זה הפרק האחרון... מקווה שאהבתם ;)

ספר הבדיחות (פרק 6 ואחרון)

24/08/2012 684 צפיות 2 תגובות
זה הפרק האחרון... מקווה שאהבתם ;)

ג'יימס לא יכל להסתכל על זה יותר.
בדיוק כשהיה בדרך לדלת הכתה ( לחפש מקום שבו יוכל לבכות בשקט), הוא שמע צעקה מלב הכיתה.
"היי, מעתיקן!!! אתה מתבייש?" זה היה בראד. ג'יימס חזר במבט מאיים. הוא הסתכל על ג'ייד. היא טמנה את ראשה בין כפות ידיה. "אני לא העתקתי ממך!!!" הוא צעק.
"תוכיח! יש כאן בכלל מישהו שעד לכך שאתה לא העתקת?!" צעק לו בראד בחזרה.
ג'יימס נעץ בג'ייד מבטים, אבל היא סימנה לו עם ראשה שלא יקרא לה, היא נראתה מתחננת ועיניה הירוקות כמעט החלו לדמוע.הוא ריחם עליה. הוא תיאר לעצמו כמה שהיא כבר הסתבכה עם הבריונים האלה."א.. אני… לא העתקתי…." הוא גמגם בשקט.
בראד גיחך. "לך מפה מעתיקן קטן!" הוא חייך חיוך של ניצחון ונעץ מבט מאיים בג'ייד, שטמנה את ראשה בין כפות ידיה שוב.
ג'יימס היה חסר אונים. באמת אין לו אף עד, וכולם הסתכלו עליו במבטים מזלזלים.
זהו. אין לו חברים. אין לא כלום יותר. אין לא בדיחות. כולם שונאים אותו.
הוא לא חשב לעצמו שזה מה שהולך לקרות. אוף, לא הייתי צריך לבוא היום לבית הספר, הוא חשב לעצמו.
הוא היה אדום לגמרי, דבר שנראה מצחיק, בגלל שיערו הג'ינג'י ונמשיו.
פתאום, הוא שמע מלמול מאיזשהו מקום בכיתה. "הוא לא העתיק!"
ג'יימס הרים את ראשו בניסיון למצוא מי השקרן- הרי אין לו אף עד, ואין סיכוי שזה אחד מהבריונים.
עכשיו הקול נשמע בטוח יותר. "הוא לא העתיק!!! בראד העתיק!!!"
ומבין כל התלמידים יצא נער גבוה ושרירי, עם כובע של סווטשירט שמסתיר את פניו.
ג'יימס היה המום. "פ… פיט?!" כל התלמידים הסתכלו עליו בתדהמה.
בראד כמעט נפל מהשולחן. "פיט, מה אתה עושה?!" הוא צעק באיום.
"שתוק, אידיוט!" פיט צעק לבראד בחזרה. "בראד סחט את ג'ייד כדי שתגלה את סוד הבדיחות של ג'יימס." הוא אמר והצביע על ג'ייד שהרכינה את ראשה. זאת הייתה הפעם הראשונה שג'יימס שמע את פיט מדבר, ולפיט היה קול ממש משכנע.
בראד היה אדום לגמרי. "אני אהרוג אותך פיט!" הוא צעק. "תיזהר בראד, שלא תשכח מי ניצח אותך בג'ודו בכיתה ה'!" אמר לו פיט באיום. בראד קפץ מהשולחן ורץ מהכיתה בפחד. בהתחלה כולם היו המומים, אבל לאחר מכן האספה התפרקה. "תודה!!!" אמר ג'יימס לפיט בתדהמה. "בכיף, אחי. תאמין לי, אף פעם לא סבלתי את הבראד הזה." הוא חייך אליו. ג'יימס עמד לצאת מהכיתה, אבל אז שמע צעקה מאחוריו. "ג'יימס!!!" הוא הסתובב במבט שואל. זאת הייתה ג'ייד. "טוב, אני משאיר אותה לך, אחי." אמר פיט וטפח על גב של ג'יימס. "א.. אני ממש ממש מצטערת." היא אמרה בעצב וחיבקה אותו. ג'יימס היה המום ונשאר עם חיוך מפה לאוזן מרוח על הפנים. "זה בסדר…"
טוב, עכשיו כל שאר הילדים לא כל כך היו כבר בקטע של בדיחות,
אבל לג'יימס לפחות היו שני חברים טובים חדשים, שאותם הוא תמיד יוכל לשעשע.


תגובות (2)

למה זה נגמר?!

25/08/2012 10:10

ממממ……

25/08/2012 10:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך