cutipie
מקווה שאהבתם !

עוזרת להשכרה – פרק אחד .

cutipie 22/06/2013 573 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם !

אני שמה את הידיים מעל הראש , מניעה את הגוף לפי הקצב של המוזיקה , כול החברות שלי רקדו מסביבי היה להם חיוך מאושר על השפתיים .

המקום היה מפוצץ באנשים , במוזיקה שיכולה לגרום לאוזניים שלך לדמם ,
למען האמת אף פעם לא חשבתי שאני יאהב מסיבות כאלה , אבל מייד שיניתי את דעתי .
כי בזמן שלא יכולתי להרשות לעצמי ללכת למסיבות במועדונים , מסיבות בית היו נהדרות ( ובחינם )
חוץ מזה זה הזמן היחיד שיכולתי להשתחרר , להיות עצמי ולהנות מהחיים .

״ אוי אלוהים אנדרה זו המסיבה הכי טובה שהייתי בה בחיים ! ״ צרחה לי אנה באוזן
חייכתי , אנה הייתה החברה הכי טובה שלי .
זה היה קצת עצוב שתמיד נשבר לה הלב בגלל בחורים ,
אבל למזלה של אנה ( ואולי קצת שלי ) מסיבה טובה תמיד יכלה לשנות לה את המצב רוח .
״ בשישי הבא את הולכת לומר את אותו דבר ״ צרחתי לה באוזן בגלל שהמוזיקה הייתה רועשת מידי

אנה חייכה עוד יותר ותפסה את עינו של איזה בחור , כבר עכשיו ברור לי שאני הולכת מחר לשמוע על ההתאהבות החדשה של אנה .

אני לעומת זאת , לא מתאהבת בכזו קלות .
אל תבינו אותי לא נכון , כשאני רואה בחור חמוד עובר בסביבה אני מתרגשת .
ואני מדברת כל הזמן עם חברות שלי על מערכות יחסים ובנים .
אבל אני לא חושבת שאי פעם יהיה לי חבר אמיתי , ואתם שואלים למה ?
בפשטות אני יאמר לכם , שפשוט אין לי זמן לזה .

הרגשתי רטט בכיס שלי ונאנחתי .
הינה זה שוב מתחיל .
יצאתי מאזור רחבת הריקודים , ובדקתי את הטלפון .
זה היה סוני אריקסון ישן שדוד שלי נתן לי , היו לו כמה שריטות אבל כשכיסתי את הטלפון במדבקות ובקישוטים הפכתי אותו לשלי .
חברים שלי חשבו שזה חמוד אבל הם לא ידעו כמה איטי הוא היה .
אבל זה היה טוב שיש לי טלפון , בכל זאת .

ההודעה הייתה מדניאל , שותפה לעבודה שלי שאמרה שאני צריכה לבוא לבית הקפה מהר כי יש לדני מקרה חירום .
סגרתי את הטלפון ונאנחתי .
נאנחתי , ודמיינתי לעצמי איך זה להיות אמא חד הורית שעובדת בבית קפה ב10 בלילה ביום חמישי .
אני מניחה שזה מקרה עם התאומים , אולי הם ניסו לברוח עוד פעם , או אולי לאכול את הקקי של הכלב של השכנים , וכן זה קרה פעם .

הפכתי מבט לעבר אנה שכנראה שחכה הכול לגבי החבר הקודם שלה , הרגשתי את החיוך שלי על הפנים .
אהבתי את אנה , היא הייתה החברה הכי טובה שלי מאז שהתחיל התיכון ועשינו ביחד הכול , טוב כמעט הכול .
חוץ מלבלות בבית שלי .
הכנסתי את הטלפון שלי לכיס והתכוננתי לצאת מהבית כששמעתי קול שאומר
״ הולכת כול כך מוקדם אנדרה ? ״ הסתובבתי וראיתי את אלכס בלייז , הילד הכי מעצבן של התיכון .
ולמה הוא מעצבן אתם שואלים בתמימות ? הוא היה בעל פה גדול , שטוב בשביל כלום ששבר את הלב של אנה .
הזהרתי את אנה שהוא ישבור לה את הלב , אבל כמובן שהיא לא הקשיבה לי .
אף בת לא יכלה להתנגד לאלכס כי הוא היה בעל מראה טוב , בעל שכל וקסם אישי .
הוא יכל לגרום לכול בת לגרום לרדת על הברכיים ולהתחנן אליו .

ואז כשאלכס זרק את אנה כי הוא היה משועמם היא בכתה לי בטלפון .
חמש שעות , זה הזמן הכי גדול שאנה בכתה על בן כלשהו .
נכון שזה היה לפי שנתיים אבל , זה היה מספיק כדי שאני ואלכס נהפוך לאויבים .
אנה כבר סלחה לאלכס אבל אני עדיין נשפתי אש כול פעם שהוא התקרב .

הסתובבתי אל אלכס וראיתי אותו , מחזיק כוס פלסטיק אדומה ביד אחת , וביד השנייה הייתה לו בחורה שנצמד אל הצוואר שלו כאילו אין מחר .
״ הי אלי כמה נפלא לראות אותך כאן ״ אמרתי במתיקות .
ואז הוספתי בשמחה מזויפת ״ או ! אני רואה שמצאת לעצמך בחורה ״

אלכס גיחך , זה היה כול כך טיפוסי בשבילו .
כול יומיים שלושה הוא היה מחליף בחורה .
אני בטוחה שהוא כבר הספיק לצאת עם 75% אחוז מהבחורות בעיר הזו .
פעם אחת איזו בחורה טסה לעיר שלנו מסין רק כדי שהוא יזרוק אותה אחרי שלושה ימים .

״ מותק מי זו ״ הבחורה הזיזה את הפה שלה הרבה יותר ממה שהיה צריך .
״ הו זו רק חברה מנדי ״ אמר אלכס בקול מתוק , אותו קול שהוא השתמש על עשרות בנות .
מנדי סרקה אותי במבטה , כדי להשוות כמה תחרות אני מספקת .
בסופו של דבר היא אמרה ״ בכול אופן למה היא קוראת לך אלי ? ״ היא אמרה

הרמתי גבה בהפתעה , למרות שלאלכס יש יותר איי קיו מלרוב הנשים , הוא עדיין ממשיך לבחור בחורות בלי שכל.
״ זו בדיחה קטנה ביננו ״ אמר אלכס בחיוך מאופר
״ אל תחמיא לעצמך ״ אמרתי וגילגלתי עיניים . ״ הסיבה היחידה שאני קוראת לך עלי זה כי אני לא חושבת שאתה ראוי לשם גברי ״ אמרתי וחייכתי חיוך מעצבן .

אלכס חייך ״ אנדרה המסכנה , היא לא יודעת איך לבטא את הרגשות שלה כלפי , אזה היא מבטאת אותם דרך בריונות ושמות . ״ הוא סיים מהר והתרחק ממני שני צעדים .
מנדי גיחחה .
איך הוא מעז ?! אבל בעצם זו אחת מהבדיחות מרושעות של אלכס הוא אהב לספר לאנשים חדשים שאני מאוהבת בו קשות .
״ אלכס אלכס אלכס ״ הזזתי את הראש בחוסר אמון ״ למה אתה לא יכול להפסיק להתנג כמו ילד קטן לשם שינוי ? ״ אמרתי ושוב החיוך המעצבן הופיע על השפתיים שלי .
הוא חייך חיוך גדול יותר ואמר
״ אני מתנהג ככה רק לידך ״ וצחקק והוסיף ״ התגובה שלך תמיד מדהימה ״ .
שחקתי את השיניים שלי ואני בטוחה שהעיניים שלי ירו גיצים
״ רואה ? ההבעה הזו מקסימה ! ״ הוא אמר בחיוך ושלף את האייפון שלו ( 5 , מהדגם הכי חדש )
ולקח תמונה שלי .
כול הפעולה הייתה כול כך מהירה , שלקח לי זמן להבין מה קרה .
הוא הראה את התמונה לחברה שלו שיציחקקה בצורה כול בצורה כול כך חמודה .
״ היי ! זו הפרה של פרטיות ! אתה לא יכול לצלם תמונה של מישהו בלי רשות שלו ! ״ אמרתי בכעס
ניסתי לקחת לו את הטלפון אבל אלכס הייה מהיר יותר , גבוה יותר .
והוא החזיק את הטלפון שלו בצורה הכי מעצבנת הטלפון מורם מעליי כשהוא אומר
״ הינה חתלתולה ״ או אמר לי בצורה מעצבנת .
״ תביא לי את זה ״ אמרתי
ניסתי לקפוץ אבל עדיין לא הגעתי
״ תביא לי את זה ״ אמרתי בכעס
״ תביא לי את זה חתיכת חרא ״ אמרתי בעצבים טוטאליים .
אלכס צחק כול הזמן הזה ואמר לי
״ למה לי ?! הריי זו עבודת אומנות ! ״ הוא אמר בצורה הכי מעצבנת שקיימת אי פעם
״ לך לגיהינום אלכס ״ צרחתי כשהבנתי שלא משנה מה אני לא יקבל את הטלפון , לא כשהוא מרים את היד שלו בצורה כזו . המחשבות שלי פעלו יותר ממני , קפצתי אל אלכס ונשענתי לו על היד ונעצתי את השיניים שלי בעור שלו .
זה היה כואב , שחכתי שאלכס הוא ספורטאי והגוף שלו שרירי .
אבל הצלחתי אלכס שחרר את האחיזה מהטלפון , והטלפון נחת על הרפה ונשבר לחתיכות .
אוי אלוהים , לא
״ ב – בייבי ״ אמרה מנדי בתדהמה
והבעת הפנים של אלכס הייתה רגועה באופן מחשיד .
״ כלבה מטופשת ! ״ צרחה מנדי ״ תראי מה עשית ! ״ היא אמרה והמשיכה לצרוח ״ שברת לאלכס את הטלפון ! ״ היא אמרה בקול צווחני להחריד
״ זה די ברור ״ אמרתי בכעס .
״ את עוד מעיזה לומר משהו ?! תתנצלי ! ״ אמרה מנדי הכעס
״ אלכס למה אתה לא אומר משהו ?! ״ אמרה מנדי בכעס
אבל אלכס רק שתק . וזה הפך את המצב לעוד יותר גרוע .
״ אני כול כך מצטערת ״ שמעתי את עצמי אומרת ״ אני לא חשבתי שזה מה שיקרה , אני אשלם לך על זה ״ אמרתי .
אלכס פשוט הושיט יד , ואני הייתי מבולבלת מההתנהגות שלו
״ מה ?! ״ אמרתי
״ אני רוצה אלפון חלופי עכשיו , אני מקבל גם כסף ״ הוא אמר
זרקתי את הראש שלי אחורה וחשבתי על המצב .
ברור שאני חייבת לשם לו ! אני אחראית על המצב !
שלחתי ידיים רועדות לארנק שלי .
יש לי שם קצת יותר ממאה דולר , והינה אני עם טלפון ישן וכסף שעבדתי בשבילו ארבע שנים עומדת להביא אותו למי שהכי שנאתי בעולם .
אבל ברגע שפתחתי את הארנק שלי , אלכס התחיל להתפקע מצחוק .
״ את .. את באמת .. הולכת לשלם לי , אוי מטומטמת ! ״ אלכס אמר כשהוא מתפקע מצחוק
זהו זה , אלכס הולך להיות מושפל , לא משנה כמה חסכתי בשביל טלפון חדש , הוא הולך להיות מושפל
״ ברור שאני משלמת לך ! שברתי לך את הטלפון ״ אמרתי בנימוס
״ הו את בחורה מצחיקה ! במילא הייתי משועמם מהאייפון הזה ״ הוא אמר כשהוא עדיין מצחקק
רתחתי מבפנים .. משום מה אלכס אף פעם לא הצטייר אצלי כבחור שמתייחס לכסף כאילו זה כלום .
הושטתי לו את כול הכסף שהיה לי בארנק ואמרתי ״ אתה לא רוצה כסף , בסדר . אבל אני שברתי לך את הטלפון ואני הולכת לשלם עליו ״ אמרתי בנינוחות . אלכס השתתק והבעת הצחוק שלו נעלמה .
הסתכלתי בשעון , אני תוך חמש דקות צריכה להיות בבית הקפה ובית הקפה במרחק של שלושה קילומטר . הסתובבתי ופניתי החוצה . כשיצאתי אנשים הסתכלו עליי והתלחשויות בינהם .
לא יכולתי לשלם למונית , אבל לא נורא במילא הייתי צריכה זמן לעצמי .
אני אנדרה רובינסון ועם יש משהו אחד שאני גאה בו זו הגאווה שלי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך