בקי
הזכרון חזר אל מיכלי ???????? ואם אכן כן מה אתם חושבים מצבה טוב יותר או גרוע ????????
נתאזר בסבלנות ונדע

תאונת דרכים

בקי 09/07/2011 690 צפיות תגובה אחת
הזכרון חזר אל מיכלי ???????? ואם אכן כן מה אתם חושבים מצבה טוב יותר או גרוע ????????
נתאזר בסבלנות ונדע

מיכלי חזרה לחדרה כשהיא כה עייפה כה מבולבלת האם יש לי משפחה ? האם מישהו אוהב אותי ?! סומק הציף את פניה " טוב חוץ ממשפחת בירן חייכה מה משפחת ? בירן הד"ר בירן האיש המדהים שהיא כה אוהבת לאהוב ותוך כדי כל ההרהורים שחולפים בראשה כמו סרט נע נכנס כרוח סערה ? נכון ד"ר בירן!!!!

"מיכלי התקרב אליה צמוד צמוד' שיותר צמוד מזה לא יכול להיות צמוד, והיא חיבקה אותו ליטפה אותו ושניהם התנשקו בלהט באהבה איתנה והיא מלמלה " רני שמעת ? ודאי ששמעתי למה רצתי לכאן את חושבת ?בואי ילדה מתוקה שלי בואי אלי " ד"ר אורן צלצל אלי מאד מאד שמח הוא חושב שיש כבר אור לא בקצה המינהרה אלא כבר מתקרב בצעדים ענקיים להאיר את היקום כולו""

"רני כן מאמי ואם אזכר אתה חושב שנוכל להמשיך להיות כמו שאנו עכשיו"? רני שתק לשנייה ואחר כך השיב "בואי לא נקדים את המאוחר למוקדם" יתכן והזכרון שיחזור אלייך את תגלי שיש לך בן זוג ושאהבת אותו מאד מאד וזו תהיי את שתנקתי את הקשר בינינו ?

" רני אני בחיים לא אנתק את הקשר ואולי רק מפאת הכבוד לאלה והתינוקת החמודות כל כך ואני "גוזלת אותך מהן" "רני רצה להשיב לשאלתה ולפתע מיכלי דחפה אותו ובכי צורב מלא צער ומה לא פרץ מגרונה. "מיכלי מאמי מה קרה לך"? אני זוכרת אני זוכרת רגע אוקיי אני מחכה רגע היא ממשיכה רני משתדל לצאת מהפוקוס ומיכלי ממשיכה : אלוהים אני זוכרת !!!! מיכלי את רוצה שנבקש שד"ר אורן ישוב לבית החולים ? או אולי הוא כאן ?

אני אצא רגע מהחדר תשארי שלווה נכון ?????? אני זוכרת אני זוכרת" רני יצא מהחדר וסערת רגשות אופפות את כולו הוא ניגש לדלפק האחיות" ושאל האם ד"ר אורן נמצא במקרה ? בינגו הוא הרגע הגיע למחלקה והוא בחדרו" אבן נגולה מליבו הוא רץ לחדרו של ד"ר אורן ופשוט משך אותו מבלי לומר כלום ו"הוביל" אותו לחדרה של מיכלי.

היא ראתה שהוא נכנס "רצה אליו וחיבקה אותו חזק" אני זוכרת אני זוכרת אני זוכרת" "אני שמח אני שמח אני שמח השיב ד"ר אורן" אוקיי מיכלי שבי בקשה על הכורסא ואנו נזיז את המיטה ד"ר בירן ואני נשב סמוך אלייך נשמע מה את זוכרת". תרגעי שלומית ותתחילי לשחזר ~!!? ראשית טרם השחזור ספרי לי מה הביא אותך לפתע להזכר ??? רני ואני דיברנו על נושא מסויים שאינו קשור לאף אחד מאתנו "רני נשם לרווחה" ואז אני נזכרתי !!! במה נזכרת מיכלי או שלומית או כל שם שתבחרי אנא המשיכי בבקשה היא שוב חזרה לבכי אך לא בעצמה כמו לפני דקות בלבד הסתכלה בעיניהם של שני הרופאים ו-

המשך יבוא


תגובות (1)

וואו אין מילה אחרת להגיד כמה שאני ניפעמת מי זה שמיכלי או שלומית מתחילה להזכר !! אני ממש ניכסתי לסיפור את כותב מדהים ויותר אני מתה לדעת את המשך :)

09/07/2011 23:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך