עמוד 4 the story of my life

אוף אני ממש מיואשת!אין לי מוזה בזמן האחרון והכל נדפק לי…..!
התגלתי כסטוץ,איילון לא שם עליי,העומס הורג אותי….ובבית שלא נדבר מה הולך בבית….
אבל בכל זאת טוב לי לא יודעת יש את הצד הטוב הזה…האור הזה הטיפת אור ותקווה הזאת…
יש לי חברות נהדרות בבית ספר רק חבל שאני לא יכולה לדבר איתם כי אין לי פייס או פאלפון
הציונים שלי מעולים אבל בגלל כל כך הרבה עיסוקים ומחשבות אני מרגישה שאני מדרדרתאבל יש לי הוכחות שלא אז כבר לא יודעת…שילבו אותי באנגלית ואני עדיין לא כל כך מוצאת את עצמי בכל זאת לא למדתי שנה אנגלית ואני הקבצה לפני מצויינות אבל בכל זאת היה לי ממש כיף היום…אח שלי סיים טירונות היום סוף סוף בצבא ויכולתי לבוא אבל בחרתי שלא כדי לא להפסיד חומר…
כולם בשכבה כבר מכירים אותי ורוצים שאני אשתלב עוד…ואפילו השידוך שעשיתי לחברה שלי הלך אבל אני מקנא בה….והיה כתוב במזלות(כן אני סתומה שמאמינה)שמצב האהבה שלי הולך להשתפר בסוף שבוע ואולי אפילו יהיה לי חבר….מצאתי לי חברה ושני ידידים משוגעים בדיוק כמוני וזה כיף כי סוף סוף מבינים אותי :)אבל עדיין…עדיין קשה לי….מה לעשות?אני אפילו לא ידעת מה לעשות עם עצמי….בבית נורא קשה כי לדבר איתם דרך הבית זה העיסוק היחידי שיש לי אחרי בית ספר וזה לא מקובלך על אמא שלי…וזה עשה בלאגן יש לי עכשיו 10 דקות ביום והיא החליטה שאני בת 3 וקיצר באלגן….ואני לא יודעת איזה עוד עיסוקים אני יכולה לעשות אחרי בית ספר…..ואף אחד מהם לא גם איפה שאני גרה אז ככה שאני לא יכולה ללכת עלהם…עוד שנה שבמקום לצאת החוצה ולהנות אני נשארת ביית בסילבסטר…אני כבר לא יודעת..לא יודעת מעצמי,לא יודעת מה אני רוצה ולא יודעת מהחיים!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!help


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך