פעם למעלה, פעם למטה..

Miss T 16/06/2016 866 צפיות אין תגובות

מה עכשיו אבא איפה אתה עכשיו
אמרת שתישאר איתנו , אז מה הקטע?
היית הקרקע שלנו זה שמחזיק את כולם
אולי יש דברים שלא נבין לעולם..
ה יודע שלדבר איתו בשבילי זה כמו לשתות מים…אחרי ריצה בשמש…כי את האמת שחיים של כאב מלמדים אותך להסתכל על דברים בצורה רחבה יותר…ואבא שלי לימד אותי את כל מה שאני מכירה…וכשאני צוחקת זה ההתקפה הכי טובה שלי בכאב…אבל עכשיו אבא אני מנסה לחייך בשבילך דרך הגשם…וגם בשביל עצמי..ובשביל אמא וכולם..כי צריך להאמין במשהו ולתת השראה למישהו..
ותמיד נתת לי השראה, תמיד היית הקרקע,הדבק…זה שמאחד ומחזיק
עבדת כל כך קשה, וזה גבה ממך מחיר כבד
כן, כולנו שילמנו אותו, אבל אני מרגישה איתך ויודעת שאתה במקום טוב…
אבל עכשיו אני מרגישה כאילו רעידת אדמה פירקה אותנו, ואחי….מה איתו
רק מוסיף לכאב של אמא שלי,
נמצא יותר עם העאלק חברים..
כמו אויב מאחל לנו דברים שאפילו אוייבים לא מאחלים אבל ככה זה החיים,
להשתגע אצלו זה מצב רגיל ושיחה איתו אי אפשר ממש לנהל…כי או שתחזור חירש או מוכה…אבל לי כבר התחיל להימאס…אז החזרתי, והחזרתי ואחותי הקטנה גם החזירה ולמדנו להגן על עצמנו…כי אנחנו כל מה שהיה לעצמנו…אמא שלי כל היום עבדה כדי להשיג לנו חיים טובים ונורמלים והיא גם השראה בשבילי..,מה היא לא עשתה בשבילנו..ומה היא לא עברה…היא לביאה אמיתית…היא עמוד תווך,נכון החיים שלנו לא קלים אבל בהשוואה לאלה שלא ממש רחוקים מאיתנו…כאלה שאין להם אפילו קורת גג, משהו קטן לאכול היינו מבורכים ועל זה אני מודה..
מנסים לחייך אבל חיוך מזוייף מכאיב מתישהו
כי מלראות את אחי צולל ומעשן עם הנייס ,מסתבך ונדקר כל פעם מחדש כמו סיפור שחוזר על עצמו כל פעם מחדש, מנסה להישאר בפוקוס לחשוב חיובי, לומר לעצמי שיום יבוא ואני יאחד את כולם , כן נשמע מצחיק אבל חלומות הם מה שמשאיר אותנו רעבים לחיים, אנחנו נמצא משהו שאנחנו אוהבים כמו משפחה או אהבה כזו או אחרת אבל צריך לזכור שגם אם החיוך מזויף מישהו אחר יחזיר לך חיוך…וזה מה שיעלה לך חיוך..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך