פנימיית המוות פרק 2

28/06/2013 634 צפיות 6 תגובות

זה מדהים…הגורל,החוזק שלו,או שזאת בעצם החולשה שלי?טעות אחת.קטנה.שניה של חוסר ערנות,שניה שהסיתה אותו מהכביש הראשי*,והביאה אותו לכאן…במקום ל…שם.ואולי זה בגללי?שלא שמתי לב לזה שהנהג ירד מהכביש?אבל אולי לא בגלל זה?בגלל שהצטתי את תא השירותים שטיפאני הייתה בו?כן זו אשמתי,אני גרמתי לזה שאני כאן?אבל לא..אלא הם חבורת הT-טארה,טום,טיפאני,טימותי וטאניה,האויבים שלי,אלה שהתעללו בי לאורך כל שנותיי בבית הספר,9 שנים של אבל,הייתי חייבת לנקום,בגלל זה גם הצטתי את תא השירותים,שההצתה שלו גרמה לשריפה בבית הספר.שריפה שבית הספר לא יכל להשתקם ממנה,השריפה הזאת גרמה לי לחפש בית-ספר אחר.כן.אלה הם.הם אשמים בהכל.באופן עקיף.אני שוקעת במחשבות…שטה על ענן דימיוני אל עבר מקומות רחוקים..אפילו-לא תאמינו- מחייכת.לפתע,כל האידיליה הזאת נקטעת באכזריות,המיטה הישנה והרעועה שתפסתי לי אתמול החלה להתנדנד,אני פותחת את עיני ורואה את בחורה רזה להפליא,עם שיער בלונדיני דליל ו שפתיים קנטנות שנבלעו בתוך פיה הגדול שנפתח וצרח בקול צרוד ויהיר "עופי.לי.מהמיטה.עכשיו!!".אוי שיט,אויבת חדשה..

*כל הקטע הזה של "הסתה מהכביש הראשי" זה מה שבחרתי לחשוב שקרה,אני אלך לברר את זה אבל באותו הרגע הייתי חייבת לחשוב על זה,אז זה מה שנתתי לעצמי לחשוב..מוזר אבל..אין לי ממש מה להגיד להגנתי.


תגובות (6)

אהבתי מאוד! D:
מחכה לקרוא את ההמשך ;)

28/06/2013 13:26

תודה רבה D:

28/06/2013 23:59

חמוד ◕‿◕

29/06/2013 00:01

ת'נקס P=

29/06/2013 00:07

אשמח גם עם תעקבי אחרי הסיפור שלי (:

29/06/2013 00:08

I would love to XD

29/06/2013 00:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך