סער פרק 1

29/10/2015 585 צפיות אין תגובות

פעם היה בחור בשם סער שהאשימו אותו ברצח, ראש הממשלה ששמו של ראש הממשלה הוא יוסי ,פעם יוסי "גנב" את החברה של סער ויתחתן אתה, אז דנה אשתו של יוסי האשימה את סער ברצח בעלה. אז בשביל לגלות את האמת שמו את שער בתא אחד עם סוכן סמוי ששטלו שם, וכעבור זמן מה שהם מדברים סער מספר לו שהוא לא יכל לעשות זאת כי באותו הזמן היה בחופשה בבית מלון עם חברה שלו, אך מתברר שבאותו אזור נרצח ראש הממשלה. אז הם הוציאו מאותו משם והוא ספר להם שחמש שנים היה חבר של דנה ושנתיים לפני הפרידה והוא בגד בה והיא הוציאה סכין וכמעט רצחה אותו אך הוא עצר בעדה ושלח אות לאחר מכן לפסיכולוג.ולאחר שנתיים נפרדו, כיום הוא בן 30 וזה היה לפני שנתיים.
וכשהיה בן 20 התחתן בגיל 21 נולד לו ילד בגיל 22 כאשר הוא ואשתו היו בחופשה באפריקה הילד נחטף ונרצח מול פניו של סער וסער נדקר וזו הפעם הראשונה שסער באמת יכל לחוש כאב.
כעבור שנה הוא ואשתו התגרשו. לאחר מכן הכיר את דנה, אתה היה חמש שנים ואז נפרדו לאחר שנתיים הכיר מישהי חדשה.
לאחר מכן בכלא שבו הוא נמצא קשרו אותו לתקרה באזיקים כשידיו מרוחקות וגם רגליו קשורות באזיקים לרצפה, והם עינו אותו בשביל שיגיד את האמת, האם רצח את יוסי? מי עזר לו? ולמה?
אך סער לא הרגיש כלום, גם כשהיה בבית ונכתך לא הרגיש כלום זה היה כוחו!!!
למנהלת הכלא קראו סטלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך