בקי
מחכים בקוצר רוח לבאות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תאונת דרכים

בקי 30/06/2011 728 צפיות תגובה אחת
מחכים בקוצר רוח לבאות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לאחר הסירוק מרחה מעט קרם לעיצובו וחשה לאות והיא נשכבה על מטתה והנמנמום הפך לשינה נעימה כשחיוך ענק פרוש על פניה היפהפיות לפתע לאחר זמן שאין לה מושג כמה חלף חשה בשובל של ריח מוכר ואוהב כל כך וחשבה מה כבר יום ראשון בבקר ? והוילון הוסט מעט ורני עמד במלוא הדרו מולה והיא ללא כסות עליה אמרה לו בקר טוב ד"ר בירן לא הרגשתי שישנתי כל כך הרבה שעות כבר הגיע יום א' המיוחל לו אני מחכה בקוצר רוח כדי לראותך. רני גחן עליה והרעיף נשיקות מלוא פיו על כל גופה שהיה פרוש לפניו כעוגת שוקולד טעימה ומתוקה שמוצעת לילד כל כך אוהב ואז בשקט כמעט ללא קול מיכלי לא הבינה והיתה בלהט יצרים בלתי רגילה ולא ידעה האם עכשיו בקר אבל לא חשה רעב אלא רעב ללטיפות ונשיקות שזה עתה נישקוהו וליטפוה ובמקום לחשוב ולהבין מה קרה קמה מיד אספה את שיערה ל"זנב-סוס" שהלם אותה להפליא ולבשה את החלוק כאילו מצייתת להוראה בלא עוררין ורצה לכיוון המעלית שלשמחתה הגיעה מיד והיתה ריקה וירדה למטה. בחזית ביה"ח עמדה המכונית המפוארת של ד"ר בירן והוא ישוב על יד ההגה ועושה לה סימן להזדרז ולשבת לצידו.

"רני שאלה מה קורה איזה יום היום ? " בלא שום תשובה התניע את המכונית והיא נשענה בנוחות על מסעד המושב ונהנתה מהרוח הנעימה שנשפה על פניה. לאחר נסיעה של כרבע שעה לערך הגיע הרכב לרח' שקט וקטן ועצר ליד בנין גדול ומפואר מאד. רני פנה למיכלי ואמר לה מיכלי אני מבקש ממך לצאת מהאוטו. ולהכנס ללובי ואני אבוא בעקבותייך. חכי לי בבקשה ליד דירה מס. 1 ואני מקווה שאיש לא יראה אותנו.

מיכלי עשתה כפי שנדרשה ורני מיהר בעקבותיה ושלף צרור מפתחות מכיסו ובאחד מהם פתח את הדלת והוביל את הנערה לתוך הדירה ומיד סגר ונעל את הדלת אחריה. תריסי החדר שנכנסו אליו היו מוגפים ולכן לא הבינה מיכל איזה חדר זה אך לא היה לה זמן לחשוב כי מיד כמו בהבזק ברק תפס רני את מיכלי והצמיד אותה לתוכו ממש לתוכו הוא הפשיט ממנה את החלוק וגרר אותה באפלולית הסקסית שהיתה בחדר והשכיב אותה על מיטה רחבת ידים שריח טוב ונקי נשף מהסדינים והכריות והיה פשוט כיף להכנס לתוכה.

רני עטה אותה בנשיקות כמהות אהבה ומיכלי אמרה לו רני אני רוצה אותך קח אותי ועשה בי כרצונך אני רוצה רק אותך אתה אהובי היחיד הראשון ואני שלך – רני הביט בעיניה היפהפיות ושאל בלא מלים האמנם את מתכוונת ברצינות ומיכלי ענתה לו בקול ולא חרישי אני שלך אני שלך אני אוהבת אותך יותר ממה שאני אוהבת את עצמי. רני הפשיט את בגדיו וכיסה בגופו החטוב השרירי והבנוי לתפארת את אהובתו הקטנה הצעירה והמהממת וליטף אותה ונישק לה והיה עדין מאד מאד כי ידע שהוא מקבל את המתנה הכי גדולה שיכולה להעניק לאהובה וזאת המתנה וזאת המסירות ושם האהבה שנותנת לו הנערה עכשיו היא מגישה את אהבתה , את גופה, את נשמתה על מגש כסף ומעניקה לו הכל אבל הכל
אך ד"ר בירן כאילו סכין ננעצה בראשו והוא מיד התעשת וכעס אפף את כולו מה אני עושה ? אלוהים? ונישק למיכלי על לחייה וקם מהמיטה. "רני מה קרה שאלה היפהפייה שלצידו" מיכלי את רצית לתת לי את הדבר היקר ביותר שיש לך ואני "השתוקקתי לקבלו" "אך אינני האיש שתגישי לו את כולך " האיש שיקבל את מתנך חייב להיות ראוי לכך במלוא במלה "ראוי לכך" ואני אינני ראוי לכך ואבקש ממך מתוקה שלי כי תואילי לסלוח לי בד בבד עם האושר שחש אני כי רצית אותי אך זהו שזה לא אני!!!!!!!!! נראה כאילו מיכלי לא הבינה אך יחד עם זאת רווח לה. ד"ר בירן שאלה הלוא – לא היית צריך להיות היום בביה"ח או שהיום זה מחר ? לא מתוקה היום זה היום וזה יום שבת ובאמת לא הייתי אמור להיות בביה"ח אך קבלתי צלצול טלפון מד"ר אורן וידעתי שאחרי שיחתך עמו את בודאי תהיי נסערת, מקווה וממתינה בטיפול שזכרונך ישוב אליך. שוחחתי עם ד"ר אורן שיחה מאד ארוכה והסברתי לו בדיוק כיצד הגעת אלינו וכל מה שעבר מאז הגיעך ועד להתעוררותך ולאורך השיקום הנפלא ששוקמת וקבענו כי מחר אחה"צ נעשה ישיבת צוות כשכל רופא אשר טיפל בך יחד עם קובי כמובן נחליט לגבי הטיפול .

רציתי להיות לידך כשאת נפעמת ואכן הוכחת לי חד משמעית שאת נפעמת ואת רצית להגיש לי את השי הכי יקר בעולם וכל זה כבר מאחורינו. בואי אלי מתוקה שלי והנה נשיקה אחרונה להיום ונתראה מחר בבקר בשבוע חדש ובציפייה דרוכה לבאות.רני הסיע את מיכלי לבית החולים ליטף את שיערה בעל הניחוח הנפלא והיא יצאה מהאוטו וללא שניה נוספת נבלעה בתוך בית החולים ועלתה לחדרה. החדר נראה לה שונה לחלוטין מאז עזבה אותו במהירות כן ודאי כי הייתה צריכה לחוות הבקר עם אהובה את החווייה הכי מענגת והכי חשובה אך לשמחתה כן ממש לשמחתה ד"ר בירן התעשת "והשאיר לי אותה מתנה בתוכי" תודה רני – אני אוהבת אותך והייתי מוכנה להגיש לך את כל כולי אך טוב שכך הסתיים והנה החדר הפך שוב לחדר המוכר שלי.

המשך יבוא


תגובות (1)

היי מרי את עוקבת עחרי הרומן שלי ונהנית ??????? מקווה שכן – בקי

30/06/2011 18:46
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך