בקי
רציתי לענות לאחת הכותבות ולא אנקוב בשמה כי לדעתה "מיכלי נראית לה ילדה מפונקת וכו' וכו'
גבירתי מותר לך להגיב כפי הבנתך אך אם תמשיכי לקרוא את ספרי תראי מה עובר על בחורה בשיא עלומיה שחווה תאונת דרכים קטלנית וזה כמובן מאחר וכנראה כל משפחתה נספתה והיא נותרה בודדה עלי אדמות והנה נמצא "רופא מלאך" הנותן את כל כוחו ומירצו להשיב את מיכלי מאי שם לכאן אלינו!!!!
תודה בקי

תאונת דרכים

בקי 19/06/2011 736 צפיות תגובה אחת
רציתי לענות לאחת הכותבות ולא אנקוב בשמה כי לדעתה "מיכלי נראית לה ילדה מפונקת וכו' וכו'
גבירתי מותר לך להגיב כפי הבנתך אך אם תמשיכי לקרוא את ספרי תראי מה עובר על בחורה בשיא עלומיה שחווה תאונת דרכים קטלנית וזה כמובן מאחר וכנראה כל משפחתה נספתה והיא נותרה בודדה עלי אדמות והנה נמצא "רופא מלאך" הנותן את כל כוחו ומירצו להשיב את מיכלי מאי שם לכאן אלינו!!!!
תודה בקי

לאחר דקות מס. נכנס גבר די נחמד לחדרה ובירך אותה לרגל שובה מאי שם והציג את עצמו: מיכלי שמי קובי ואני אהיה "האיש הרע" ס – ת – ם אני הפיזיוטרפיסט שלך ויחד נעבוד על הגפיים התחתונות ונשתדל לשקם אותן.

תודה קובי. אני מאושרת לשמע שהגיע עת השיקום ואני מבטיחה שאשתדל לשתף עמך פעולה כמה שיותר. או – קיי חביבה אנחנו נתחיל לעבוד מחר ועכשיו ברשותך אקח את המגש למטבח ואחזור אליך ואעזור לך לחזור למיטה כי להיום את עשית מעל ומעבר וכך יצא מהחדר כשהמגש בידו וחזר מיד ואט אט העלה את מיכלי על המיטה והיא אכן חשה הקלה שהיא שוב שוכבת כי הרגישה עייפות רבה מאד.

קובי קירב את הכסא לידה ואמר לה את חייבת להודות לאלוהים כי הגעת למצב כל כך טוב ואני מקווה שעם השיקום הפיזי נשתדל גם לשקמך נפשית ונקווה שהזכרון ישוב אליך אך עלייך להיות רגועה ולא לחשוב על העתיד אלא לחיות את הרגע ולהתקדם לפי הנחייתנו ולפי אפשרותך. קובי שאלה מיכלי "שמעתי שד"ר בירן טיפל בי מאד מאד ? ' ודאי ענה לה קובי ודאי, '," הוא פשוט הציב אתגר לעצמו והחליט שכמו שהוא עובד עם כל החולים אבל אותך היה לו מאד חשוב להחזיר מאי שם וזאת בשל מזלך המיוחד המזל חייך קובי וכמובן כי עלומייך עוזרים מאד "" לאחר איבוד הכרה כל כך אגרסיבית וכואבת." " ועכשיו אעזוב אותך לנוח ולהרגע., "תודה קובי: . הוא נפנף לה לשלום ויצא את החדר. מיכלי שקעה במחשבות שונות וחשה שעיניה כבדות והן נעצמות וכך נרדמה אבל הפעם גם הצליחה לשבת ולאכול בכורסא וגם שמעה בשורה נהדרת שמחר יתחיל השיקום. הנערה שקעה בשינה עמוקה המלווה לעיתים בהזיות ובהברות בלתי ברורות היוצאות מגרונה ואף זעקות בקעו זעקות שבר ממש המתארות פאניקה נוראה שאחזה בה לפתע והצוות הרפואי היה לידה ולא הצליח להשתלט על המצב העגום שנוצר לאחר שעל פניו שבה הנערה להכרה מלאה. לאחר התייעצות בין הרופאים וכל הצוות הוחלט להתקשר לד"ר בירן ולהיוועץ בו למרות שהוא נסע לפוש מעט אך הוא חייב להיות מעודכן לגבי מצבה של מיכלי מאחר וזאת ביקש מפורשות. ד"ר בירן אותר מיד והרופא האחראי על חדר טיפול נמרץ בהעדרו של ד"ר בירן שהיה היועץ הבכיר של היחידה לטיפול נמרץ בנוסף להיותו מנהל המחלקה האורתופדית בביה"ח ודווח לו על הקורה עם החולה.

ד"ר בירן ביקש שהות מה לשקול בענין והבטיח תוך דקות ספורות לחזור אליהם ואולי עד אז קיווה בסתר ליבו כי תתעורר מיכלי רגועה ושלווה ותשוב להיות שוב אותה צעירה מהממת ביופיה חשבתי הרהר ד"ר בירן במהלך ההתייעצות בינו לבין עצמו שכל הסבל מאחוריה הסבל הנורא שבתרדמת ועתה נשאר רק לשקמה. ד"ר בירן חשב וניתח את המצב והצטער מאד שהוא רחוק מביה"ח אך לא רצה לאכזב את אשתו ובתו לאחר כל כך העדרות ארוכה ולכן לאחר שחיכך בדעתו הגיע למסקנה ומיד חזר לטלפן לחדר טיפול נמרץ ושוחח עם הרופא והורה להרדים את מיכלי לחברה שוב לאינפוזיה ולא להעירה אלא לתת לה את הזמן שלו היא זקוקה כדי לחזור לעצמה וזאת בלשון המעטה.


תגובות (1)

אודלייה ? מה דעתך ?

20/06/2011 09:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך