בקי
מיכלי הנערה-אשה גלמודה עלי אדמות אך לא לגמרי הרופא שטיפל בה ללא גבולות אשר שהה לידה לילות שלמים ועקב אחר התפתחותה הוא התאהב בה נואשות והיא כמובן חשה בדיוק כמוהו. נראה מה יהיה בהמשך לא לשכח שלרופא מקסים זה יש משפחה אשה ותינוקת ?????????!!!!!!!!!!!!

תאונת דרכים

בקי 26/06/2011 746 צפיות אין תגובות
מיכלי הנערה-אשה גלמודה עלי אדמות אך לא לגמרי הרופא שטיפל בה ללא גבולות אשר שהה לידה לילות שלמים ועקב אחר התפתחותה הוא התאהב בה נואשות והיא כמובן חשה בדיוק כמוהו. נראה מה יהיה בהמשך לא לשכח שלרופא מקסים זה יש משפחה אשה ותינוקת ?????????!!!!!!!!!!!!

" קובי אתה רואה אני הולכת"?!

"נכון אני רואה תמשיכי אל תעצרי וכך פסעה בעזרתו של ההליכון כשקובי תומך בה והגיעו לאחר כעשרים פסיעות למקום ששני ברזלים מקבילים אחד מול השני ובתווך כעין מחיצות קטנות.{ מיכלי אמר לה קובי תגיעי עד הברזלים תחזיקי חזק בהם ותעזבי את ההליכון." מיכלי נשמעה לו והחזיקה כל יד בברזל האחד והחלה לפסוע כשהיא מרימה את רגליה מעט כדי לעבור את השלבים הקטנים שקיימים בין הברזלים וכך פסעה הלוך ושוב מס' פעמים וביקשה מקובי לחזור להליכון. קובי הציב את ההליכון לידה ומיכלי פסעה בעזרתו עד המזרון ובמקום לבקש לשכב על המזרון ביקשה לחזור לחדר. מקובל עלי היית נהדרת וברוח הדברים האופטימי הזה עזר לה קובי אם כי חשה מיכלי קצת יותר רפוייה והצליחה לשבת על הכסא אפילו קצת בכוחות עצמה והוא הסיעה לחדר שלשמחתה היה ריק.

היא ביקשה מקובי לשבת על הכורסא ושיקרב את הפעמון באם תצטרך משהו תוכל לקרוא לאחיות. קובי עשה כבקשתה ונפרד ממנה לשלום ולהתראות מחר בבקר.

תודה קובי. מיכלי נזכרה בחפיסת השוקולד שהיתה ברשותה ורצתה לקחת לה כמה קוביות אך השידה היתה קצת רחוקה ממנה ועם המון אומץ, תושיה ורצון קמה מיכלי אט אט מהכורסא וכשהיא נתמכת בה פסעה לבדה מס. פסיעות כשהיא מחזיקה את המיטה פתחה את המגירה ושלפה משם את השוקולד באותה דרך חזרה לכורסא וליבה היה מרנין בקרבה היא חשבה אני בדרך הנכונה.

לפתע נכנסו לחדר נורית וירדנה ומיכל התפלאה שהן לבושות בבגדים "אזרחיים" מה קורה לאן אתן הולכות שאלה אותן? אנו משתחררות היום מיכלי ומאחלות לך את כל הטוב שבעולם וכדי שלא תשכחי אותנו קנינו לך שי צנוע שמאד חיוני בין כתלי בית החולים ותוך כדי דיבור הגישו לידה חבילה ובקשו תפתחי אותה. מיכלי היתה המומה מתנה בשבילי ? כן למה לא ? ומיכלי פתחה את החבילה וגילתה לשמחתה כל מיני מוצרים טובים לרחצה לחפיפה ריחות ניחוח של תיאודורנט משחת שיניים בטעם תות ומברשת שיניים חדשה וכן ערכת איפור יפהפיה שכללה את כל מה שבחורה צעירה זקוקה לה כדי שתצא עם בחיר ליבה.

מיכלי בקשה מהן להתכופף לעברה ונישקה לשתיהן עם המון תודה ודמעות עמדו בעיניה מעצם המתנה אך גם שהן כבר לא תהיינה אתה. ירדנה צפתה מראש ולכן הושיטה לה מיד פנקס קטן שעליו רשמה את מס' הטלפון של שתיהן וכן את הכתובות וביקשה ממנה 'מיכלי אל תהססי כל בקשה כל משאלה כל פעם ששמח לך ולעיתים גם כשלא כל כך שמח אנא טלפני אלינו" את יודעת שיש כאן בבית החולים טלפון נייד שהאחות תביא לך לפי בקשתך לחדר והנה ציידנו אותך גם בכמה טלא כרט וכך תוכלי לצלצל לנו המון המון . חוץ מזה אנו כמובן גם נבוא לבקר אותך אני מבטיחה בשם נוריתי ובשמי". וכך מבלי להתעכב כשהכל כבר היה מוכן עבורן יצאו שתי הנשים הנפלאות את החדר וסגרו את הדלת.

מיכלי נשארה עם קובית השוקולד שלפתע לא היתה כל כך מתוקה ועם המתנה שקיבלה וחשבה מה יהיה אם גם אני אצטרך ללכת הביתה ? אבל אין לי בית !!! ואז בעיתוי הכל כך מוצלח כמו רוח קרירה המנשבת נעימות ביום שרב כבד נכנס לחדרה מי אם לא ד"ר בירן.?? "ידעתי שאת גלמודה לאחר ששחררנו היום את שתי חברותייך ולכן רצתי אליך וכך תוך כדי דיבור הרים אותה הרופא מהכורסא את לא לבד אני לידך תמיד אל תשכחי זאת לעולם ואז לקח את קובית השוקלד חתך חצי ממנה בשיניו ואת החצי השני הכניס לפיה באהבה ונישק שוב לשפתיה כשהן מלאות בשוקולד. מיכלי אמר הרופא גם אני קניתי לך מתנה אך אני מקווה שאכן קלעתי בול במידות מאחר וקניתי אותה בחנות לבגדי ילדים קניתי לך 2 זוגות אימוניות כדי שלא תצטרכי ללכת כל הזמן עם הפיג'מות של בית החולים והן גם תהיינה לך יותר נוחות בעת התרגול עם קובי וכן קניתי לך זוג נעלי התעמלות וכמה זוגות גרביים.

' "אבל ד"ר בירן הלא אינני יכולה ללכת מתי אנעל את הנעליים" ? " "אין לך מושג כמה מהר זה יקרה" וכך הניח לידה חבילה נפנף בידו ונעלם. מיכלי החליטה שלהיום המאמץ הנפשי הוא גדול ולכן עלתה על מיטתה ורק כשהתכסתה הבינה אלוהים עליתי על המיטה ללא עזרה אלוהים אני יכולה כבר גם לבד תודה לך אלוהים וכך שקעה בשינה נעימה ומתוקה. לאחר שינה ערבה ונינוחה ניעורה מיכלי והחליטה לנסות לרדת לבד מהמיטה ואולי תצליח לאט להגיע לחדר השיקום ולשחזר את התרגילים אותם כבר הספיקה ללמוד עם קובי. מיכלי החליטה ללבוש את אחת האימוניות שקיבלה במתנה מד"ר בירן וזה אכן הלם אותה מאד והבליט את גופה התמיר הילדותי והנשי כאחד ועצם הבגד הזה כשקבלה אותו במתנה מהאיש הכי אהוב עליה עלי אדמות החלה מיכלי מבלי לתת את דעתה הולכת אט אט כשהיא נאחזת בקירות החדר ואח"כ יצאה לפרוזדור ושם לאורך כולו יש ידיות מעץ המיועדות לאנשים בדיוק כמוה וכך עשתה מיכלי את דרכה בבטחון רב לחדר השיקום.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך