בקי
אלוהים אני לא מאמינה מיכלי - שלומית יאיר מתחילה להזכר הזכרון שב אליה לאט אך בטוח וואו וואוו שווה להמתין ולראות עד היכן יגיע הזכרון למתוקה שלנו מיכלי????????!!!!!!!!!!!!

"תאונת דרכים"

בקי 10/07/2011 595 צפיות אין תגובות
אלוהים אני לא מאמינה מיכלי - שלומית יאיר מתחילה להזכר הזכרון שב אליה לאט אך בטוח וואו וואוו שווה להמתין ולראות עד היכן יגיע הזכרון למתוקה שלנו מיכלי????????!!!!!!!!!!!!

ד"ר אורן ביקש מהאחות שתכנס מדי פעם לחדרה של מיכלי ותוודא כשהיא תתעורר כדי להמשיך את הטיפול עם כל הצוות.

ואכן האחות נכנסה מדי פעם והשעה הייתה כבר מאוחרת אך הרופא אסר עליה להעירה אלא לעקוב ולראות כשהיא תתעורר בעצמה.

לאחר זמן מה כשנכנסה האחות לחדרה של מיכלי היא ראתה שמיכלי התעוררה. "בקר טוב מיכלי חייכה אליה האחות" "מה שלומך?" "לא טוב" ! "מדוע מאמי מה קרה" ? החיים נמאסו עלי כי אין לי זכרון ואני תלושה מהמציאות" מיכלי עודדה אותה האחות יש לי בשבילך "טיפ" שיעזור לך להרגיש בכייף" אני מציעה לך להכנס לעשות "ויש" "מיכלי קמה כנשוכת נחש ממיטתה" "מה אמרת ? " האחות הבינה שמשהו "חשוב יצא מהמלה הזו והיא חזרה ואמרה: "אני מציעה לך להכנס למקלחת ולעשות "ויש" קטן כן כן כן האחות ביקשה ממיכלי שתמתין שנייה והיא "רצה" לחדרו של ד"ר אורן ופשוט סחבה אותו לחדר של מיכלי".

"בקר טוב מיכלי אמר לה ד"ר אורן" "מה שלומך?: "אני רוצה לעשות "ויש" האחות אמרה לי לעשות "ויש" ואני זוכרת את המלה הזו :":ויש" " מהיכן את זוכרת את המלה "ויש" "אמא שלי גם עשתה "ויש" יופי מיכלי אני שמח שגם אמא שלך עשתה ויש" איפוא אמא שלך ? " אני לא זוכרת" "תנסי להזכר לאט לאט יש לי את כל הזמן שבעולם לשהות לצידך"

"את זוכרת אולי את השם של אמא שלך" "לא" אולי תנסי להזכר ? אולי את יכולה להזכר איפוא הבית של אמא שלך ואיך קוראים לה" ? "הבית כן אני זוכרת" "יופי" מה את זוכרת" " אני זוכרת שהיה שהיה שהיה" מה היה" ? "היה בבית שלנו היה ים"!!! "יופי את נזכרת מאד יפה" "תמשיכי אולי תצליחי לזכור עוד פרטים" ? "היה ים" "אוקי איפוא היה הים" ? "רחוק או קרוב" ? "קרוב" "כמה קרוב"? "קרוב.

"היה ים ואני חושבת שלעיר שלי קוראים קוראים" כן מיכלי" קוראים "ח י פ ה !!!!!!!! " יופי ככה אני אוהב אותך זוכרת הכל" "ואולי את זוכרת את שמה של אמא שלך"? "כן כן כן השם שלה היה רני "? מיכלי אולי תנסי להזכר יותר טוב" ? "כמו רני בירן " "מה זה רני בירן" "הרופא שאני אוהבת אותו" "וגם לאמא שלך רני בירן"? "חחחחחח לא מה פתאום" "רגע רגע רגע" לאמא שלי קוראים רנית יאיר"" יופי מתוקה" הוא ליטף את שערה הגולש "אז לך איך קוראים?" יש לי שני שמות" את זוכרת אותם"? "כן מיכלי ושלומית

"יאיר" יופיייייייייייייייייייייייי אז בואי נסכם : "לאמא שלך קוראים רנית יאיר"? כן ? כן כן ולך קוראים שלומית יאיר נכון? "לא רק שלומית יאיר גם מיכלי" יופי נכון מאד ויש לך אבא"? "הוא לא טוב" "למה" ? כי יש לו אשה אחרת " אני "שונאת שונאת שונאת אותה מאד מאד מאד" טוב מאמי לאט לאט ואיפוא אבא והאשה האחרת גרים? "רחוק מאד יש שם ים אבל לא כמו הים שלנו" כמו איזה ים ? כמו הים של הולנד"? הולנד???? כן !!!!!!!!!.ד"ר בירן התרווח על הכסא וכשהביט את ראשו ממיכלי ראה שכל הצוות שלו וד"ר בירן ואחיות כולם היו בחדר בדומייה מוחלטת"

"הנה אני רואה את רני בירן" נכון מיכלי אני כאן ושמח לשמוע שגם לאמא שלך קוראים רנית" ? נכון?? ודאי נכון" אני לא משקרת" עכשיו אני רוצה לעשות "ויש" וכולם לאט לאט פינו את החדר ורק רני בירן נשאר עומד לצידה. הוא טפח לד"ר אורן על הגב ואמר לו אתה "אין עליך" אך ד"ר אורן אמר כל הקרדיט מגיעה ליונית האחות שלנו הנפלאה שהייתה עם יד על הדופק והיא זו שגלגלה את השיחה למקום שהיא הגיעה"

רני כאמור נותר אחרון בחדר ליטף את שערה ולחש לה באוזן "כל הכבוד מתוקה" "כל הכבוד את גדולה " אבל אתה אוהב אותי"? ו"דאי שאני אוהב אותך אז תחכה לי עד שאצא מה "ויש" ואצחצח שיניים ואז תתן לי נשיקה? ו"דאי מתוקה שלי " "אני מאד אוהב אותך ושמח שחלק עצום בגודלו של הזכרון שב אלייך" "יפה שלי" "כנסי מאמי ואני אלך לדבר עם ד"ר אורן וכתסיימי תבואי גם את לחדר של ד"ר אורן" טוב ד"ר בירן" היא צחקה חחחחחחחחח" טוב רני שלי !!!!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך