עבריינים פרק 8 חלק א'

RON11 26/05/2013 801 צפיות 4 תגובות

יומני היקר :" היום בדיוק עברו 7 שנים מאז שזוהר עזב , בימים הראשונים לאחר שעזב השרשרת עוד העבירה בי חום אך לאחר כמה ימים היא כבתה ומורוד היא הפכה חזרה לכחול… ועד היום לא שמעתי מזוהר
בשנה הראשונה היתה בי עוד תקווה שהוא יחזור כל יום שבא הייתי בטוחה שהוא ישוב כך עברו הימים ..
בשנה השנייה לא היה יום שלא הלכתי לישון בוכה או קיללתי את עצמי שלא ביקשתי ממנו שיבוא לבקר…
כך עברו להן 5 שנים, הישתחררתי מהפנימייה חופשייה לעשות כל מה שברצוני , אני וגלי הפכנו לחברות הכי טובות ושכרונו יחד דירה בתל-אביב , רועי וגלי הפכו לזוג חזרו ניפרדו לפחות 70 פעם.. ורק אני חיכיתי לזוהר , שלא הראה לי סימן חיים ממנו .. לאחר סיום חמש השנים הפסיקו החלומות עליו .. הרגשתי כאילו שהוא נעלם מחיי .. גם עכשיו כשאני כוותבת את זה עולה בי הזיכרות של היום האחרון איתו.. הזיכרון של הריח שלו , של השיער החלק והיפה שלו , החיוך המתוק שלו .. כמו ילדה גם עכשיו אני בוכה … מה יהיה ..
השנה השנה השישית מעד שהוא עזב התחלתי לעבווד בבר ליד הדירה בתל – אביב יום אחד נירדמתי שם אחרי שכולם עזבו ולאחר שנה שלא חלמתי עליו , היה לי תחלום הכי יפה שבעולם חלמתי שהוא חוזר … והפעם לתמיד.. כל כך לא רציתי לקום מהחלום הזה …ואז גלי באה והעירה אותי קמתי והלכתי לדירה בוכה מצער.. ומעכזבה ואז הרגשתי מהשרשרת חום את אותו החום שלא הרגשתי מאז שהוא עזב.. יכולתי להישבע שהרגשתי אותו.. "
" היום בחצות השנה תיהיה 2020 אני בטוחה שמשהו יקרא .. אחרי הספר של זוהר שינה את שמו לתהריך 2020 … זה בטוח קשור… אגב לא הזכרתי את זה אבל מאד שזוהר הלך הספר הפך ליומן רייק עם דפים רייקים … אני מחכה לחצות הלילה הזה כבר 7 שנים .. אני לא הולכת להירדם לא עכשיו לא…"
"עוד דקה נישארה לחצות, לא נירדמת .."
לפתע בזמן ששירן התקוונה לירשום עוד שורה ביומן הספר 2020 שינה את ציבעו לכחול.. ושמו שונה ל " ללשירן לא שחכתי אותך" שירן קמה במהירות לעבר בספר המומה כולה ..


תגובות (4)

OMG……. דורי את חייב להמשיך עכשיו
פרק יפה מחכה להמשך….
אוהבת שרית
ולילה טוב=)

26/05/2013 12:25

אתה מדהים אותי כול פעם מחדש….
נדר שהתאהבתי בסיפור הזה ♥♥♥

26/05/2013 12:34

מדהים תמשיך מיד

26/05/2013 13:10

מכורהה לסיפור הזהה תמשיכייייי!!!! <3

26/05/2013 13:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך