Ma$kit !!
רציתי להוסיף משהו? לא, אממ ... ביי ^^

סתם | פרק 1

Ma$kit !! 18/08/2013 1236 צפיות 28 תגובות
רציתי להוסיף משהו? לא, אממ ... ביי ^^

אז פסיכו, או שעליי לכתוב פסיכולוגית, אמרה לי לכתוב מן סיפור דוקומנטרי על עצמי ועל החיים שלי, אז שיהיה. כבר התחלתי. טוב אז היא אמרה לי להתחיל מרקע אישי. מי בעד משחק היכרות קצר?
קוראים לי איימי, וכרגע, זה מה שחשוב שתדעו עליי. עוד רמז? עדיין לא גמרתי תיכון, אבל הי, לאט לאט ואני אסיים את הסיוט הזה. נכון שאני נשמעת לכם עכשיו עצבנית ועוקצנית? ושממש אבל ממש אין לי כוח לכתוב את זה? טוב אז, את האמת שיש לי חשק, פסיכו אמרה לי שאולי זה יעזור לי להבין יותר את חיי ויעזור לי להתמודד איתם, וזה לא מזיק אז.. למה לא?.
את האמת שאין לי מושג מאיפה בדיוק להתחיל, מה זאת אומרת רקע אישי?. אין לה איזה טיפ לתת לי? ככה, בלי סודות?. טוב, אם אני כבר כאן.
אז את שמי אתם יודעים, את גילי תגלו, אבל אני יהודייה שבאה מבית דתי-לאומי. ואני לא, בפירוש לא, מאמינה שיש דבר כזה אלוהים. תמיד דמיינתי אותו בתור—סלחו לי כל המאמינים, אבל זה לא אישי—ענן ענק עם מלא אבל מלא עיניים. כי תמיד אמרו לי מאז שאני קטנה שהוא בכל מקום והוא רואה הכול, המחשבה הזאת קצת הטרידה אותי, אבל אני בטוחה שזה יותר מטריד אנשים שמתקלחים. אז זה פשוט כל כך טיפשי שברור שאם תספר את זה לילדה קטנה מגיל 0, היא באמת תאמין לזה כל ימי חייה. איך יצאתי משטיפת מוח הזאת? לא זכור לי למה, אבל זה פשוט לא נשמע הגיוני. טוב אני חופרת, אעבור הלאה. אז כמובן היו המון בעיות עם ההורים שלי לגבי מי שאני, סיקור קצר על איך שיצאתי מהארון:
"אימא, אני אתיאיסטית" המילים יצאו לי מהפה, עיניה של אימא מתרחבות מתדהמה "את מה?! מה זה אמור להביע?!" אלפי התנשפויות ואז היא שוב פותחת את הפה "מאיפה זה בא לך? השם ישמור!!!"
וסיום הסיקור, נחזור לסיפור. אז כן, ההורים שלי לא קיבלו את זה טוב במיוחד. אבל אין מה לעשות. מה עוד אתם צריכים לדעת עליי בתור רקע?, את האמת שמה שעד עכשיו סיפרתי זה רקע די עבה, אבל בהמשך הסיפור של החיים שלי אתם תגלו עוד כמה וכמה דברים עליי. יש המון אקשן, אהבה, אכזבה, בגידה ואם אפשר להגיד גם קצת קסם. אני לא יודעת כמה פרקים זה ייקח, אולי אפילו אפרוש באמצע כי אני ארגיש שאולי זה לא יעזור לי, אבל כרגע? די נחמד לי. ממש נחמד לי. הכי נחמד שבעולם.
טוב עכשיו הייתה לי עצירה די ארוכה מהכתיבה, כי אני לא ממש יודעת מה עוד להוסיף, יש לי המון מה להוסיף, מלא סיפורים קטנים לכל אורך השנים. אני הכי רוצה להתחיל מהילדות שלי, ילדות… דבר ראשון שעולה לי מהמילה הזאת זה בעיקר המילים "תמימות", "גן ילדים". כל מה שקשור בעצם למילה ילד. כשנולדתי, לא דיברתי עד גיל שנתיים, שזה לא רגיל כי רוב התינוקות כמובן מתחילים לדבר מגיל שנה או פחות, אבל פשוט, התעכבתי קצת, אפשר לומר שלקחתי את הזמן.
הדבר הכי בולט שאני זוכרת בילדותי זה את הלול שהיה לנו ליד הבית, לול תרנגולות שסבא רבא שלי בנה. אני זוכרת שהייתי הולכת עם סבתא שלי לתרנגולות והייתי זורקת להם גרגרי פופקורן והן היו מנקרות והולכות מצד לצד בהתלהבות, אהבתי אותן אבל גם פחדתי מהן מסיבה לא ברורה. ויום אחד, ככה אימא שלי מספרת, חזרתי הביתה אחרי בילוי בחוץ ואמרתי לה בקול "אימא, ראיתי איך מכינים תרנגולת", אימא לא הבינה כמובן, ושאלה אותי שוב לגבי מה שראיתי וחזרתי על אותו משפט, ואז נפל לה האסימון. ראיתי איך סבתא שוחטת תרנגולת, אימא הייתה מזועזעת שראיתי את זה בגיל צעיר, אבל למזלי אני לא זוכרת כלום מאותו יום. אבל זה אירוני, כי היום אני טבעונית יותר מחודש, ועוד לפני זה הייתי צמחונית 3 שנים ארוכות.
אבל הדבר הכי… הכי מזעזע שקרה לי בילדות, זה שהגעתי לגיל 6, כל יום שישי הלכתי לבית הכנסת שבשכונה שלנו, עם שמלה לבנה חגיגית לכבוד שבת וזר פרחים על הראש. וראיתי איש גבוה, צנום, עם שיער ארוך ושחור שקשר בגומייה על העורף, עיניים שחורות עמוקות מעט, גבות עבות, וזיפים. אני זוכרת במדויק מה הוא אמר לי אחרי המעשה שלו, מילים ארורות.. "אני אקנה לך מצלמה, אם תבטיחי שלא תספרי לאף אחד, זה הסוד שלנו"
ומאז אותו יום, לא ראיתי אותו שוב.
רק בכיתה ו', הבנתי בעצם מה הוא עשה לי, הוא לקח ממני את הילדות, השאיר לי חור גדול ושחור בראש, לפעמים יש לי פלאשבקים, ואני שונאת אותו, שונאת אותו כל כך. ילדה קטנה, בשמלה לבנה, שיער ארוך, שחור, פרוע. אבל תמימות אינסופית… והוא גזל אותה ממני, לקח אותה בגלל הנאתו במעשה. אני שונאת אותו, אותו ואת כל האנסים הפדופילים. הורסים את עולם המתיקות של ילדים, לוקחים מהם ומשאירים בתמורה טראומה קשה, וחלקם עוד לא מקבלים את מה שמגיע להם. הם צריכים להירקב בכלא… למות לאט לאט.


תגובות (28)

וואו! הכתיבה מדהימה !
כל מילה ומילה במקום. סיפור טוב מאוד ומצחיק במקומות הנכונים ;)
תמשיכי מהר!!! <3

18/08/2013 09:01

מדהים, את כותבת מדהים.
אהבתי את מה שכתבת מאוד.
תמשיכי, זה מקסים..

18/08/2013 09:02

וואו הכתיבה שלך ההיתפרקות אני כל כך מבינה וואו זה מה שיש לי להגיד
רציתי ליבכות מרוב שאני מבינה אותך מדרגת 5

18/08/2013 09:02

וואו,את כותבת מדהים.
ההגיון מאוד שולט בסיפור שלך,אני אסביר את עצמי.
שהיא נהפכה לצימחונית,הייתה לה סיבה דיי ברורה,וגם הגיונית.
אופפ,מה שכתבת,מאוד מדבר אליי..בעיקר הקטע של האתאיסטית.
אני לא אחפור,תמשיכי! כתיבה מדהימה! ^^

18/08/2013 09:04

משכי-צאן!! (אני יכולה לקרוא לך ככה?) >.<
כמה דברים:
א. זה מדהים. אהבתי מאוד את ההתחלה הזאת.
ב. אני כועסת! למה מחקת את כל הסיפורים שלך?! אני כל כך אהבתי אותם! הייתי קוראת אותם שוב ושוב.. :'(
ג. תמשיכי את זה,זה נשמע מעניין ^~^

18/08/2013 09:05

ארוך, אבל נחמד, מצפה להמשך ^~^

18/08/2013 09:14

ספיר!!!!
אא. תודה ^^ שמחה לשמוע.
ב. ומחקתי כי רציתי להיות יותר רצינית וכל שאר הסיפורים שלי לא היו משהו, סורי, לא ידעתי שאת קוראת :/
ג. וברור, זה רק פרק 1.

18/08/2013 09:33

ואו נורא אהבתי את הכתיבה ואת הרעיון תמשיכי (: עכשיו !

18/08/2013 09:35

אני עדיין חושבת שגם אז הייתה לך כתיבה רצינית ומעולה (זוכרת את העיוור? ממש אהבתי אותו!)
אבל לפחות חזרת לכתוב ^~^

18/08/2013 09:36

אוי העיוור!!! נוסטלגיההה :׳)

18/08/2013 09:40

את חושבת שתעלי אותו שוב מתישהו?

18/08/2013 09:47

נעע
די מחקתי את מכל מקום שהוא

18/08/2013 09:58

שלום מושקית, אני ולא אחר הוא פנדס(המעריץ המושבע שלך). כעבור זמן רב, באתי במקרה או שלא, לבדוק במיוחד אם העלאת ברוב טובך כתב-עת חדש, והנה לרוב הפתעתי התווכחתי לדעת שבאתי בזמן הנכון למקום הנכון. כמוך כמוני גם אנוכי איני הקדשתי בתקופה האחרונה זמן איכות לכתיבה על החיים ומה שסביבם, אבל דווקא מטעמי חוסר נוחות. אבל זה לא מצביע על כך שהפסקתי לגמרי, הנה אני עושה זאת עכשיו – אין טוב מזה, ועוד בזכותך. גם לי יש פסיכולוגית(או לפחות אחת שלומדת תורת נפש האדם), ותאמיני או לא, היא הציעה לי אותו דבר. הסיפור שלך דומה מאוד לסיפור החיים שלי, נולדתי גם במשפחה דתית, או במקרה שלי, בואי נלך יותר רחוק, אפשר לומר אפילו חרדית(תלוי איך מגדירים את כת חב"ד). למדתי במוסדות דתיים ואף בישיבה חרדית, המסגרת האחרונה שהייתי בה. מיד לאחר שגדלתי עוז ועזבתי את הישיבה, או שזה היה בעצם מלחץ והתמוטטות עצבים. עסקתי בתיאולוגיה, אפשר לאפיין אותי כיום כסוג של ספקן. זה היה לפני שנתיים, אולי שלוש. לעומת הילדה שבסיפור לא חוויתי על בשרי, אבל ראיתי מספיק מקרוב כדי להבין איזו טראומה בלתי מעוכלת זאת יכולה להיות, זה היה עניין של צעד בודד. לדעתי הפרספקטיבה שאת רואה את האנשים הללו שטחית ורדודה, את צריכה להבין שהם בעלי בעיות נפשיות חמורות והם סך הכל רוצים לפרוק את הדיכאון וחולי שלהם על ילדים תמימים, ודווקא בגלל שהם תמימים. ובכן, זה מורכב. לצערי אני צריך ללכת, אולי שאחזור אמשיך לכתוב. כיף לראות אותך שוב =)

18/08/2013 12:53

חחחח הסיפור לא עליי ממש, אבל טוב לשמוע 3:

18/08/2013 14:31

וכותבים משכית בכל מקרה

18/08/2013 14:31

זה סיפור ממש יפה מ$קית, הוא ריגש אותי עד כלות נשמתי :׳)

18/08/2013 22:54

משכית זה שם נחמד ^~^ (באמת)

18/08/2013 22:55

משכית* XD

18/08/2013 22:56

ותודה, דרך אגב (חסרת נימוסים :< )

18/08/2013 23:05

זה בסדר, גם אני לא נימוסית במיוחד XD

18/08/2013 23:07

חחחחחחח בכל זאת XD

18/08/2013 23:10

XD

18/08/2013 23:11

התבלבלתי בינך לבין אחיינית שלי שקוראים לה חיה מושקא על שם אשתו של הרבי מלובביץ, קורה. >_<

19/08/2013 10:37

מלובביץ׳? 0.0

19/08/2013 15:13

מייסד חב״ד, אל תגידי לי שאת לא יודעת מי זה.

19/08/2013 21:03

כל כך משכית…..
טוב שחזרת.

07/09/2013 15:19

את אולי תחשבי שאני דפוק אבל אני טיפה מרחם על האנשים האלה, הם חולי נפש, היצר שולט עליהם וחלקם רוצים למות אחרי מה שהם עושים, הם פשוט לא יכולים לשלוט על זה – ככה אני חושב לפחות…

01/12/2013 17:40

יש לך מיינקראפט?????{ :!

18/05/2016 20:24
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך