מבוסס על סיפור אמיתי.
החלק האחרון לא קרה ואני מקווה שלא יקרה. אני זאת כאילו גילי.
אני לא יודעת מה לעשות.
אם למישהו יש רעיון בשבילי מה לעשות, בבקשה בבקשה שיכתוב בתגובות!
(מהחלק שחזרנו ללימודים זה כבר לא קרה).

על מה שלא כתבתי

16/03/2013 641 צפיות אין תגובות
מבוסס על סיפור אמיתי.
החלק האחרון לא קרה ואני מקווה שלא יקרה. אני זאת כאילו גילי.
אני לא יודעת מה לעשות.
אם למישהו יש רעיון בשבילי מה לעשות, בבקשה בבקשה שיכתוב בתגובות!
(מהחלק שחזרנו ללימודים זה כבר לא קרה).

לפני שבוע, הייתי בריב עם אלינור וליאור.הייתי איתם בריב כבר הרבה זמן, אבל הסיפור עצמו קרה לפני שבוע. אני, לירון ומיקה היינו שלישית חברות הכי טובות, ואלינור ליאור ואופיר היו גם שלישיה כזאת. יום אחד, אלינור וליאור החליטו שהם כועסות עלי על מיקה ועל לירון. פעם היינו חברוה אחת ובפורים התפצלנו. יום אחד שמעתי שגיא ואלינור חברים. לא היה לי אכפת. יום לפני יום ההולדת של מיקה, אני ומיקה הלכנו ישר אחרי בית הספר לבית של לירון כדי להכין עוגה להביא יום למחרת. אני ומיקה היינו צריכות לחכות ללירון כי היה לה פרטני חברתי (עושים פעילויות עם המורה, אוכלים חטיפים ובסוף מארגנים פעילות לכיתה). גיא היה בקבוצה שלה. אני ומיקה חיכינו מחוץ לכיתה ואז גיא יצא מהכיתה עם צ'יטוס ביד. "רוצה גילי?" הוא שאל אותי והושיט לי את הצ'יטוס. "כן" אמרתי ולקחתי את הצ'יטוס מידו. הכנסתי לפה את הצ'יטוס, וכשהוא אמר לי שזה היה על הריצפה רצתי לשירותים, ירקתי את הצ'יטוס, שתפתי את הפה 3 פעמים ושתיתי. לאחר זמן מה, גיא יצא שוב מהכיתה והפעם הוא החזיק פופקורן והציאה למיקה. לפני שמיקה לקחה את הפופקורן איילת יצאה מהכיתה ואמרה לי ולמיקה:" אל תקחו זה היה ברצפה". כשהפרטני חברתי נגמר הלכנו ללירון והכנו עוגה ועבודה בתנ"ך. כמה ימים לאחר מכן, כשיצאנו לחופשת שבועות, נכנסתי לפייסבוק שלי. היו לי 2 הודעותף אחת מגיא ואחת מאלינור. נכנסתי להודעה שאלינור שלחה לי:" איזה באסה שאני וגיא לא מתאימים…. נכון גילי?". לא הבנתי על מה היא מדברת וכתבתי לה "מה הקשר?". נכנסתי להודעה שגיא שלח לי והיה כתוב בה:" אני חבר של אלינור ואני מעדיף את זה בהרבהה. אני לא נפרד ממנה. לירון אמרה לך?". גם בהודעה שלו לא הבנתי על מה הוא מדבר אז גם לו שלחתי "מה הקשר?". אלינור לא הייתה מחוברת. גיא שאל אותי מה עניתי לאלינור. עניתי לו שאני לא חייבת להגיד לו. הוא אמר לי שהוא ישאל אותה.
"בכייף, וחוץ מזה, אני בחיים שלי לא אמרתי דבר כזה, מי אמר לך שאמרתי את זה?" השבתי לו.
"מה, לא כתבת לי שאני ואלינור לא מתאימים ושאני צריך להיות עם לירון?".
"לאא" השבתי.
"שקרנית" קבע גיא.
"מאיפה הוצאת את זה?טוב, אל תאמין" השבתי.
"תעלי בשיחה ותראי".
עליתי בשיחה וראיתי שכתוב שאני כתבתי יום קודם בשעה תשע ושתיים עשרה דקות בערב:"גיאא, תפרד מאלינור, אתם לא מתאימים. להגיד לך מי מתאימה לך? לירוןן!!!".
לא האמנתי למראה עיניי. הייתי המומה. מהר שיניתי את הסיסמא שלי לפייסבוק, הסקתי שמישהו פרץ לי.
"עכשיו אני רואה" כתבתי לגיא.
"רואה שכתבת?" השיב לי.
עניתי לו:" נשבעת לך שלא כתבתי את זהה".
"אז איך זה נכתב, גילי?" שאל אותי.
"נשבעת לך שאין לי מושגג" הייתי כנה איתו.
"ממש קנאית" קבע.
"טוב, אל תאמין" אמרתי לו.
נכנסתי לקבוצה שלי ושל חברת ילדות שלי. הייתי ממש מעוצבנת ורציתי להתפוצץ.
כתבתי לה את כל הסיפור ואת כל השיחה.
"היי," כתבה לי חברה מהחוג דרמה שלי.
"מה קורה?" הוסיפה.
"לא משו" עניתי והיא ישר שאלה :" למה?" עניתי לה רגע והיא אמרה "טוב…".
לאחר שסיימתי לכתוב בקבוצה את כל הסיפור ואת כל השיחה שלי עם גיא, עשיתי על מה שכתבתי 'העתק' (כדי לא לכתוב מחדש לחברה מהדרמה) ובמקום לעשות הדבק על הצ'אט עם הילדה מהדרמה- יולי- עשיתי הדבק על הצ'אט עם גיא שנשאר פתוח. לא שמתי לב ששמתי את זה בצ'אט עם גיא ועשיתי אנטר. כתבתי לו שהתכוונתי לכתוב את זה לחברה שלי. הוא כבר לא היה מחובר. לאחר מכן, עשיתי הדבק על הצ'אט עם יולי. מיקה עדיין לא ידעה על זה אך לירון כן. סיפרתי לה גם בפייסבוק וגם כשהלכתי לישון אצלה. כשחזרנו לבית הספר מהחופש, לירון ומיקה חיכו לי בשער בית הספר. "היי" אמרתי להן והתחבקנו. "היי" אמרו לי גם. "אנחנו צריכות לספר לך משהו," לירון אמרה. למיקה אין פייסבוק אז היא לא ידעה את זה עד שלירון סיפרה לה. "גיא ואלינור פתחו קבוצה בפייסבוק של כל השכבה חוץ ממך, וקוראים לקבוצה 'קבוצה נגד גילי המתומטמת' ו… עושים עלייך חרם. אל תדאגי, אני ומיקה בצד שלך". היא הרקינה את ראשה. לא האמנתי לה. הייתי בטוחה שהן עובדות עליי. נכנסתי לכיתה ועל הלוח היה כתוב בגדול 'חרם על גילי!' כל ילדיהכיתה ישבו על השולחנות, שילבו ידיים והסתכלו עליי במבט ערסי. התחלתי לבכות. זרקתי את התיק שלי ורצתי לשירותים. מיקה ולירון רצו אחרי ובקשו להכנס. לא עניתי להן. לקחתי כמה ריבועים של נייר טואלט והוצאתי עט שהיא בכיס מכנסיי. כתבתי על הנייר טואלט "אמא, אבא, מיקה, לירון- אני אוהבת אותכם.".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך