girl on fire
השיר הזה מתאר כל מה שילדה שבורת לב עוברת.. מקווה שזה נגע בכם בנים יקרים ועורר בכם משהו.. אז פעם הבאה שתרצו לשבור למישהי את הלב תשימו לב כמה זה כואב..

ערום מאהבה

girl on fire 12/04/2013 706 צפיות 4 תגובות
השיר הזה מתאר כל מה שילדה שבורת לב עוברת.. מקווה שזה נגע בכם בנים יקרים ועורר בכם משהו.. אז פעם הבאה שתרצו לשבור למישהי את הלב תשימו לב כמה זה כואב..

פגעת בה, הכאבת לה, גרמת לה להאמין שאתה אוהב, בשבילך זה רק עוד וי ברשימה בשבילה זה איקס לכל החיים.
בכל נשיקה שנתת לה היה אינטרס הרגש לא לקח חלק בהחלטות שלך. כשחיבקת אותה חזק היא בכתה מאושר… ואתה? רק רצית לשחרר כבר מידיה, בלילה ההוא שהבטחת שאתה שלה לתמיד וחלקתם את אותה המיטה, היא בכתה ולא היית שם בשבילה, עכשיו היא שבורה, לא אוכלת לא שותה, בקושי מדברת ואתה עם חיוך על הפנים ומחפש את הילדה הבאה שמופיע אצלך ברשימה. אז נכון אולי ניצחת, אבל יום יבוא וגם אתה תיפגע, ואתה הפסדת! כי היא אהבה אותך אהבה שבחיים אף אחת לא תאהב, וכשהיא שאלה לשלומך היה אכפת לה באמת, לא כמוך.. אז כשישבר לך הלב אל תחפש אותה, היא כבר מצאה את זה שיחבק ויאהב באמת, זה שהאגו לא משתלט עליו זה שכל חיבוק ממלא אותו באנרגיות, וזה שכל נשיקה מחממת לו את הלב, ואתה ערום מרגשות, חסר אהבה ונשארת לבד.. עכשיו אתה מאושר, הבכי שמעינייך הוא מאושר וגאווה? או אולי גילית שאתה סתם מגעיל שלעולם לא תזכה לאהבה, המיטה ריקה כמו הלב שלך, הדמעה שזולגת מעינייך היא רק חלק מהים שהיא חצתה בשבילך, והתמונות, אתה מתבונן בהן ואוכל את עצמך, אצלה הן נשרפות עכשיו, כל זכרון מחוק בשבילך.. ועכשיו שאתה חושב על זה.. אתה מגלה שאתה אוהב אותה, אבל חבל.. מאוחר מדי לא ידעת להעריך וזה מה שקרה תדע היא מיוחדת, וזה מה שהיא בחרה, היא סוף סוף מגשימה את עצמה ולומדת לאהוב באמת..


תגובות (4)

אהבתי מאוד מאוד יפה תמשיכיי כך את מאוד מוכשרת
אוהבת שרית

12/04/2013 06:09

תודה רבה :/ באמת שכואב שנשבר הלב..ניסיתי רק להביע את הרגשות שלי.. תודה לכן נסיכות!

12/04/2013 06:12

חיימשלי! ישלי דמעות בעיניים! את כותבת מרגש!!!
מקווה שתמשיכי לכתוב את הסיפור המושלם שלך! ועוד סיפורים קצרים (כמו זה…)
❤❤❤ ושבת שלום נסיכע! ^___^

12/04/2013 06:16

וכתבתי המשך לסיפור ^^חיים שלי יפים!! היה כיף היום חח ותודה וכן.. בנים לפעמים מבינים מה הם מחוללים.. אוהבתת ושבת שלוםם<3

12/04/2013 06:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך