הסיפור מרטק נורא אני ממש ממש ממש מציעה לכם לקרוא אותו

סיפור דימיוני אבל הגיוני חלק א'

הסיפור מרטק נורא אני ממש ממש ממש מציעה לכם לקרוא אותו

פעם הייתה ילדה בשם שירלי. היא הייתה ילדה חרוצה ,נבונה,מצחיקה,עם ציונים טובים בקיצור בישבילי היא מושלמת. שירלי הייתה בתנועת נוער שניקראת הנוער העובד והלומד קן באר שבע . כל יום היו כל מיני פעיליות מענינות ויפות מגניבות וכל זה . ופעם אחת הקבוצה של שירלי בנתה בית מכל מיני דברים מתוקים וטעימים יאממ…. . אבל במקום בטון הם היחשתמשו בשוקולד. אחת החברות של שירלי (קוראים לחברה שלה מירב) הסכיתה לישון בתוכו יום אחד . אבל כדי שלא יקרא כלום הביא חיבסתה את הבית הענק שמין קרטון מיוחד כזה . והיא ישנה טוב ובביטחון ולאחר שהיא קמה בבוקר הייתה לה חבילה ובתוכה מיכתב עם כל מיני שוקולדים מרשמלו וכאלה… במכתב היה כתבו :"כל הכבוד על האוצץ אבל יש פה סוכריות מחומץ ניפגש עוד שעה בבית הממתקים… אוהבים קבוצת היפים ומגניבים ". עברה שעה וכולם ניפגשו נהנו והכל ואז כולם חזרו הבייתה. עבו ימים,שבועות,חודשיים ותאמינו או לא עברה כבר שנה ולא הייתה שום פעולה :( . כולם היתאספו אצל שירלי ודיברו על זה. יום למחרת הודיעו שהיהי נוער . כולם הגיעו בשמחה מלאת חיים אבל החשו מה ? הם ראו רק בינין מחימר פצפון …. :O ולפתא לכולם הייתה עוגיה שהקטינה אותם וכך הם ניכנסו וכשהם ניכנסו……. זה היה כמעט בכל גודל ישראל !!!!! :O וכולם נהנו וכשחזרו הבייתה שירלי ביקשה ממירב שתבוא אלייה והם הכינו הפתאה…..

המשך יבוא………………………………………


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך