בקי
מיכלי מתכוננת במלוא המרץ לקראת רני - הלוא הוא הד"ר בירן - להתארח בביתו ????????!!!!!!!!!!!!!!! מה יהיה ? אסור לה לאהוב אותו !!!!!!!!!! אך כבר מאוחר מדי הוא נעוץ עמוק בתוך לבה בתוך נשמתה בתוך תוכה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תאונת דרכים

בקי 28/06/2011 831 צפיות 5 תגובות
מיכלי מתכוננת במלוא המרץ לקראת רני - הלוא הוא הד"ר בירן - להתארח בביתו ????????!!!!!!!!!!!!!!! מה יהיה ? אסור לה לאהוב אותו !!!!!!!!!! אך כבר מאוחר מדי הוא נעוץ עמוק בתוך לבה בתוך נשמתה בתוך תוכה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

. מיכלי נכנסה לחדרה וראתה את נילי כשהיא לבושה ועצובה "מה קרה נילי את משתחררת " "כן מיכלי לצערי אחרי שעשו לי צילום רנטגן גילו שעדין אינני בשלה לפיזיוטרפיה והרופא כנראה יגבס אותי מחדש אך הפעם עם גבס יותר רך ורק כעבור שבועיים אחזור לצילום חוזר". "חבל שד"ר בירן היום בחופש רציתי גם את חוות דעתו". מיכלי לא אמרה מלה חיבקה את נילי ואיחלה לה החלמה מהירה ושתהיה סבלנית. "תודה מיכלי תראי יש לי כאן כמה דברים שלקחתי אתי אך מאחר ואני חוזרת הביתה אינני זקוקה להם ואני משאירה לך אותם מתנה." וכך נתנה נילי למיכלי חבילה גדולה ויצאה מהחדר לא לפני שנישקה לה על לחייה. "מיכלי פתחה את החבילה ומצאה בה מברשת שיניים חדשה , משחת שיניים, מי פה, תיאודורנט, מברשת לסרוק, כמה גומיות וסיכות לעיצוב השיער וכן בקבוקן בושם עם ריח ממש משכר. מיכלי הניחה הכל בתוך המגירה ליד המתנות של חברותיה הקודמות ומיהרה לחדר השיקום, ושם כמובן ציפתה לה החבילה הארוזה כל כך יפה. מיכלי קירבה את החבילה לשפתיה ונשמה את ריח האפטר שייב של אהובה. היא חזרה לחדרה ישבה בכורסא לבדה וחשבה למה אני לא מסוגלת להזכר מי אני ? מי משפחתי ? כיצד אוכל לשוב לעצמי ? עם מי הייתי כשקרתה לי התאונה ? לאן התכוונתי ללכת אלוהים אנא החזר אלי את הזכרון ואדע מי אני וכיצד להמשיך לחיות הלא לא אוכל להמשיך לעד להיות בבית החולים כי אני כבר מסוגלת מבחינה פיזית להשתחרר אך לאן אלך? מישהו מתעניין בי בכלל ? היכן אגור ? כשהבינה שמחשבות והרהורים כאלה עושים לה רק רע לנשמה החליטה שהיום היא לא תלאה את עצמה ובסתר ליבה קיוותה שאיכשהו ומתישהו היא תזכר כן, היא היתה בטוחה שזה יקרה אבל מתי ואיך ? על זה אין לה מענה ובודאי שלא עכשיו. עברו כמה שעות ומיכלי חשה רעב והבינה שכנראה הגיעה שעת הצהרים היא נגשה לחדר האוכל וראתה שכמעט כולם סיימו את ארוחתם. האחות שאלה אותה "היכן היית מיכלי לך הבאתי לך את הארוחה לחדר" תודה ענתה לה מיכלי עכשיו יהיה לי יותר תיאבון. ובאמת תיאבונה היה גדול והיא סיימה את כל מה שהוגש לה. לאחר הארוחה מיכלי חשה מין עייפות נעימה ולכן חזרה לחדרה ובהיותה לבד חשה הקלה שכבה במיטתה וצללה לתוך שינה הפעם שינה נעימה ומרגיעה. כשניעורה לפתע לא ידעה מה קורה אך פתאום נזכרה שעליה לאסוף את כל כוחותיה כי מחכה לה הזמנה. היא נכנסה מיד למקלחת קרצפה את עצמה נהנית מחידודי המים היורדים על גופה החטוב הבתולי והיפהפה כן חפפה את שיערה עם כל התכשירים שקיבלה במתנה וריחם הנעים עשה לה רק טוב. כשיצאה מהאמבטיה כשרק מגבת סביב גופה ומגבת עוטפת את שיערה הרטוב הביטה בשעון ונבהלה כי השעה היתה כבר 18.30 ועוד ½ שעה יבוא רני לאסוף אותה היא ניגבה את גופה ופתחה את החבילה כדי לראות מה בתוכה החבילה כללה 2 זוגות מכנסיים יפהפיים אחד בצבע תכלת והשני לבן בוהק , 2 חולצות משי תואמות למיכנסיים, כמה זוגות תחתוני תחרה כשרק נגעה בהם הסמיקה מרב התרגשות ואהבה ובקופסא נפרדת נחו להן בשלווה זוג סנדלים בצבע לבן עם 2 רצועות דקות פשוט הכל היה כליל השלמות. מיכלי בחרה בזוג המכנסיים הלבן ובחולצה תואמת יפהפהיה עם פרחים קטנים בשלל צבעים שהלמו את עיניה ושיערה הבלונדיני השופע ובחרה בזוג תחתוני תחרה בצבע העור ולפני שהתלבשה הזליפה על גופה מהתיאודורנט , ואז מלמלה לעצמה חזייה הוא לא קנה לי כי אינני זקוקה לה וחייכה בסוף נעלה את הסנדלים ורק התפלאה כיצד ידע בדיוק את המידות לכל הבגדים ולסנדלים ? בסוף התמסרה לשיערה סירקה אותו וייבשה עם המגבת הגדולה ואספה אותו עם הסיכות והגומיות שקיבלה שקיבלה ואח"כ הזליפה מעט מהבושם החושני משהו וחשבה האם להתאפר לא אין צורך רק מעט אודם מרחה על שפתיה ולא חלפה שניה והדלת נפתחה והשובל של הריח המוכר הממכר והכי אהוב בעולם נכנס במלוא יופיו לחדר.

המשך יבוא


תגובות (5)

ואווו פרק ממש מ100מם !! באמת מענין מה יהיה שהיא תגיע לביתו של הד"ק בירן :)

29/06/2011 08:48

הי בקי
ביקשתי ממך תגובה לסיפור שלי לפני כמה זמן ביום האם ולא גבת
אולי לא ראית !אז שוב אני מבקשת שתגיבי לסיפור לידה

29/06/2011 16:13

מתוקה שלי אני בושה ונכלמת כי לא הגבתי לסיפור של ואיתך הסליחה. ניסיתי לאתרו עכשיו בין כל הסיפורים אך לצערי לא צלחה דרכי. אנא בבקשה בבקשה תואילי להעבירו אלי (ובפעם הבאה אהיה יותר ממוקדת "שבועת צופים" ואענה לך מיד כמו שאת עונה לי מיד.
אנא אני ממתינה בקוצר רוח שתואילי להעבירו אלי "פ ל י ז" בקי

30/06/2011 10:45

מארי שלי היקרה יש למה לצפות תעקבי ותתרשמתי ואם תשלחי לי איזו תגובה שלילית חיובית זה אותו דבר פשוט תגובה אמיתית אחבקה בזרועותי. תודה מאמי וניפגש בסיפורים שלפחות אותי ממלאים באנרגייה חיובית לעין שיעור ומה איתך ? את נהית לכתבו ? לדעתי אוהבת ועוד איך אוהבת ????????? המשך יום נפלא למרי שלי החברה "מהסיפורים"

יום נעים ונמשיך לשמור על קשר !!!!!!!!!!!!!!!!!! בקי

30/06/2011 10:48

בקי זה מחמם את הלב שחשוב לך לענות למי שהגיב לך
תלחצי על המחבר שלי ותמצאי כבר את הסיפור
תודה רבה

30/06/2011 16:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך