רק מרחפת ואוהבת ונאהבת וזה החשוב ביותר.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך