בקי
הזוג בירן מארח את מיכלי בביתם היפהפה שבו העושר שלט בכל פינה ופינה. כמו כן יש להם עוזרת שכנראה ישנה שם ותינוקת מדהימה ו - עליה לקחת רוורס מהגבר הזה ששיך למשפחתו ולא שייך לה

תאונת דרכים

בקי 29/06/2011 640 צפיות אין תגובות
הזוג בירן מארח את מיכלי בביתם היפהפה שבו העושר שלט בכל פינה ופינה. כמו כן יש להם עוזרת שכנראה ישנה שם ותינוקת מדהימה ו - עליה לקחת רוורס מהגבר הזה ששיך למשפחתו ולא שייך לה

הוא היה יפהפה לבוש חולצה תכלת מהממת עם זוג מכנסים כחולים מונחים להפליא על גופו הצר והאתלטי והתבונן בה וסקר אותה מלמעלה למטה וחוזר חלילה ורק מלמל יפהפיה ליידי אמיתית. מיכלי אמר לה אנא סלחי לי אבל רדי בבקשה לבד במעלית ואני ממתין בתוך המכונית שלי ליד שער בית החולים ומיד יצא.

מיכלי הביטה על עצמה פעם נוספת במראה שהיתה בחדר האמבטיה אך לא ראתה את כולה אלא רק את פניה ותסרוקתה מצאה מאד חן בעיניה אך חשבה אולי כדאי לפזר אבל עכשיו אין זמן ולכן אצה רצה למעלית , לחצר וחיש נבלעה באוטו שדמה ממש ליכטה ענקית בצבע כסף מבריק ורק נכנסה והאוטו יצא לדרכו. רני שתק מיכל שתקה וכל אחד חשב כנראה אותה מחשבה. לפתע סטה האוטו לסמטה מעט חשוכה והיא שאלה כמו ילדה קטנה את אביה הגענו ? והוא לא ענה רק דימם את המנוע, כיבה את האור והיא היתה בזרועותיו נושמת אותו מנשקת לו ופשוט רוצה להבלע בתוכו. רני שאלה כיצד אסתכל בעיניה של אלה ? אני סומך עליך כי את ילדה נבונה וחכמה ותדעי בדיוק כיצד לנווט וממך אשאב כח . נכון אהובתי ???!!!! נכון ! וכהרגלו הדליק את המנוע ויצא מהסמטא כשהוא נוסע ורגשותיו ורגשותיה גואים ועולים ומציפים והם בדרכם לביתו. כן לאשתו ולבתו ומיכלי יחד אתו.

כעבור כרבע שעה לערך עצר הרכב הענק והנוח ליד וילה ענקית מוארת מכל עבר. רני עזר למיכלי לצאת מהאוטו לחץ את ידה חזק וזאת ללא מלים אמר לה שהוא אתה ושניהם נכנסו לתוך חצר ענקית כשריח נפלא עולה מכל הפרחים והשיחים למיניהם כשבתווך בריכת שחיה ענקית שלא היתה מביישת גם בריכה אולימפית. מיכלי הובלה פנימה ע"י רן והם נתקבלו בחביבות ובשמחה ע"י בעלת הבית הגב' אלה בירן. ברוכה הבאה מיכל לביתנו אני שמחה שנעתרת להזמנתי והנה את כאן. אנא הכנסי והרגישי כמו בבית. תודה לך אלה חייכה אליה מיכל והלכה בעקבותיה לתוך סלון ענק מרוהט בטוב טעם עם ספות רכות שמוצבות בפינות שונות, שטיחים יקר ערך פרושים על הפרקט היקר והמון המון צמחיה יפהפיה מצויה כל פינה כשתאורה מיוחדת מפיצה אור על כל הצמחיה. תודה לך אלה ענתה מיכלי ולא ידעה מה לעשות עם עצמה. שבי בבקשה איפוא שהכי נוח לך ומיד אציג בפנייך את הרכוש היקר ביותר שיש לרן ולי וזאת אביבי. ואכן לאחר דקות מספר נכנסה תינוקת מקסימה חייכנית עם שיער מתולתל בלונדיני ארוך עיניים כחולות וענקיות כצבע הים והשמים כאחד ולמרבה הפלא חייכה למיכלי והושיטה את ידיה כדי שזו תקח אותה. מיכל התרגשה כל כך ומיד לקחה את התינוקת המהמממת וחיבקה אותה ונישקה לה על לחייה הלבנות אדמדמות. אלה ורן עמדו מהצד משתאים כיצד אביבי הקטנה מיד חשקה במיכלי . לאחר כ-5 דקות לערך כשמיכלי משחקת עם אביבי ומחבקת אותה נכנסה לסלון בחורה צעירה והודיעה הגב' בירן הארוחה מוכנה.

תודה יפית אנחנו מיד נכנסים וכך לקחה את התינוקת ממיכלי וביקשה ממנה ומרן להכנס לחדר האכל. חדר האכל היה מהמם ביופייו. במרכזו עמד שולחן ענק עם מפה בצבע לבן צח פרוש עליה ועליו ערוכים צלחות וכוסות וסכו"ם והכל אומר עשר לאין גבול. מעל השולחן בדיוק . מעל השולחן בדיוק למעדן הדיוק במרכזו היתה תלויה נברשת ענקית שהפיצה אור נעים על השולחן. מיכלי נתבקשה לשבת כשלידה יושב רן ומול הושיבה ברב פאר וכבוד בכסא מיוחד וגבוה בגובה השולחן את אביבי המטריפה ואלה ישבה לידה. יפית המתינה ושאלה האם להגיש כן בבקשה אנחנו מוכנים. ואכן הוגשו לשולחן בזו אחר זו מנות טעימות להפליא ומיכלי אמרה ספונטנית איזה כיף לאכול אוכל נורמלי ולא אוכל של בית חולים. אלה חייכה וענתה לה אני שמחה שהכל ערב לחיכך. כן מאד מאד ערב. אביבי אכלה את האוכל המיוחד שלה כשהיא משקשקת עם הכפית והכוס שבידה וצוחקת כקול פעמונים ונהנית כנראה מהחברה. לאחר סיום הארוחה קמו המארחים וביקשו ממיכלי להכנס לחדר סמוך כדי שיוכלו להתרווח בניחותא ולקבל קינוח. קינוח שאלה מיכלי אבל אין לי מקום אפילו לגרגר נוסף. אלה צחקה ואמרה כאן לא בוער כלום לאחר זמן מה אני בטוחה שיתפנה לך מקום קטן לקינוח מיוחד שיערב לחיכך. וכך נכנסו לחדר אינטימי במיוחד על הרצפה היה פרוש שטיח בצבע תכלת מקסים וכל החדר היה מרוהט בצבעי כחול תכלת ולבן. מיכלי התיישבה על כורסא נוחה ויפית נכנסה וגלגלה עגלה עמוסה כל טוב במרכזה היו קנקנן מהביל כנראה של קפה ולידו היו כלים תואמים לסוכר, חלב וצלחות תואמות ובצד עמד קנקן מאותו סט נפלא. יפית הניחה את העגלה קרובה לד"ר בירן ושאלה את אלה באם לקחת את אביבי ולהשכיבה . כן כמובן יפית השעה כבר מאוחרת לילדה ואז ספונטני קמה מיכלי ממקומה ניגשה לתינוקת וינשקה לה בחום וליטפה את שיערה ואיחלה לה לילה טוב. הילדה צחקה בצחוק עליז ונפרדה.

רן ביקש סליחה והלך בעקבות יפית והתינוקת וחזר כעבר מס' שניות ואמר אלה יפית ביקשה שתגשי לשם בבקשה אין בעיה רני יקירי מיד אגש וכך יצאה מהחדר. מיכלי נשארה דוממת מהרהרת ולא קולטת כיצד ואיך מתארחת היא בבית כל כך מפואר בבית כל כך עשיר כשלצידה איש משפחה משכמו ומעלה רופא בעל שיעור קומה והיא מיכלי הקטנה שזכרונה ממנה והלאה התאהבה דווקא בו זה לא פייר חשבה לעצמה. רן כאילו ניחש את מחשבותיה והרהוריה ואמר לה חרישית "אני אוהב אותך" תהני ואל תתיסרי!!!!!!!!!!!ם והכל אומר עשר לאין גבול מיכלי אני אתך אל תלחצי את מקסימה. ובדברו קם על רגליו ומילא מהקנקן הקטן שעמד בפינה כוס שתייה למיכלי ואמר לה לילדות קטנות מגישים בלילה שוקו. וכעבור שניה הצטרפה אליהם אלה והודיעה חגיגית אביבי כבר כמעט נרדמה. אלה יקירתי שאל אותה רני תרצי לשתות כן בודאי אבל אנא כוס קפה חזק ללא חלב בודאי לא חשבתי אחרת וכך מזג לרעייתו ספל קפה חזק וגם לעצמו מזג וישבו שלושתם נינוחים ושלווים ושתו בניחותא. כעבור מס שניות של שתיקה אמרה אלה למיכלי מיכלי אני רואה שאת לבושה מאד מאד יפה כן ענתה מיכלי מיד חברה שהיתה אתי בחדר שוחררה הביתה להמשך שכיבה במיטה ופשוט נתנה לי במתנה את כל מה שאת רואה עלי.

נהדר אמרה אלה לחברה הזו יש טעם משובח. נכון ענתה מיכלי ולא הוסיפה. אני מיכלי קניתי לך מס' פריטים שלדעתי ישרתו אותך במהלך השהות שלך בבית חולים וגם מחוצו לו ואני מקווה שדייקתי במידות. אני בטוחה שאינך כועסת עלי פשוט רצוני להעניק לך שי קטן וזאת להשתוות ולו במשהו מזערי מעבודתו הנפלאה של רני אתך שטיפל בך והצליח. תודה אלה אני מודה לך מאד ואשמח לקבל את המתנה שלך " ובהזדמנות זו אני רוצה להודות מעומק לבי לך על הכנסת האורחים המטריפה ולך ד"ר בירן על כל מה שעשית ועושה למעני ואולי יום אחד אוכל ולו במשהו להחזיר לכם כגמולכם ובאמרו זאת חשו בני הזוג בירן שדמעה קטנטנה הופיעה בכל עין יפהפיה של מיכלי. אלה פנתה אליה ואמרה לה יקירתי אל תתרגשי בבקשה רני מטפל מסור ורופא גדול ואת כבר החזרת לו כגמולו מרגע שפקחת את עינייך היפהפיות וחזרת אליו – אלינו ואני תקוה שגם זכרונך ישוב אליך במהרה. תודה לך גב' בירן ענתה לה מיכלי ובעיניים מתחננות משהו פנתה לרן וביקשה ממנו להחזירה לבית החולים מאחר והיא חשה כבר עייפות. אין בעייה אני לרשותך אך אלה קמה מיד ממקומה ואמרה לא לפני שאביא את השקית ואתן לך גם מהקינוח שתוכלי לאכלו במשך השבת. תודה לחשה מיכלי. כשחזרה אלה לחדר עם השקית והעוגה שאל אותה בעלה אלה המתוקה שלי "את רוצה להתלוות אלינו להחזיר את מיכלי" חמודה ?

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך