בקי
מה זה 5 כוכבים ? מה זה כל העולם מה זה ??????????????

תאונת דרכים

בקי 30/06/2011 666 צפיות 2 תגובות
מה זה 5 כוכבים ? מה זה כל העולם מה זה ??????????????

כך נישקה למיכלי נשיקה על מצחה והבטיחה לחזור לבקרה. מיכלי נשארה המומה ונסערת וכולה התרגשות . היא ראתה שהסכום השאירה לה הוא גדול מדי כל הארועים שחוותה פשוט גדולים עליה היא חייבת לעשות שינויים דרסטיים אך כיצד ? היא רוצה להזכר במשפחתה היא רוצה להיות מוקפת משארי בשרה ותוך כדי מחשבות די נוגות ואפורות

מיכלי החליטה להכנס לחדר האמבטיה לטבול בה ולמצוא פורקן לסערת העשתונות ולמצב הבלתי אפשרי שאליו נקלעה. היא התיזה לתוכה מעט קצף אמבט ונכנסה פנימה , עצמה את עיניה ונתנה למים החמימים להרגיעה מכל ארועי היום הזה והוא עדיין לא הסתיים. היא כנראה נמנמה די הרבה זמן באמבטיה כשלפתע שמעה נקישה על דלת האמבטיה כן ענתה מי זה ? אני כבר יוצאת אך היא לא הספיקה אפילו לזוז ולריח כמו רוח סערה פרץ רני אשר רכן על האמבטיה ונישק אותה חפן את שדיההרטובים הקים אותה על רגליה והצמיד אותה לגופו אבל אני ארטיב אותך צעקה לא חשוב ושפתותיהם נצמדו בנשיקה יוקדת מלאת תאווה אהבה ומשיכה גופנית ונפשית כאחד.

רני רני שלי באת האם סיימת את הניתוחים מה את חושבת על הניתוחים שלי אל דאגה בואי אלי אני מת מגעגועים אליך בואי אלי וכך עמדו שניהם שני אנשים צעירים יפים מחובקים מתנשקים ומלקקים אחד את השני. לפתע אמרה מיכלי רני אני רוצה לצאת מהאמבטיה ולספר לך משהו חשוב. אני אצא ואחכה לך בחדר תודה חיים שלי אני כבר באה.

מה רצית לספר לי מיכלי כבר בגדת בי ? לא אבל כמעט חייכה. רני לפני כשעה לערך היתה אצלי אורחת כן אני יודע זאת היתה אשתי. נכון איך ידעת ? היא ביקשה ממני רשות לבקרך ולהביא לך כמה פריטים חיוניים שלדעתה תזדקקי להם. אבל רני שאלה מיכלי כיצד זה אני בוגדת באשה שכל כך אוהבת אותי וכל כך אוהבת אותך ?? מיכלי ענה לה רני דברים קורים אף אחד לא חשב שנתאהב בצורה כל כך חזקה ובואי לא נתייסר עכשיו ונראה לאן המצב יקח אותנו ובינתיים אל דאגה אינני מפקיר את אלה ולא את אביבי כמובן אך אין לי אפשרות להתנתק ממך כי זה למעלה מכוחותי אני אוהב אותך אהבת נפש חזר שוב על דבריו. ותוך כדי שלף פלפאון מכיסו בתוך נרתיק ואמר לה במקום שתרוצי לטלפון ציבורי קחי חמודה ודברי עם כל העולם. כל העולם חזרה מיכלי לפתע כן כל העולם מה זה מזכיר לך מתוקה אני לא יודעת אבל גם היום כשהאחות הביאה אותי לחדר זה היא אמרה לי סידרתי לך חדר "5 כוכבים " וגם זה עשה לי משהו אבל אני ממש לא יודעת מה. מיכלי את קרובה להחלמה אבל תני לעצמך את כל הזמן בו את זקוקה ואל תחשבי על כלום אלא רק על עצמך.מיכלי נשארה בודדה אך שמחה ומתפנקת ומקווה כי האהבה הגדולה הענקית והנפלאה שחשה היא כלפי רני והוא מחזיר לה באותה תשוקה בלתי נלאית ובלתי ניתנת לשליטה ואולי גם הטיפולים שבהם היא תחווה בזמן הקרוב אולי כל התמונה תהיה יותר בהירה וברורה ותדע מי היא, לאן הלכה, האם אין לה משפחה ? אבל למעשה מה שעניין אותה כרגע זה הערגה הגדולה לד"ר בירן אותו גבר שחולל מהפכה בגופה והפך אותה למאוהבת ונאהבת ופשוט נתן לה טעם בחיים הכל כך לא ברורים לה – אך המשפחה שלו מה יהיה איתה ? לא אעסיק את עצמי געת כי ממילא תשובות – אין.


תגובות (2)

יאווווווווווווו:)
איזה עצוב:(
גם אני כתבתי סיפור כזה אבל הספור שאני כתבתי זה קרה לי באמת:)
♥♥♥♥אוהבת אושרת

09/11/2012 06:04

מיכלי !!! חחחחח בקי כרגיל סיפור מדהים (:

09/11/2012 06:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך