Luna6666
אני לא יודעת אם זה מובן, אז אני אכתוב בכל זאת - הסיפור מסופר מנקודת מבטו של בובה... -- הערות הארות ותגובות בונות יתקבלו בברכה!:))

על המדף

Luna6666 03/09/2014 725 צפיות 6 תגובות
אני לא יודעת אם זה מובן, אז אני אכתוב בכל זאת - הסיפור מסופר מנקודת מבטו של בובה... -- הערות הארות ותגובות בונות יתקבלו בברכה!:))

במשך שנים צפיתי בחדר. הייתי שם מאז הייתה רק בת שבוע ימים, בצעדיה הראשונים, במילותיה הראשונות, הייתי שם כשהתפתחה לנערה יפה וחייכנית. הייתי שם כשנשברה, כשבכתה, כשרצתה מישהו לחבק.
צפיתי בה כשלראשונה הביאה לחדרה בחור, צפיתי בה כשלראשונה ליבה שבור. ראיתי את השנאה הראשונה שהתפתחה מתום הלב. הייתי שם כשסלחה, ורבה, ושוב סלחה. הייתי שם כשלא היה לה מנוח, כשהתהלכה מצד לצד אובדת עצות.
משנה לשנה התמעטו חיבוקיה, משנה לשנה נהייתי בודד. ובא היום ואותי שמה על המדף, יושב, צופה, ללא חום, ללא חיבה. מדי פעם הייתה שולחת בי מבט, ובי ניצתה התקווה שהנה, חזרה האהבה. אך אז היה מבטה מרפרף מעבר לי, מחפש על המדף את הספר או כל דבר אחר, כל דבר פרט לי.
ועברו עוד שנים, ואני שם ישבתי, צופה בה בתקופותיה הטובות והרעות. צופה בה כשקיבלה חתול חדש, כזה שחיבקה כל לילה מחדש. אילו יכולתי לבכות, היו אז זורמות בלי סוף הדמעות.
יום אחד ארזה הכל, ויצאה בלי להביט לאחור. במשך שנים רק מדי פעם חזרה, חיבקה את החתול שהרבה זמן לא ראתה. ושוב יצאה היא לדרכה, הלכה, חזרה ושוב הלכה. אך את החתול לא שבה וראתה. פתאום היא שבה, אך לא הייתה לבד, היא באה עם פעוט שכל שידע לעשות היה לישון ולבכות.
ופעם אחת, אחרי מספר לא מועט של חודשים, הושיט אלי את ידו וחייך חיוך תמים. כשראתה זאת, שלפה אותי מהמדף ונתנה אותי לו, לפעוט שצווח משמחה.
במשך שנים שוב הייתי מוקף בחום ואהבה, במשך שנים שוב סבבה אותי חיבה. ראיתי איך כל לילה באה לתת לו נשיקת לילה טוב, ראיתי כשחיבקה אותו כשדידה לו בפעם הראשונה, והוא חיבק אותי. ראיתי את הפעוט גדל ואותה הולכת ודועכת. ויום אחד, כשהפעוט כבר לא היה פעוט ואני הייתי שוב על המדף, לא חזרה יותר. ולי, כבר מזמן ללא אחת מעיניי, לא היה עוד במה לצפות. אותו הפעוט שכבר מזמן הפך לגבר, שם אותי אי שם בפח עמוק. כעבור שעות כבר חשכו עיניי, ולא נשארתי אלא כזיכרון ילדות עמום.


תגובות (6)

אני לא יודעת למה.. כי זו בסך הכל בובה.. אבל עשית לי צמרמורת.. אהבתי :)

03/09/2014 18:53

תודה רבה:))

03/09/2014 19:00

וואו! ממש אהבתי! הצלחת לכתוב סיפור מרגש מנקודת מבט מיוחדת מאוד, שלא רבים היו חושבים עליה.
שגיאות כתיב: אין שגיאות, 10!
זכר, נקבה ושם המספר: מעולה! 10
מקוריות: מאוד מקורי, נקודת מבט מעניינת 10
התאמה למשימה: אני לא כלכ בטוחה שהבנתי באיזה רגש הסיפור מתרכז, או שהוא מתרכז בכמה. אני לא רואה שכל הסיפור סובב סביב אותו הרגש, בכל אופן. אתן לך אם את חושבת שהוא יותר מתאים למשימה, תכתבי לי את הרגש שהתכוונת אליו בסיפור ואני אעריך אותו מחדש. כרגע זה 6
רמת כתיבה: מעולה! השפה שלך גבוהה, את מוצאת מילים מדויקות להפליא לתאר זיכרונות ורגשות.10

05/09/2014 16:08

    הייתה לי שם טעות הקלדה. התכוונתי לומר שאם לדעתך הסיפור הזה מתאים יותר ממה שאני הבנתי, תכתבי לי בהודעה פרטית את הרגש. כרגע הציון הוא 6

    05/09/2014 16:11

צודקת. הסיפור באמת סובב סביב תחושת הנטישה. אשנה את הניקוד ל9

08/09/2014 21:31

וואוו צמרמורת מטורפת אני עוד שנייה בוכה

05/08/2015 01:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך