בקי
נכון הגדיר רני את המצב "הכל מבולבל" האם יש מצב שהפלונטר" איכשהו יתחיל ל...... ימים יגידו.....

תאונת דרכים

בקי 09/07/2011 655 צפיות אין תגובות
נכון הגדיר רני את המצב "הכל מבולבל" האם יש מצב שהפלונטר" איכשהו יתחיל ל...... ימים יגידו.....

מיכלי ורני נכנסו למעלית ומיד בצאתם ממנה נבלעו באוטו של רני שחנה ממש קרוב. הוא התחיל לנהוג והיא מלמלה : " תודה רני שלא נעלבת ממני תודה רני אני אוהבת אותך" רני לא השיב ורק המשיך לנסוע עד שהגיעו לאיזה רחוב חד סיתרי שהיה מעט מוסתר ואז עצר. מיכלי לא חיכתה למשמע פיו ומיד התנפלה עליו ונישקה לו בטירוף והאם הוא נשאר אדיש ? לא !!!! הוא אוהב אותה אך הכל מבולבל בראש הוא צריך ללכת הביתה והיא צריכה להמשיך לנסות להשיב את זכרונה שאבד ומה שקורה שניהם מתנשקים בלהט באהבה גדולה בתשוקה והיא ממלמלת אני אוהבת אותך אל תעזוב אותי בבקשה!!!!!

הנשיקות רק הלכו והתעצמו והיא ביקשה יותר מזה היא ביקשה להגיש לו את המתנה שאפשר להגיש לגבר פעם אחת בחיים והיא ביקשה אך הוא עמד בסירובו חד משמעית "מיכלי מאחר ואני אוהב אותך מעל לראש אנא אל תפצירי בי לעשות שגיאה כזו שלעולם לא אסלח לעצמי"

אבל רני …. אין אבל מיכלי גם עצם הרומן שאני מנהל איתך נוגד את כל הבטחות ושבועות הרופאים אך זה גדול ממני ונבצר ממני להפרד ממך כי אני ממש ממש אוהב אותך מעבר לפציינטית עם הזכרון ועוד אני אוהב אותך כמו כבר שאוהב אשה ונראה לאן זה יוביל???????? היא התרפקה עליו ורק ליטפה את פניו התפנקה ןהמשיכה בנשיקות הלוהטות והוא לא נשאר מאחור.

"מיכלי פנה אליה רני אני חייב להחזיר אותך לבית חולים ממילא כבר מאוחר ועלי לשוב הביתה מיד !!! נכון אתה צודק רני שלי אהובי. הוא חייך בלב וחשב כמה אני אוהב את ה"מיכלי הזאת" הייתי נכנס איתה לאיזה בית מלון ולא יוצא ימים שלמים "אך אולי בזמן אחר אולי במציאות אחרת" כך אומר המשורר ותאמינו לי יודע המשורר מה שהוא אומר"

הם הגיעו לבית החולים והיא יצאה מיד נפנפה לו לשלום ונבלעה בתוך המעלית שהביאה אותה לחדרה הקר, המנוכר ואחרי כל הטיפולים היא נשארה יותר מבולבלת יותר עצובה ולפתע הטלפון צלצל: הלו ענתה מיכלי : היי מיכלי מדברת אלה בירן " מיכלי חשבה שהיא מקבלת שבץ הלו חוזרת אלה ,כן אלה מה שלומך"? אנחנו בסדר כולנו אני ממתינה לרני שאמור לחזור כל רגע הביתה ורציתי להזמין אותך שתבואי אלינו כדי שתצאי קצת מאוירת בית החולים החונקת" מה דעתך ?" האמת אלה אני מאד עייפה וכבר חושבת להכנס להתקלח ולהכנס למיטה " "מאד מאד מודה לך ומקווה שאינך כועסת עלי" "לא ודאי שלא אז אולי פעם אחרת"? בוודאי אלה בשמחה ותני נשיקות לחברתי הפעוטה המהממת: "ודאי אמסור לה בשמחה הנה ברגע זה נכנס רני אני "אלשין עלייך שסרבת להתארח אצלנו את רוצה לדבר איתו ? כן למה לא "?

"היי מיכלי מה שלומך? תודה בסדר הגב' בירן הזמינה אותי להתארח הערב אצלכם אך סירבתי לגבי הערב כי אני מאד עייפה ואולי פעם אחרת" אין בעייה מתי שתרצי אוקיי ליל מנוחה מיכלי והיא מלמלה אני אוהבת אותך והטלפון נדם!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך