בקי
מיכלי חושבת שאהבה עם רני לא מותרת היא פשוט גונבת אותו מרעייתו המקסימה אלה והתינוקת אביבי אך מה לעשות כיצד להתנתק ממנו כיצד ?????????????????????

תאונת דרכים

בקי 01/07/2011 750 צפיות 2 תגובות
מיכלי חושבת שאהבה עם רני לא מותרת היא פשוט גונבת אותו מרעייתו המקסימה אלה והתינוקת אביבי אך מה לעשות כיצד להתנתק ממנו כיצד ?????????????????????

מיכלי ניעורה למחרת בבקר משנתה ופעם ראשונה לאחר זמן רב מאד מאד חשה שהיא הולכת בדרך הנכונה ובעזרתו של האיש היקר הזה ד"ר אורן וצוותו היא תזכר מי היא ? היכן נמצאת משפחתה? מה קרה בתאונה האכזרית שגבתה מחיר כה קשה "אבדן הזכרון" ושני המושגים הללו "5 כוכבים" ו"מסביב לעולם" מדליק אצלה נורה קטנטנה כאילו והם מוכרים לה ???? אך מתי זה ארע מה ארע ????? ותוך כדי מחשבות סוערות החליטה להשמע להוראותיו של ד"ר אורן לא לנסות "לנבור" בעצמה על מה שקרה ולתת לרופא ולכל צוותו בצורה מסודרת בצורה מדעית להחזיר לי את הזיכרון שאבד.

מיכלי נכנסה לחדר האמבטייה וצפתה במראה הגדולה על עצמה וחשבה בליבה : אני בחורה צעירה ויפה (טוב סליחה על הצניעות) חייכה בינה לבין עצמה וכשאזכר מי אני ? מי משפחתי ? היכן מקום מגורי כל אלהיעניקו לי את הבטחון שלו אני זקוקה כאויר לנשימה להיות שייכת להיות אדם נורמטיבי ככולם להיות לצד משפחתי להיות…………… זהו חשבה מה יהיה ????????? מקווה רק לטוב.

תוך כדי המקלחת הנעימה חשה שמישהו צופה בה אך עיניה היו מלאות בשמפו וכך רק שאלה "רני" כן יפהפייה שלי אני צופה בך ונהנה ממה שעיני רואות את בנוייה בצורה מושלמת מתוקה שלי. רני אתה לא צריך לעבוד????? סליחה???? את "מגרשת אותי" ? לא ודאי שלא אז הנה אני בא. הוא נכנס נעל את חדר האמבטייה ושם הראה בדיוק מה הוא יודע לעשות למי שאהבתו אליו אליה כשאהבתו מתעצמת מדקה לדקה. אבל רני מלמלה מיכלי אני לא מסוגלת ל"בגוד באלה רעייתך המקסימה" אני חשה רגשות מאד מעורבים – מצד אחד אתה האדם היחיד עלי אדמות שמוכנה ללכת באש ובמים בשבילך אך מה עם אלה ???????? מיכלי בואי אלי עכשיו ותני לי את כולך אנא אני אוהב אותך אני רוצה לנשק לך מכף רגל ועד ראש בואי יפה שלי והיא כמובן באה אלא מה ??? היא אוהבת אותו בטירוף. רני נכון אמרתי לך שאני שלך וביקשתי להעניק לך במתנה את הדבר היחיד שדרכו אוכל להודות לך על כל מה שעשית למעני וכן את גודל האהבה העצום שבקירבי. מיכלי מתוקה שלי אני נרגש ונפעם מרצונך העז להעניק לי את אהבתך ואת הדבר היקר ביותר שטמון בך – אך חמודה שלי זאת לא אסכים בשום אופן יפה שלי , "'את תעניקי את פרי אהבתך לגבר שתפגשי ותאהבי אותו והוא יחזיר לך אהבה כשהוא פנוי ומוכן ומזומן לרכוש את אהבתך" , אני אדם נשוי ואלה היא רעייתי שאני מאד אוהב ואביבי הקטנה ראית כמה היא חמודה אך מיכלי "אני כל כך אוהב אותך ורוצה להתבשם מיופייך ואם זה עושה לך רגשות כאלה ואחרים אסכים בצער עמוק לשחררך ולשוב להיות ד"ר בירן הרופא של מיכלי שאוטוטו ישוב זיכרונה ונדע בדיוק מי היא ומה קרה ?

מיכלי שקעה במחשבות ונתלית עליו ופיה חיפש את שפתיו ומלמלה "אנא ד"ר בירן תשאר בשבילי לפחות עכשיו רני כן רני אין לי חיים בלעדיך רני שלי" והוא נישק לה לכל אורך גופה התמיר וחפן את שדיה הזקורים בידיו ומלמל לעצמו כמה את יפה כמה את מושכת כמה את סקסית כמה אני אוהב אותך ולא מוכן לוותר עליך בשום פנים ואופן. גם אני אוהבת אותך יפה שלי גם אני לא מוכנה לעזוב אותך גם אני נסערת רק בראותי אותך גם אני גם אני ושפתיו חתמו את שפתיה וכתינוקת קטנטנה הרים אותה מהאבמטייה החזירה למיטה והוא המשיכה להפגין את אהבתו לאורכו ולרוחבו של גופה שמשדר רק "אהוב שלי אהוב אותי עכשיו" והוא אכן המשיך לאהוב אותה ולחמוד את גופה את היותה כה צעירה וכה יפהפייה.

המשך יבוא


תגובות (2)

מרי היכן את ?????? יש לך אולי איזו תגבוה ?????????? תודה בקי

01/07/2011 10:42

שלא התנתקו !! אולי שהוא התנתק מאישתו והיה של מיכאלי ? סיפור מדהים אני מקווה שהיה המשך טוב ולא המשך עצוב :) תמשיכי לכתוב מדהים כמו תמיד בערכה רבה

מירי או מרי או mari6700

01/07/2011 11:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך