itaysimmer
זה לא הסוף ויש עוד הרבה לסיפור הזה פשוט חשבתי שזה יהרוס את האווירה של הסיפור הזה. האם ג'סיקה תצליח לצאת מהאי,האם באמת יש מישהו על האי?תמשיכו לקרוא ותגלו...

סיפור החיים של ג'סיקה-פרק 1-"כמעט גן עדן"

itaysimmer 28/04/2014 901 צפיות אין תגובות
זה לא הסוף ויש עוד הרבה לסיפור הזה פשוט חשבתי שזה יהרוס את האווירה של הסיפור הזה. האם ג'סיקה תצליח לצאת מהאי,האם באמת יש מישהו על האי?תמשיכו לקרוא ותגלו...

שלום שמי ג'סיקה או ג'סי בקיצור,
נסעתי לחופשה בספינת תיירים ונרדמתי בחדר שלי בזמן שהיתה סערה בים.
ופתאום בזמן שישנתי הספינה טבעה ואני חושבת שהייתי הניצולה היחידה הייתי רדומה בים במשך יומיים עד שנסחפתי לאי.
כשהתעוררתי לא הבנתי איפה אני,בגדי היו רטובים וכולי הייתי מלאה בחול.
שאלתי ושאלתי את עצמי איפה אני למה אני כאן לא לקחתי טיול לאי…
ומרחוק ראיתי את הספינה החלק הקידמי שלה לא הבנתי איפה החלק האחר.
התחלתי לידאוג לא ידעתי מה לעשות.חשבתי שלא אשרוד.
מצאתי גרזן על החוף והתחלתי לחטוב עצים כדי להשיג לי גם אוכל וגם חומרי בנייה כדי להכין לי סכך כדי שאוכל לישון בנוחות.מאוחר יותר ראיתי את המזוודה שלי קבורה בחול.הצלחתי להוציא אותה למזלי אף דבר לא נהרס,כולל היומן שלי.
הלכתי לישון שמעתי רעש ולא היתעוררתי ובבוקר ראיתי בלגאן עצום.חשבתי לעצמי שמישהו ערך מסיבה ולא הזמין אותי.אבל זה לא אפשרי..אני באי בודד..התחלתי לפנות את הזבל למקום אחד ואז ראיתי משהו ביער לא היתי בטוחה מה זה.חשבתי לעצמי שלא אוכל להישאר באותו מקום אם אני רוצה לצאת מכאן אז התחלתי לעשות תיחנונים לרפסודה שלי הביתה או לאן שתחזיק אותי.ואקווה לטוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך