בקי
מחכה בקוצר רוח לראות כיצד יתפתחו העניניים מאחלת שמיכלי תקבל את זכרונה חזרה מהר ככל שניתן "אם בכלל"

תאונת דרכים

בקי 10/07/2011 643 צפיות תגובה אחת
מחכה בקוצר רוח לראות כיצד יתפתחו העניניים מאחלת שמיכלי תקבל את זכרונה חזרה מהר ככל שניתן "אם בכלל"

ד"ר אורן הגיע לבית החולים מוקדם מהרגיל וביקש מהאחות שתכנס את הצוות שעובד עימו ושיכנסו לחדרו. האחות עשתה כמבוקשו וכל אניש הצוות התכנסו בחדרו של ד"ר אורן.
הוא פתח את הדיון וסיפר את כל הקורות אתמול עם מיכלי וגם ד"ר בירן לפי בקשתה הוזמן על ידי. המצב הוא כזה או שאנו מצליחים בגדול או שהגענו למבוי סתום ואין דרך לעזור לה.

ד"ר סתיו הפסיכיאטרית הביעה את דעתה ואמרה שהדרך כעת סלולה יותר מאשר קודם ולכן נצא נשכרים רבותי הרופאים במקרה של מיכלי. אומר עוד משהו: ד"ר בירן עשה כימים ולילות ליד מיטתה וטיפל ככל שביכולתו וגם מעבר לכך כדי שהיא תתעורר וזה תבע ממנו המון זמן ואם הוא הביא אותה להתעוררות מה"קומה" אנחנו חייבים להחזיר את הזכרון למיכלי".

ד"ר אורן טלפן לתחנת האחיות וביקש לשלוח לחדר שלו את מיכלי. "היא חזרה אליו ואמרה שמיכלי עדיין ישנה והאם להעירה"

ד"ר אורן התייעץ עם חבריו לצוות והוחלט שלא להעירה ובמהלך היום לכשתתעורר הם יקיימו את הטיפול.

הצוות התפזר לעיסוקיו וד"ר אורן טלפן לד"ר בירן. בתחילת השיחה הוא שאל באם אתמול כאשר נשאר עם מיכלי האם הבחין במשהו שהוא רוצה לשתפו" ו"רני ענה ,לא ממש כלום כלום" אוקיי תודה ואנחנו נמשיך להיות בקשר כדי להביא את מצבה של מיכלי להכי טוב שאפשר לקוות. "תודה ד"ר אורן אני ממש מתפעל מהרצון האדיר שלך להשיב את זכרונה לנערה ממש מסכנה,

וכאן ד"ר אורן השיב לרן "ד"ר בירן אתה סללת לנו את הדרך עם העקשנות למופת שהתעקשת להשיב את הילדה "לחיים" לעורר אותה מהקומה שארכה המון ימים וחוץ מאשר מצדיע אני לך חש חובה לתרום משהו לגברת צעירה , יפהפייה ומקסימה כדי לסגור בצורה הכי טובה שניתן יהיה ".

"תודה ד"ר אורן אבל אני עשיתי למענה כמו שכל רופא אחר היה עושה" וד"ר אורן השיב לו רק במלה אחת מסופקני" והקו נדם.

רני נשאר עם האפרכסת בידו וחשב לעצמו: "אלוהים כמה אני אוהב אותה כמה אני רוצה לבקשתה בקש וחזור להעניק לי את כל מה שאשה יכולה להעניק רק פעם בחיים" אך כמה שאני "מת" "להעתר לבקשתה" אני מודה לאל עליון שנתן לי את "הכוחות לומר לה לא" "אך גם הרומן הלוהט בין שניהם גם אותו צריך לסיים אבל לכך אין לי כח אני אוהב אותה מעמק ליבי ובלעדה החיים שלי נראים לא מעניינים לא לא לא !!!!!!!!!!
המשך יבוא


תגובות (1)

חחחח אני מעדיפה שמיכלי -שלומית תישאר מיכלי אבל אני לא יודעת מה לצפות מי הרומן של ד'ר בירן ומיכלי אני רק חושבת על זה שהיא כמה שפחות תיפגע אם והם יפרדו . תמשיכי את הסיפור המקסים ואני ימשיך להגיב לך באהבה :)

10/07/2011 20:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך