יופי אופי וכל זה

Elinor10020 01/03/2013 692 צפיות 2 תגובות

קודם כל,מראש אני מצטערת על הקללות,אין הרבה אבל בכל זאת אני לא נוהגת לקלל..
אני רוצה להתחיל במשפט מהשיר של אמינם,
'אל תתן להם להגיד שאתה לא יפה,הם כולם יכולים להזדיין,רק תשאר אמיתי לעצמך'.
המשפט הזה כל כך חזק,אומר כל כך הרבה,כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה,כל אחד יחשוב משהו יפה,אל תתן להם!פשוט תתעלם!אל תראה שאתה נפגע מהם!ברגע שאתה מתחיל להגיד לעצמך,
'לא אכפת לי מה הם חושבים,הם יכולים לחשוב ולהגיד מה שהם אומרים,לא אכפת לי!' בסוף התת מודע יתפוס במחשבה הזאת! בסוף זה באמת יכנס לתת מודע שלך,לי זה עזר,
התחלתי מאפס,לא היה לי שום ביטחון עצמי,ידעתי שאני מכוערת,אבל ככל שעבר יותר זמן התחלתי לגדול ולהתבגר ונהייתי יותר יפה מיום ליום,ולא חשבתי ככה! אבל ראו בתמונות.
התחלתי להגיד לעצמי 'אני יפה,אני רזה,אולי מבחינתם לא,אבל לא אכפת לי,מותר להם לחשוב מה שהם רוצים'.
אנשים פועלים מתוך כאב! אין בן אדם שלא פועל מתוך כאב! כל אחד שבמכוון פוגע בך,עושה את זה כי פגעו בו לפני,כי כואב לו,הוא מוציא את הכאב על אחרים,הוא מתוסכל,הוא רוצה שאחרים יפגעו כמו שהוא!
וזה די מצליח לו,אז אל תתנו לאף אחד לפגוע בכם!!אל תתנו לאף אחד להוריד לכם את הביטחון!
אם תראו אותי לפני שנתיים לא תאמינו שזאת מי שאני היום,
ביופי השתניתי ברמות מטורפות,הביטחון שלי עלה ברמות מטורפות,רק בזכות כמה שירים(מי שרוצה כמה שירים יכול לשאול איזה)
ובזכות בגללי,אני התחלתי לחייך לעולם והוא התחיל לחייך אלי.
שימו זין על אנשים,שיחשבו מה שהם רוצים!! הם יכולים להגיד מה שהם רוצים!
מה שמשנה זה מה שאתה חושב,תהיה אמיתי לעצמך,תהיה אתה,אל תדאג,עוד תמצא אהבה באחד הימים,לא צריך להתבגר כל כך מהר,תהנה מהחיים שלך ואל תפספס את הילדות שלך רק בגלל ביטחון עצמי!! תשמח מהחיים!
אתה יפה! כולם יפים בדרך שלהם,ושתגדלו תהיו אפילו יותר יפים,אז תעזבו את היופי עכשיו!כי מה שבאמת חשוב זה האופי,הרי הוא זה שנשאר איתכם לכל החיים,והוא זה שיגרום למישהו להתאהב בך..


תגובות (2)

אני כל כך מזדהה עם מה שאת כותבת! את כותבת מדהים! את לא מבינה כמה המחשבות האלה תוקפות לי את המוח, אני כבר משתגעת מהן.. תודה לך שכתבת את זה! באמת :)

01/03/2013 11:12

תודה רבה!! ושמחה שאהבת! :)

05/03/2013 06:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך