להמשיך?...

ספר הבדיחות (פרק 3)

21/08/2012 645 צפיות 6 תגובות
להמשיך?...

" אמממ…ה… ה… הסוד שלי?… על איזה סוד אתם מד…. מדברים בדיוק?" שאל ג'יימס וניסה להישמע תמים. הוא בהחלט ידע על מה הם מדברים, אבל הוא ניסה לעודד את עצמו ולחשוב שלא לזה הם מתכוונים "בסוד שלו". אולי הם חושבים שיש לו הרבה סודות ו.. "נו, אתה יודע, הסוד של הבדיחות האלה. מאיפה אתה מביא אותן, אחי?" אמר בראד בקול מתנשא. זהו זה. זה בדיוק מה שג'יימס חשב. הוא השפיל את מבטו והחוויר.
עכשיו, כששלושת הבריונים עמדו מולו ודרשו ממנו משהו, אפילו רצפת בית הספר נראתה מאיימת כל כך, לכן הוא נאלץ להסתכל על התקרה. למה שהם ירצו לדעת את הסוד הכי גדול שלו?… למה הם רוצים את הבדיחות שלו, האוצר הכי יקר שלו?… הוא ידע שעכשיו, זה אבוד. הרי אי אפשר לסרב לבריונים, ואם לא יסרב, הוא כבר לא יהיה מקובל. אני לא אהיה מקובל… חשב לעצמו בעצב. הוא לא יכל לדמיין את חייו בלי שהוא מספר בדיחה בכל סוף יום וזוכה בתשואות. הוא לא יכל לדמיין את עצמו שוב יושב לבד כל היום, לא מדבר עם אף אחד. הבדיחות הן הסוד היחיד שלו. הוא, ורק הוא, ידע את התשובה. בליבו, הוא ידע שלא יוכל לסרב, אך הוא ניסה את מזלו בכל זאת. "אני… אמממ.. זה.. אממ.. זה ממש סודי." הוא גמגם לעברם בשקט. "מז'תומרת סודי?" שאל בראד והיטה את ראשו הצידה, כאילו שהוא לא מבין את מה שהוא שמע. "זה ממש סודי." אמר ג'יימס ובלע רוק. טוב, לפחות הוא הצליח להישמע די בטוח בעצמו… בדיוק כשג'ון התקרב אליו וג'יימס כבר נרתע לאחור וציפה לרע מכל, נשמע הצלצול. שלושת הבריונים הסתכלו עליו במבט מאיים ומבשר רעות. "ח.. חייב לעוף!" ג'יימס רץ משם. כשכבר היה רחוק מבית הספר הוא נשם לרווחה ובירך את רגליו שיודעות לרוץ מהר כל כך- זה היה שיא אישי חדש. בדרך חזרה הביתה, ג'יימס ראה את ג'ייד הולכת בקצה השני של הרחוב. היא גרה ברחוב שלו, והוא תמיד נהג להסתכל על חלון חדרה דרך המשקפת שלו.
הוא רצה לגשת ולהגיד לה משהו, אבל אז באו מאחוריה בראד וג'ון (פיט השתרך מאחוריהם באי רצון). איך הם הגיעו?… הם דיברו איתה מעט במבט של "את חייבת לעשות את זה אחרת את יודעת מה יקרה לך". ג'ייד הסתכלה עליהם בהיסוס, ואז היא הסתכלה על ג'יימס בחשש והנהנה. בראד חייך חיוך ערמומי, והורה לשני האחרים לבוא אחריו. ג'ייד המשיכה ללכת, ומדי פעם העיפה מבט מודאג לעבר ג'יימס, שהלך בשלווה לגמרי,שורק לעצמו ומודה לצלצול על שהציל אותו מהחלטה קשה. מסכן… חשבה לעצמה ג'ייד. אבל היא לא רצתה לרחם עליו, בסכנה שאולי אם תרחם עליו היא בטעות תפר את ההסכם שלה עם הבריונים. היא האיצה את הליכתה ורוקנה את ראשה ממחשבות על ג'יימס החביב והמסכן.


תגובות (6)

תמשיכי מיד הגר!!!!!!!! :)

21/08/2012 05:39

בסדר בסדר :P

21/08/2012 05:39

תמשיכי!

21/08/2012 08:30

אוקיי :)

21/08/2012 08:48

תמשיכי!!!

21/08/2012 08:53

:P

21/08/2012 08:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך