itaysimmer
היי כולם זה הסיפור הראשון שלי על רייאלי שעברה שלגור ברוויס הילס.אני יודע שאולי זה לא משהו ויש המון לספר אבל אני מבטיח שאולי לחלק מכן עם הזמן זה יהיה מעניין יותר

סיפור החיים של רייאלי-פרק 1-"ברוכים הבאים לברוויס הילס"

itaysimmer 28/04/2014 719 צפיות אין תגובות
היי כולם זה הסיפור הראשון שלי על רייאלי שעברה שלגור ברוויס הילס.אני יודע שאולי זה לא משהו ויש המון לספר אבל אני מבטיח שאולי לחלק מכן עם הזמן זה יהיה מעניין יותר

שלום,שמי רייאלי
והרגע עברתי לגור ברוויס הילס עם דודתי שרון.
ברגע שהגעתי לעיר שרון באה ואמרה לי:"רייאלי מותקה שלי כמה זמן לא היתראנו.תראי כמה גדלת!"
אבל לאחר מספר דקות היא היתה צריכה ללכחת לעבוד נפרדתי מימנה ואמרתי בהצלחה.
מאוחר יותר הגיעו כמה שכנים לבקר:מיקי אגורה ופיונה.
התחלתי להכיר אותם ומתבבר שלי ולמיקי יש המון במשותף.
מיקי נראה בחור מעניין אני אתחיל איתו ונראה מה הוא חושב אליי.
מיד שהתחלתי לשאול אותו שאלות אגורה נדחפה לשיחה.שאלתי את אגורה אם אפשר קצת פרטיות,והיא מיד דחפה אותי הצידה.איזה חוצפנית ועוד בבית של דודה שלי איך היא מעזה.ביקשתי מכולם לעזוב ושכבתי במיטה כל היום.מעניין למה לשרון לוקח כל כך הרבה זמן ומתי היא תחזור?
היתעוררתי בבוקר,ושתיתי קפה בדקתי את הדואר וראיתי מכתב משרון.במכתב היה כתוב:
רייאלי היקרה,
אני צריכה לעזור לחברה שלי,
מתברר שהיא חייבת המון כסף לבנק וחבר שלה עזב אותה.
אחוז בעוד כמה ימים שכהיא תתעודד
שלך דודה שרון.
כמה שניות לאחר מכן החתלתי להיתקשר למיקי להזמין אותו אליי לארוחת בוקר כשהיגע ראיתי את אגורה איתו.הוא אמר לי שהוא אמר לה לככת אבל היא פשוט לא הסכימה לא לבוא.היא מיד הוציע מהתיק שלה מתנה קטנה עם עתיפה מהודרת.ואמרה לי:"רייאלי זה בשבילך מקווה שאת אוהבת את זה"הופתעתי מאוד אגורה החוצפנית הזו מנסה להיות נחמדה!כדאי לתת לה עוד סיכוי?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך