עולם יקר, בבקשה תעצור

athena 01/12/2020 315 צפיות תגובה אחת

אני רוצה לעצור. אני רוצה שכל העולם פשוט יעצור. לא היה הרבה יותר פשוט לכולם אם כדור הארץ היה מפסיק להסתובב, אפילו רק לרגע אחד, כדי שנוכל לחשוב לשנייה על הדברים שבאמת חשובים לנו? אני מרגישה שכל האנשים דוחקים בי, המטלות מלחיצות אותי, כל הדברים שצריך לומר ולעשות לא מפסיקים להטריד את מוחי.

למה הכול לא יכול פשוט להיעצר? האנשים יפסיקו לומר את מה שהם חייבים לומר ויגידו את מה שהם רוצים. כל הדברים שצריך לעשות לא יהוו עוד בעיה. אני לא אומרת את זה רק בשבילי, אלא בשביל כולם. למרות שזה מרגיש כאילו רק אני, כאילו אני היחידה שלא עומדת בקצב. כל כך הרבה דברים צריך לעשות בכל כך מעט זמן, איך אפשר להספיק הכול? למה העולם לא יכול לעצור לרגע? זה לא יזיק לאף אחד, ואפילו יעזור.

כי העייפות כבר מתחילה לטבוע בי סימנים. איני עושה את הדברים שאני באמת רוצה לעשות. לדעתי אף מאיתנו לא באמת עושה את מה שהוא רוצה לעשות, וזה מרגיש נורא.

עולם מעצבן, למה אתה לא עוצר? תדאג קצת לתושבים שלך. אם הייתי יכולה, הייתי עוצרת את הזמן. דואגת שלכולם יהיה רגע לעצמם, לאנשים ולדברים החשובים בחיים שלהם. כי אחרת, מה הטעם בחיים האלה?

עולם יקר וטוב, בבקשה תעצור. אפילו רק לרגע אחד. אני רוצה לחוות שנייה אחת בה לא אצטרך לדאוג משום דבר, לא אצטרך לחשוב על שיעורי הבית שקיבלתי, או על הדברים הגדולים שצריך לפתור ולתקן. אז בבקשה תעצור.
תאמין לי שגם לך יהיה יותר טוב אחרי השנייה האחת הזאת, שלא צריך לדאוג בה משום דבר אחר.


תגובות (1)

וואו הוצאת לי את המילים מהפה.
הכתיבה ממש יפה

06/12/2020 14:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך