מקווה שאהבתם. חשוב לי מאוד לציין: השימוש בגוגל תרגם לא נעשה כאן הרבה, כן, אנגלית זה הצד החזק שלי ולא אני לא אמריקאית או משהו בסגנון אני פשוט ילדה ממוצעת עם 100 באנגלית כבר 9 שנים ברצף. אני מאוד אשמח עם תגיבוו!!

Among Thieves- סיפור חדש שהתחלתי לכתוב- הקדמה.

07/07/2014 822 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם. חשוב לי מאוד לציין: השימוש בגוגל תרגם לא נעשה כאן הרבה, כן, אנגלית זה הצד החזק שלי ולא אני לא אמריקאית או משהו בסגנון אני פשוט ילדה ממוצעת עם 100 באנגלית כבר 9 שנים ברצף. אני מאוד אשמח עם תגיבוו!!

אז ככה, החלטתי לכתוב סיפור באנגלית, משהו עם עלילה עמוקה, וזאת בעצם ההקדמה,
אז אני מקווה שאתה טובים באנגלית ובואו נתחיל:

Several years after his last adventure, retired fortune hunter, Nathan Drake, is forced back into the world of thieves. With the stakes much more personal, Drake embarks on a globe-trotting journey in pursuit of a historical conspiracy behind a fabled pirate treasure. His greatest adventure will test his physical limits, his resolve, and ultimately what he's willing to sacrifice to save the ones he loves.

.So, what do you think?” Drake Said"

“It’s a lot to take in kid. Where do I even start? You’ve been out of the game for a long time or maybe I need to remind you the kind of people we will be crossing here.”
Sully Respond

“Sully, I know the risks, but come on, it’s a sure fire plan.”

“Yeah. If there’s one thing I have learned in all these years, there’s no such thing as a sure fire plan.”
Sully Respond

“I don’t really have an option here. You know that. And yeah you know maybe you’re right, I have been out of the game, but I need back in. So can I count on you, one last time?”

“All right kid, let’s go do it, one last time”


תגובות (7)

היושש אני לא יודעת אנגלית אז אני רוצה לבקש רק בשביל מי שלא יודע אנגלית(אני^_^) אולי את יכולה לתרגם את זה לעברית זה גם יעזור לך וגם יעזור לנו להביא לך יותר קוראים ולנו להבין חחחח אני אשמח מאוד כי אני יודעת שיש לך כתיבה ממש טובה ^_^

07/07/2014 03:47

הכתיבה שלך מעולה!
כמעט כמו שלי

07/07/2014 03:52

    הרוש 3> 3> 3>
    אוהבת.
    אבל הכתיבה שלך מזכירה לי קצת סלמי מקולקל, אבל חוץ מזה, היא מצויינת!

    07/07/2014 03:57

    והכתיבה שלך מזכירה לי את ביבי – מבינה? הרבה הרבה מילים אבל בתאכלס? הכל חרטא

    07/07/2014 03:59

תודה רבה,
אם אראה ביקוש רב לגרסה לסיפור בעברית אני אכתוב אחת כזאת ואפרסם,
אבל בינתיים, אף אחד לא שם זין על הסיפור שלי (סליחה על הביטוי ותודה על התגובה)

07/07/2014 03:52

האמת שגם אני הייתי שמחה אם היית מתרגמת… אני פשוט גרועה באנגלית. אין לי טיפת שכל בזה. [כןכן אני מודה]. *אם* את תתרגמי את כל הסיפור [אם זה יצא ככה בסוף] אז כבר לא שווה לעשות אותו באנגלית מלכתכליה [או איך שלא כותבים את המילים הזאת]. מממ ^^
אוהבת♥

07/07/2014 08:51

מלכתחילה* [בשביל מילים, יקירתי~]
ואת, סטוריס, אמרת שאני לא אקרא? הא. אולי זו שפה מייאשת, אבל מתמודדים.
ולסיפור!
אהבתי, יש לך אנגלית טובה ^^ גם העלילה נשמעת מעניין [ממה שאני רואה כאן, אט ליס] כי… הרפתקאות זה תמיד מעניין, לא? טוב, תלוי בכתיבה. שלך טובה ^^
מה שכן, שני דברים.
א. בגלל שהאתר בעברית ואת כותבת באנגלית, זה מסבך את סימני הפיסוק. לא שאת יכול לעשות משהו בעניין, אני סתם מציינת.
ב. לא יהיו לך הרבה קוראים באנגלית. אנשים באתר הזה לא טובים בשפה הזאת [אני סבירה בזה, אני יכולה לקרוא, אבל אני עצלנית. כמו רסית אצלי, יכולה, מתעצלנת{מורה מפגרת לאנגלית למה המצאת את המילה הדפוקה הזאת גאד סייק את לא אמורה להמציא מילים בעברית את פאקינג מלמדת אנגלית לכי לעזאזל שונאת אותך תיפלי מצוק גוש שומן מגעיל} לקרוא בשפה הזו. :P] ואלה שטובים-עצלנים. נסי לפרסם את זה אולי במקומות כמו פאנפיקשיונט [לא מפרסמים שם רק פאנפיקים] או אתרי סיפורים אחרים, אפילו בדיוויאן ארט אפשר.
בכל אופן, כאן זה לא יזכה להצלחה שזה יכול לזכות לה, ולא בטוח שיהיו לך תיקונים במקרה ומשהו לא נכון.

07/07/2014 13:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך