אני יודע\ת שכל החברים שלכם מרכלים אבל תחשבו על מי שאתם מרכלים עליו אני מתחנן\ת לפחות תנסו. בקרוב סיפורה של ליסה

עם הזרם

28/08/2019 341 צפיות אין תגובות
אני יודע\ת שכל החברים שלכם מרכלים אבל תחשבו על מי שאתם מרכלים עליו אני מתחנן\ת לפחות תנסו. בקרוב סיפורה של ליסה

ליהי מלכה וליסה קווין היו חברות הכי טובות מאז הגן, שום דבר לא הפריד ביניהן והן אף פעם לא רבו, מאז הגן הן גדלו והגיעו לכיתה ז'3 עדיין חברות הכי טובות אבל פחות נדבקות אחת לשנייה.
ליהי הגיעה לכיתה שלישית אחרי רועי מלאכי שליהי הייתה מאוהבת בו כמו כל בת אבל הוא היה חבר של נופר בליל (שיורשה לי להגיד שאני לא מגזימה באמירה שהיא נראית לא פחות טובות מסופר דוגמנית מהממת) ותומר ברקאי, החבר הכי טוב של רועי והשני הכי חתיך בכיתה ובנות גם היו מוכנות לצאת איתו אלמלא העובדה שהוא שפוט חסר תקנה של רועי. ליהי הניחה את התיק שלה על השולחן בלי להוריד את הכיסא וירדה לחצר לחכות לליסה. השמש הקופחת גרמה לה להזיע ולשקול לחזור לכיתה אבל כמו שחברה טובה אמורה לעשות, היא חיכתה לליסה. כעבור כמה דקות הגיעה ליסה שקועה בשיחה עם נופר. באילנים לא צריך תלבושת אחידה אבל לטעמה של ליהי נופר לקחה את זה יותר מדי רחוק והגיעה כל יום לבית ספר כמו לתצוגת אפנה עם חולצות בטן צמודות וג'ינסים אפנתיים ולמותניים 'תהרגו אותי למה' חשבה ליסה היה קשור ז'קט ג'ינס תכלת. נופר העיפה את השיכר החום שלה קדימה והתחילה לצחוק עם ליסה שאספה את השיער השחור המתולתל שלה לקוקו. ליהי חיכתה בסבלנות שליסה תשים לב אליה אבל ליסה ונופר חלפו על פניה בלי לזרוק מבט. זה אף פעם לא קרה לפני חשבה ליהי. היא הרגישה שמשהו לא בסדר אבל ניסתה להתעלם מהתחושה הזאת.
"מתי אנחנו נפגשות?" שאלה ליסה את ליהי בהפסקה "מחר בחמש בקולנוע לסרט ,'שומר הראש'" ענתה ליהי, כי אצלה, אין דבר כזה לשכוח, הכל כתוב. "קנינו כבר כרטיסים?" שאלה ליסה "לא, אמרנו שנקנה שם" ליסה שמחה והוסיפה "מצוין אז זה אומר שנופר יכולה לבוא אתנו" היא אמרה ופנתה ללכת משאירה שם את ליהי המומה מההחלטה החד צדדית הזאת. ליסה רצה חזרה לכיתה ושאלה "את מסכימה שנופר תצטרף?"
לא! ברור שלא! זה זמן לחברות הכי טובות! באיזה קטע את בכלל חושבת על זה??? לא ברור לה למה, הוציאה ליהי מפיה "כן, ברור" נמרץ. ליסה חייכה ויצאה משם.
ליהי פתחה את הספר שלה. אבל לפני שהספיקה לקרוא משפט שמה לב לרועי העומד לצידה וסגרה את הספר מיד. משום מה אמר רועי "ספרים תמיד עושים לי פיפי" ליהי הרגישה שהיא חייבת להגיד משהו כדי שלא יחשוב שהיא מתרגשת מהקטע אבל כל מה שיצא לה זה "עכשיו יש לי פיפי" רוטן . היא הניחה את הספר שלה על השולחן ויצאה לשירותי בנות. "היא מגעילה אותי" שמעה ליהי את הקול של רוני אלימלך מתוך השירותים והליטה להמשיך האזין. להפתעתה גילתה שהבנות מרחלות עליה בשירותים. היא רצתה לבלוע את עצמה ולהיעלם. לא להיות שם, מה היא עשתה רע? למה שונאים אותה? היא התאמצה לא לבכות והשאירה את הדמעות בעיניה. היא ללכת, לרוץ לברוח, אך לא הייתה מסוגלת לזוז עד ששמעה את ליסה אומרת "אתן צודקות ליהי באמת מגעילה". זה הקש ששבר את גב הגמל. ליהי ירדה קומה לשירותי הבנות שמתחת ובכתה, הוציאה את כל הדמעות שלה. בכתה על הבנות שמרחלות עליה, בכתה על זה שנופר מובילה את הבנות נגדה ובכתה על ליסה, ליסה שהייתה החברה הכי טובה שלה מלכלכת עליה בלי בושה. כאילו לא היו חברות הכי טובות מהגן. ליהי רצתה שליסה תיעלב כל כך שתרצה לעזוב את בית הספר. היא רצתה חרם ושיימינג עליה. על הילדה הצבועה שברגע שיכלה לקדם את הפופולריות שלה דרכה על החברות הזאת כמו סמרטוט משומש עם עובש.
הצלצול הגיע. היא שטפה את פניה, ניגבה את הדמעות ועלתה לכיתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך