פנימיית המוות פרק 3

29/06/2013 532 צפיות 4 תגובות

"נו! למה את מחכה פרצוף תחת?" אמרה הנערה בקול המגעיל שלה.כן,לגמרי ניהיה אויבות.
"מה?"אמרתי,עדיין לא מבינה במה אני מסבכת את עצמי.
"או מיי גוד,טראנט!תעיף אותה!"הנערה לא ויתרה.היא הקישה באצבעותיה וקראה ל..ל…זה.
ואז,זה הגיע,הדבר שסיבכתי בו את עצמי-טראנט,איש הגורילה המוטנטי.(השם הזה מתאר אותו ממש בשיא הנחמדות).טראנט בצעדים שהרעידו את כל המרתף הזה,הוא הביט בי לכמה דקות,כאילו אני סוג של מוצג במוזיאון,המבט הפצפון הזה הספיק לי כדי להירגע,אבל לזמן ממש קצר,תוך דקה שוב נשמע הקול המגעיל של הנערה "נו כבר",טראנט תפס במותניי והעיף אותי לאחור,התרסקתי על המדרגות שהובילו לחדר האמבטיה.הסנטר שלי העיף את אחת חתיכת הפרקט שכיסתה את המדרגה שעליו נחת.דיממתי.עיני נסגרו בכבדות,כאילו סלעים היו קשורים אליהם,אבל אני נאבקתי בהם והשארתי את עיני פקוחות לרווחה,אבל זה לא עזר,פתאום הכל נעשה מטושטש,ואז שחור.התעלפתי.מצאתי את עצמי ב-לא,לא בחדר האחות,דבר כזה היה קורה רק אם למישהו היה אכפת ממני-מצאתי את עצמי באותו המקום,בחדר.פקחתי את עיני והנחתי את ידי על המצח והרגשתי שם משהו רטוב.מגבת.הורדתי את המגבת מראשי,והבטתי עליה,על השמיכה הייתה רקומה האות T ,אוי אלוהים,הם הגיעו.


תגובות (4)

תמשיכי!

29/06/2013 03:30

בכיף XD

29/06/2013 04:32

יש לך כתיבה יפה, אבל הפרקים קצרים מידי תאריכי אותם, בספר אמיתי הפרקים לא בארוך שורות בודדות, ויהיה קשה להתרגל לכך,
אבל תמשיכי!

29/06/2013 05:49

ברור,אני יודעת את זה,אלה לא ממש פרקים,יותר..לא יודעת,חלוקה קצרה.
אבל אני ממש שמחה שאת אוהבת ^_^

29/06/2013 07:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך