בקי
אין שום ספק קוראי החביבים שמיכלי שואפת לחיות למרות שאין לה זהות ואין לה מושג מי היא ומי הוריה היא רוצה לחיות בשביל ד"ר בירן שמשום מה היא פשוט רוצה להיות בסביבתו "די מיכלי היא כועסת על עצמה "תודה ששבת לחיים ועכשיו הרופא יחזור למשפחתו וזהו ????????!!!!!!!!!!!!!!!!

"תאונת דרכים"

בקי 18/06/2011 729 צפיות אין תגובות
אין שום ספק קוראי החביבים שמיכלי שואפת לחיות למרות שאין לה זהות ואין לה מושג מי היא ומי הוריה היא רוצה לחיות בשביל ד"ר בירן שמשום מה היא פשוט רוצה להיות בסביבתו "די מיכלי היא כועסת על עצמה "תודה ששבת לחיים ועכשיו הרופא יחזור למשפחתו וזהו ????????!!!!!!!!!!!!!!!!

ולפתע חשה כי מולה עומד ד"ר בירן בכל גובהו התמיר ומחייך לעברה ואומר לה "הצלחנו מתוקה תודה לאל" ומיכלי פוקחת את עיניה"וממלמלת אז לא חלמתי אתה כאן ד"ר בירן" ? הרופא הבכיר ישב לצידה וגחן לעברה ושפתיו רפרפו על עיניה בחום וברוך ואמר לה : "לא חלמת מתוקה שלי אני לצידך ועכשיו את יכולה לשקוע בשינה לה את זקוקה מאד מאד ואני לא אעזבך," "שני ילדתי ונוחי". וכך החזיק ד"ר בירן בידה הכחושה והלבנה של מיכלי בחזקה ואמר בשקט מוחלט, ללא מלים, נוחי חמודה ואני אתך. ומיכלי נרדמה וחיוך קטנטנן היה נסוך על שפתיה וארשת בטחון היתה פרושה בפניה והכל בגלל אותו ד"ר בירן שישב לידה ותמך בה.

לאחר שינה נעימה ניעורה מיכלי והרגישה הרגשה יותר קלה ויותר נעימה ומיד נגשה לעברה אחות צעירה וחמודה והציגה את עצמה בקר טוב מיכלי אני שמחה מאד לראותך בינינו עירנית ויפהפיה שמי דנה ואני לרשותך. דנה שאלה מיכלי היכן ד"ר בירן ? "ד"ר בירן הלך הביתה אמש מאוחר מאד והיה מאד מאד מרוצה ושמח שחזרת אלינו מאי שם ואת אתנו ויותר לא ניתן לך לברוח מפנינו ". "שמעתי שהוא ישב לצידי המון המון." "נכון מיכלי אמרה לה דנה ד"ר בירן ישב לצידך שעות על גבי שעות ועשה כל מה שרופא עושה ועוד יותר ויותר מזה והשקיע כל מה שהיה לו כדי להשיבך הלום. את היית בשבילו בבת עינו והיתה לפניו רק מטרה אחת "שמיכלי תחייה" ואמש כשהלך לביתו ביקש ממני איך שתתעוררי למסור לך ד"ש חמה ושיבוא לבקרך היום "

"ומאחר ואת כבר בדרך הנכונה הוא מרשה לעצמו לקחו מספר ימי חופשה ולצאת עם אשתו ובתו הקטנטנה מחוץ לעיר כדי לנוח קמעה ולפוש ולהיות עם משפחתו ואזי יחזור אלינו – אליך בכוחות חדשים רעננים ואיתניים וימשיך כדרכו לתמוך לעזור ולסייע כדי שתשובי לעצמך" . מיכלי חשה מחנק בגרונה וחשבה הוא לא יהיה כמה ימים בלעדיו הכל כל כך קודר ואין טעם לכלום אבל מיד התעשתה וחשבה אבל עוד מעט אראה אותו ואאחל לו בילוי נעים. ועכשיו דנה קראה מיכלי לאחות האם מותר לי לאכול אני מרגישה רעבה . מצויין שמחה דנה הגיעה הזמן שתאכלי אוכל מוצק ולא דרך האינפוזייה" בוריד ומיכלי ממשיכה לחשוב כי למענה הקריב גם את אשתו והתינוקת שלו כדי להיות לצידה

" וד"ר בירן המשיכה דנה מאחר ושהה המון לצידך היה מדי פעם מרטיב את שפתייך עם מקל בצמר גפן כדי שלא תתייבשנה. אבל דנה סליחה שאני מטרידה אותך לא מיכלי אל תתנצלי אני כאן לשרותך. אני מבקשת רשות אולי אוכל לרדת מהמיטה ואכנס למקלחת. לא חמודה זה את לא מסוגלת לעשות בכלל לפחות לעת עתה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך