Ma$kit !!
(ההמשך יבוא... מוחעחעחעע)
רציתי לפרסם את הסיפור אחר הצהריים, אבל הפרק כבר היה מושלם ואמרתי שמי שיעקוב יעקוב ומי שלא בעיה שלו.
מקווה שנהניתם :)

סתם | פרק 2

Ma$kit !! 19/08/2013 1176 צפיות 29 תגובות
(ההמשך יבוא... מוחעחעחעע)
רציתי לפרסם את הסיפור אחר הצהריים, אבל הפרק כבר היה מושלם ואמרתי שמי שיעקוב יעקוב ומי שלא בעיה שלו.
מקווה שנהניתם :)

את העבר האפל של ילדותי אתם יודעים. כרגע אני עוצרת כל שנייה כדי לחשוב מה עוד אני אוכל לספר לכם, או לפחות, לשתף אתכם. אתם יודעים, בחיים אבל בחיים לא היה לי "החבר הכי טוב", ואני מתכוונת מלשון זכר, לא נקבה. וזה כמובן שבגלל המסגרת הדתית- אני כמעט תמיד בסביבת בנות. אבל יש פייסבוק, ומשם הכרתי את החבר הכי טוב שלי אי פעם.
בהתחלה קצת חששתי שהוא כמו כל הגברים שמתחילים לדבר איתי, שהוא רוצה מערכת יחסים פייסבוקית או משהו מהסוג הזה ושהוא יתחיל איתי, אבל הוא אמר לי שלא, ושכרגע הוא לא מעוניין. אז ירדה לי אבן מהלב ואז פשוט… התחברנו כמו שצריך.
זה קרה לפני די הרבה זמן אז אני מנסה להיזכר איך בדיוק החברות הזאת הפכה למשהו כל כך עמוק ונפשי, קשה לי להסביר את זה. אבל אני בעיקר הייתי האוזן הקשבת שלו, הקשבתי לכל תסכול או דיכאון, שמחה או אושר, כמעט כל דבר. כל הסיפורים שלו על החיים, וגילתי עד כמה אנחנו דומים מבחינות מסוימות.
ואם לא היינו חושבים אותו דבר, לא הייתי זועמת או כועסת, ההפך הוא הנכון, אני הקשבתי גם לזווית הראייה שלו ולדעה שלו כי זה סיקרן אותי שמישהו שהוא כל כך דומה לי יכול להיות שונה ממני במשהו אחד לפחות. וכן, אני מודה, לפעמים כעסתי גם אחרי שהקשבתי לדעה שלו כי עיצבן אותי שלא הבנתי אותו, אני החברה הכי טובה שלו, אני אמורה להבין אותו, אז למה, לעזאזל?.
ובכן, כאן החלה החברות המופלאה שלנו, דיברנו כל היום, כל שבוע, כל חודש. ובעיקר הדברים שהכי אהבתי לדבר איתו זה על החלומות שלנו, ואני לא מתכוונת לשאיפות לעתיד או משהו כזה, אני מתכוונת לחלומות שחולמים בלילה. וביחד, היינו יושבים ומפרשים ביחד את משמעות החלום לנתחים קטנים, אם זה סיוט, אז עוד יותר.
וזה… פשוט מדהים, החברות שלי איתו מושלמת כל כך, אולי דווקא לא ממש, כי הוא הספיק לפגוע בי פעמיים, אבל סלחתי לו כי אני לא לוקחת אותו כמובן מאליו, חבר כזה לא פוגשים בעולם הזה ובכלל בחיים. ואכפת לי ממנו ברמות כאלה שאני דואגת לו כמעט כל הזמן, והוא ביקש סליחה, אז למה להיות אגואיסטים ולא לסלוח?.
***
באותה תקופה שהכרנו והתקרבנו לאחד השני, היה לי חבר, שכרגע נכון לומר שהוא האקס שלי ואני רבה איתו די הרבה, והחבר הכי טוב ראה דברים שאני הייתי עיוורת להם באותה תקופה שלי ושלו, וכשגילתי את האמת על היחסים שלי ושל ה"חבר". נפגעתי, נפגעתי ברמות כאלה שנכנסתי לתסכול ולדיכאון על העולם הזה.
בינינו?, בנים רוצים בנות בגלל החיצוניות, כן, חיצוניות בלבד, לא מעבר, וכשהם מגלים שזה לא מה שהתכוון הצד השני, הם מתרחקים ונבהלים, לא רוצים להתחייב לדבר שהם לא מבינים בו. ואל תחשבו שבנות לא רוצות גם חיצוניות, כי כמה פעמים שמעתם בחורה אומרת "אלוהים, הוא כל כך חתיך!!" או "תעשה לי ילד!!"?, ונכון, יש בנות שבאמת אבל באמת רוצות קשר רציני ועמוק, כמוני. כי אם כבר זוגיות, למה שזה לא יהיה רציני ואמיתי? למה שזה לא יהיה הדבר האמיתי ובגיל המתאים?.
ולפעמים אני חושבת שרק אני שמה לב כמה סיפורי אהבה יש בחנויות הספרים לבני נוער, וזאת תמיד אותה העלילה המשעממת והקיטשית. ואני די שמחה שאני יודעת את התשובה, והיא: שאף אחד לא ממש יודע מה זאת אהבה, אף אחד לא יודע באמת איך לשמור על זוגיות לאורך זמן. או למה אין אימון עד הסוף כלפי אחד השנייה. ועד שאני הבנתי לקח לי זמן, כן? זה לא בא בבום.
אז כשהבנתי מה זאת אהבה, הבנתי גם דבר אחר, שמצב הזוגיות שלי עם אותו בחור לא בסדר, ועדיף לנתק את הקשר כשזה לא הדדי יותר. אז הסברתי, פירטתי, נימקתי, אבל ממש לעומק את ההחלטה שלי להיפרד ממנו, והוא קיבל את זה מאוד קשה, אני מנחשת שזה כי הוא לא הבין מאיפה זה בא לי ומאיפה זה נפל עליו.
ועכשיו הוא שונא אותי עד עומקי נשמתו ובכל נימי ליבו, ואני לא ממש לוקחת ללב, אני לא ממש צריכה לקחת ללב, כי אני זאת שיזמתי את הפרדה, אני זאת שקלטתי שמשהו לא בסדר במערכת היחסים שלי איתו, אז לכעוס עליי זה טבעי לחלוטין, אבל לשנוא זה כבר משהו קיצוני. הוא היה בטוח שאני מפיצה עליו שמועות ושקרים, אז הוא הלך וסיפר לכולם שאני שקרנית וצבועה והוא יצר לי דמות של- סליחה על הגסות- זונה.
ואולי זה בעצם די מגיע לי. שאני אלמד לקח להבא.
למרות שאין ממש להבא, כי חודש אחרי הפרידה שלי ממנו, החבר הכי טוב שלי התוודה בפני שהוא מאוהב בי. כן, זה היה שוק מבחינתי, למרות שחשדתי קצת בגלל ההתנהגות שלו בזמן האחרון. אבל זה אישר לי את מה שחשדתי. וגם מה שהחברות שלי ללימודים חשדו, שהוא מנסה להפריד ביני לבין האקס כדי שאוכל להיות רק שלו, אבל אני מכירה אותו, הוא לא יעשה דבר כזה רדוד ומלוכלך.
אז אחרי הווידוי לא נתתי לעצמי להתלהב יותר מידי ולהתרגש מהגילוי, בכל זאת, זה קשר מרחוק, הוא גר רחוק ממני והכרנו דרך רשת חברתית, אז לא להיסחף ולהישאר מציאותיים. טכנית, הקשר הזה לא יכול להיות קשר אם אנחנו לא ניפגש אי פעם, כי אז מה זה שווה ככה?.
אבל די פחדתי מההורים שלי, הם דתיים, אני מדברת עם חילוניים, כמובן שזה בגלל שיש לנו יותר שפה משותפת. ואני לא ידעתי איך ההורים יגיבו לידידים ולחברים חילוניים. וכשאני פוחדת, אני שותקת ומסתגרת. אז במבט לאחור: ההורים שלי לא הבינו ולא ידעו מה עובר עליי, ועוד שאני אכלתי סרטים. טוב לא ממש אכלתי…


תגובות (29)

משכיתיישן, המשכייתשן עכשביישן

19/08/2013 00:33

תמשיכי עכשיוווווווווו

19/08/2013 00:36

אתן קוראות מהר 0.0
אני אפרסם מחר את הפרק הבא

19/08/2013 00:36

אני קוראת מהר ^.^
*לעולם אל תתיחסי לתגובה של ילדה בת 11.5 כי זה מסוכן*

19/08/2013 00:38

לא מתייחסת ;)

19/08/2013 00:39

כי אני ילדה בת 11.5 שרוצה צומי ;;

19/08/2013 00:40

חחחח נוץ נוץ נוץ XD

19/08/2013 00:42

יש לך כתיבה מרתקת.אני חייבת להגיד שכול מה שרשמת על אהבה נכון לגמרי!
תמשיכי! ^^

19/08/2013 00:42

תמשיכי 3:

19/08/2013 00:44

תודה רבה 3:
ומחר כבר יהיה פרק חדש

19/08/2013 00:44

*אהמאהמ*
נ.ב, אני היא אוריניאשה, או בקיצור אורין

19/08/2013 00:45

מ$קית היקרה, השתמשת יותר מידי בפסיקים. להבא תקצרי את המשפטים כי יוצא שיש לך משפט אחד שהוא פסקה שלמה.
הייתי נותן לך 4, אבל בגלל שאת חביבה נתתי 5 ^^

19/08/2013 00:51

PolarTales, זה מ-ש-כ-ית

19/08/2013 00:52

לא רוצה ולא רוצה
חחחח סתם, תאמת שככה נוח לי לכתוב אז… ותודה :)

19/08/2013 00:52

משכית. הפרק הזה היה ממש יפה במיוחד בגלל שגם אני מנהל משהוא דומה בפייסבוק ;)
תמשיכי במהירות <3

19/08/2013 03:07

הי ^-^ למה מחקת הכול? היית משאירה את הסיפור על סלנדר, או שב"כ (אני מקווה שכתבתי נכון),
אז הי $M זוכרת זה הכינוי שנתתי לך?
גם אני פרשתי, פתחתי משתמש חדש,
ואני יודעת על מי מבוססת הדמות, ואת יודעת גם למה..
אז התגעגעתי! וסוף סוף מישהו עם כתיבה ברמה גבוהה וטובה :)

19/08/2013 03:15

לינה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ממצב!?

19/08/2013 05:29

משכית♥♥♥ , התגעגתי אליך, נעלמת לכל כך הרבה זמן!!!
הסיפור שלך מדהים ,כמו שכל הסיפורים שלך היו(אוף ירעה לא גמרתי לקרוא אחד מהם…)
בכל מקרה זה מושלם והתגעגתי ^^

19/08/2013 05:34

חחחחח אף אחד לא סיים אותם כי אני אף פעם לא סיימתי אותם XD

19/08/2013 05:50

אבל התחלתי לקרוא אחד ואז הכל נמחק- היית צריכה לראות את הפרצוף שלי >:

19/08/2013 05:56

חחחחחח נו לא נורא

19/08/2013 05:57

חחחחחחחחחחחחחחחחח
דרך אגב תשני בפרופיל שלך באתר- כבר חגגת שמונה עשרה!!!

19/08/2013 06:00

שיניתי….

19/08/2013 07:20

כתבת כל זאת כממתיקה סוד! בלעתי מילה אחר מילה בשקיקה ואף החסרתי פעימה. חשפת חלק אינטימי מחייך הפרטיים וזה נאצל מבחינתי, המסירות וכנות שיוצאים מבעד הכתיבה ריגשו אותי נורא, זה נראה שהשארת את כל הפחדים וערעורים מאחור ופשוט נכנסת לזה, אפילו היה מקומות שהרגשתי בהם שנתת משמעות יתרה. בקשר זוגי דרך האינטרנט יש היתרונות וחסרונות, לשוחח אל מול מסך הרבה יותר קל ונוח מאשר עם בשר ודם, יש יותר פתיחות, קל לומר דברים שבמציאות לעולם לא היית מעלה על בדל שפתייך, ולכן יכולים להיווצר קשרים עמוקים ונפשיים, וכפי שאמרת לעיל לראות כמה אנחנו אחרי הכל דומים(ולא דומים כלל במציאות הנוכחית). לא מצא חן בעיני ההכללה "בנינו?, בנים רוצים בנות בגלל החיצוניות, כן, חיצוניות בלבד, לא מעבר." זה נשמע כל כך נחרץ, מה הביא אותך לומר דבר טיפשי שכזה? o_O. כנראה שבנים שפגשת עד כה לא היו חברותיים עד כדי כך. >_

19/08/2013 13:58

חחחחחח זה לא סיפור עליי
אבל טוב שאתה מתחבר לאיימי בצורה כזאת 3:

19/08/2013 15:11

כמה אופייני לך להסתתר מאחורי דמות בדיונית, ככה שלא נדע אם זה בא באמת ובתמים ממך או מפרי דמיונך המתוחכם, הצלחת לבלבל אותי.

19/08/2013 21:10

אני חושבת שאתה ממש התבלבלת… יש סיפורי חיים- שאלה הם סיפורים בסגנון דוקומנטרי.
ויש סיפורים אישיים- שאלה הם באמת סיפורים שקרו.

20/08/2013 07:48

אבל הסיפור על התרנגולת היה אמיתי….
סיפרת לי בעצמך.
ממשיכה לקרוא.

07/09/2013 15:25

וואוו… הדעה שלך על גברים ממש לא נכונה… וגם לא ממש הגיונית…

01/12/2013 17:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך