בקי
אלוהים חשבה מיכלי איך אלה מתנהגת אליה כמו אמא ממש והיא ורני ????????? יותר לא בשום אופן לא דיייי אני פשוט מתביישת להישיר עיני לגב' בירן האשה המקסימה והיא שייכת לרני ולהם תינוקת משותפת די די והחלה לבכות בכי מרורים אלוהים אני רוצה לחזור למשפחתי אני רוצה להתנתק מבתי החולים די די די די

תאונת דרכים

בקי 30/06/2011 737 צפיות אין תגובות
אלוהים חשבה מיכלי איך אלה מתנהגת אליה כמו אמא ממש והיא ורני ????????? יותר לא בשום אופן לא דיייי אני פשוט מתביישת להישיר עיני לגב' בירן האשה המקסימה והיא שייכת לרני ולהם תינוקת משותפת די די והחלה לבכות בכי מרורים אלוהים אני רוצה לחזור למשפחתי אני רוצה להתנתק מבתי החולים די די די די

היא נכנסה למיטה עם בגדיה וכנראה שנרדמה כי לפתע התעוררה ולצידה הייתה אשה . מיכלי חשבה שהיא חולמת ושפשפה את עיניה וראתה שזאת המציאות. היא התיישבה על המיטה והביטה באשה והיא מיהרה להציג את עצמה: שלום לך מיכלי וברוכה באה אלינו. שמי מרינה ואני עובדת בצוות של ד"ר אורן ואם אין התנגדות מצידך נתחיל קצת בעבודת הכנה לקראת הטיפולים הבאים.

בודאי מרינה אני מוכנה וסליחה שלא קבלתי אותך מיד כי פשוט חשבתי לרגע שאולי מישהי מעברי באה לבקרני אל דאגה מיכלי גם זה יגיע רק תהיי סבלנית והכל יהיה בסדר. אגב טלפן ד"ר בירן ושאל באם התמקמת וענינו לו שאת בידים טובות. מיכלי הנהנה בראשה פוחדת שמא תסגיר את סודה. מרינה שלפה בלוק גדול ושאלה את מיכלי באם יהיה לה נוח לרדת מהמיטה ולשבת בכורסא וכך יהיה לה נוח יותר לרשום. מיכלי עשתה מיד כבקשתה של מרינה וכך ישבו שתיהן מסביב לשולחן כששתיהן נינוחות ושלוות. מרינה החלה לתשאל את מיכלי בכל מיני שאלות ואמרה לה תתחילי לספר לי את מה שעבר עליך וזאת מהנקודה כמובן שאת זוכרת כי הלוא חייכה מרינה חיוך נעים את מה שאינך זוכרת את לא תוכלי לספר לי וכך האווירה נשארה שלווה ומיכלי חשבה כמה מרינה מקצועית..

מרינה ומיכלי בילו יחדיו זמן רב מאד כשמרינה רושמת ראשי פרקים מכל מה שמיכלי מספרת לה ולפתע חשה מיכלי קצת עייפה וזה ניכר על פניה ומרינה אמרה להיום זה מספיק. בואי אלווה אותך לחדר האוכל כי הגיע כבר שעת הצהריים. מיכלי הודתה לה ושתיהן יצאו מהחדר. מיכלי הגיעה לחדר האוכל שהיה מרווח והיא מצאה מקום פנוי וישבה ליד שולחן שבו ישבו מס' חולים .

הם ברכו אותה לשלום ואחד מהם אמר" את כנראה חדשה כי לא ראיתי אותך אף פעם" "נכון ענתה מיכלי הגעתי רק היום אז שיהיה לך בהצלחה." תודה מקרב לב ואני אכן מקווה שיהיה לי בהצלחה." הגבר הצעיר הציג את עצמו ואמר נעים לי מאד שמי עמי גם לי נעים שמי מיכלי . ואז ניגשה מחלקת הארוחה לשולחן ושאלה כל אחד מה יבקש כשבידיה רשימה באם מישהו מוגבל מטעמי בריאות במאכל זה או אחר. את בודאי מיכלי שאלה אותה המגישה נכון איך ידעת קיבלתי מידע שהגיעה למחלקתנו מלכת יופי ואכן צדקו. מיכלי הסמיקה והמגישה אמרה לה את יכולה להזמין הכל אין לך הגבלה יופי ענתה מיכלי אני מבקשת מרק ופירה עם חתיכת עוף ומה עם קינוח מה תבקשי עוגה אמרה מיכלי בבת שחוק אין בעייה מיד אביא לך לא חמדתי לצון מה שיש לך יהיה מצויין אל תטרחי במיוחד בשבילי זאת לא טירחה כלל מיד אביא לך חתיכת עוגה טרייה ופריכה ובינתיים שיהיה לכולכם בתיאבון.

עמי הביט במיכלי ואמר לה יש לך פרוטקציה ? מה פתאם אמרה מיכלי וכי מי יעשה לי פרוטקציה סתם חמדתי לצון. הם אכלו בשקט ומיכלי חשבה על רני וחשבה שעשה לה יותר מדי יחסי ציבור וזה פשוט לא נעים לה. ותוך כדי מחשבה הגיע ד"ר אורן לשולחנה ושאל מותר לי להצטרף אליכם עמי מיכלי בודאי ד"ר אורן ענו לו שניהם כמעט במקהלה. איך מתייחסים אליך מיכלי הוי ד"ר אורן יותר מדי יפה ואני קצת מתביישת אין לך שום סיבה אני אישית ביקשתי מכל הצוות שיטפל בך כמו מלכה כי את המלכה של המחלקה.

מיכלי הסמיקה ופנתה לעמי הבנת עמי ד"ר אורן הוא הפרוטקציה שלי. עמי פנה אליו ד"ר אורן אתה מבקש משהו ולא מקבל אז אל תהסס לפנות אלי גם לך אני אעשה פרוטקציה לא חלילה ד"ר אורן הכל בסדר גמור סתם התלוצצתי עם מיכלי. או קיי חבר'ה תאכלו לבריאות ולהתראות. וכך עזב ד"ר אורן והם סיימו את ארוחתם ומיכלי לקחה את העוגה לחדרה ונפרדה מעמי ויתר הסועדים ופרשה לחדרה. בחדר ציפתה לה הפתעה הפתעה שכמעט התעלפה. אשה יפהפיה ישבה על הכורסא שלצד השולחן ומיד כשמיכלי נכנסה היא קמה לקראתה וחיבקה אותה קלות.

"שלום גב' בירן אין לך מושג כמה אני מתרגשת לראותך אין לך מושג כמה אני שמחה לראותך" " גם אני שמחה מיכלי ושמעתי הבקר מרני שאת עומדת לעבור לכאן והחלטתי לבקרך . תודה גב' בירן מיכלי מה זה גב' בירן שכחת את שמי לא ? אמנם את עברי אינני זוכרת חייכה מיכלי אבל אותך אלה בחיים לא אשכח. וכך האווירה בחדר הפכה לנינוחה ואלה ומיכלי ישבו ממש כמו שתי חברות ושוחחו. לאחר כמחצית השעה קמה אלה והתנצלה כי עליה לחזור הביתה אך לא לפני שאשאיר לך משהו שהבאתי לך ומתוך ההתרגשות לראותך כמעט והייתי חוזרת אתו חזרה הביתה. ובדברה כך הגישה למיכלי שקית גדולה ומיכלי שאלה מה הכל בשבילי בוודאי ענתה לה אלה אלה דברים חיוניים לשהותך כאן ותאך לא לפני שאשאיר לך משהו שהבאתי לך ומתוך ההתרגשות לראותך כמעט והייתי חוזרת אתו חזרה הביתה.

" ובדברה כך הגישה למיכלי שקית גדולה ומיכלי שאלה מה הכל בשבילי בוודאי ענתה לה אלה אלה דברים חיוניים לשהותך כאן ותוך כדי כך פתחה אלה את ארנקה ואמרה למיכלי אל תעלבי בבקשה אבל אני רוצה להשאיר לך קצת כסף כדי שיהיה לך לקנות אם תרצי משהו בקפיטריה לא אלה אינני צריכה את בוודאי צריכה ואל תדאגי אין זאת מתנה אלא הלוואה כשתתחילי לעבוד תחזירי לי ותוך כדי כך נישקה למיכלי נשיקה על מצחה והבטיחה לחזור לבקרה. מיכלי נשארה המומה ונסערת וכולה התרגשות . היא ראתה שהסכום שאלה השאירה לה הוא גדול מאד בסך -.300 ₪, ובתוך השקית היו מיטב הסבונים, שהריחו ריח נפלא מס' תחתונים יפהפים מברשת שיניים ומשחת שיניים יקרה ובחבילה נפרדת בשקית היו 2 שוקולדים כמה חבילות מסטיק, חבילת וופלות שוקולד ונרתיק קטיפה קטן בצבע אדום חזק מיכלי פתחה אותו בהתרגשות ובפנים היתה מונחת טבעת כסף יפהפיה עם פתק קטנקטן צמוד לה למיכלי בהצלחה מכל משפחת בירן. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך