itaysimmer
מקווה שהפעם יותר טוב וגם הבנתם חחח... האם רייאלי תצליח במשימתה להסביר למיי מה קרה באמת?האם תעצור את החתונה?תקראו ותגלו...

סיפור החיים של רייאלי-פרק 3-"מיקי מתחתן?!"

itaysimmer 28/04/2014 641 צפיות אין תגובות
מקווה שהפעם יותר טוב וגם הבנתם חחח... האם רייאלי תצליח במשימתה להסביר למיי מה קרה באמת?האם תעצור את החתונה?תקראו ותגלו...

רציתי לשכוח ממה שקרה ולא הפסקתי להיזכר,
הזמנתי את מיקי למכון הקושר לבלות איתי קצת הכול הלך מצויין.
עד שדילן הגיע זה היה נורא היתה בגקוז'י עם מיקי,
ופתאום הוא הגיע ראיתי אותו יורד במדרגות ישר אלינו "שלא יבוא"אמרתי לעצמי בלב.
והוא בה ונכנס לגקוז'י,הוא אמר לי תודה על ה"דייט" אמתול בערב אבל רק הזמנתי אותו לביקור.
לפני שהספקתי להביר למיקי על מה הוא מדבר הם התחילו לריב.לא רציתי להיות באמצא של כול זה.צרחתי בפחד"הפסיקו די כבר הפסיקו בבקשה!"אבל ידעתי שהיה מאוחר מדי.
מיקי נתן לי סתירה ואמר לי שאגורה צדקה בנוגע אליי שאני שקרנית בוגדת ומסריחה.לא האמנתי למה ששמעתי והוא אפילו לא נתן לי להסביר.לפחות דילן עדיין איתי והא ניסה לעודד אותי.
חזרתי הביתה ורק רציתי לישון וראיתי את דילן מסתובב בחדר שלי!לפני ששאלתי אותו מה הוא עושה הוא נתן לי תמונה גדולה של שנינו ושטיח מוזר והלך לדרכו.
בבוקר קיבלתי שיחת טלפון מפיונה שכשהודיאה לי שמיקי ואגורה מתחתנים בעוד 3 ימים.לא רציתי לדעת מה יקרה אבל הבטחתי לעצמי שהיה שם.ולא משנה מה יקרה אנשה להסביר למיקי את האמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך