פריקה חשוב לי שתקראו

סיון25 09/01/2014 660 צפיות 6 תגובות

טוב מה שרציתי לפרוק זה שאני במצב שכמעט ואין לי חברים כול הכיתה שלי צוחקת עלי והידיד הכי קרוב שלי נעלם לי מהעניים כאילו יש לו חברה ואני והיא ביחסים לא משהוא והיא לוקחת אותו והיא גורמת לו להיות כזה מעצבן ואני רוצה לחתוך אבל אני מפחדת ואני עכשיו בדיכאון אהה והידיד אני אוהבת אותו ואני לא יודעת מה לעשות עזרה מישהו?


תגובות (6)

דבר ראשון אל תחתכי ודבר שני תנסי לדבר ולהבין למה אם עושים לך את זה אם זה לא יעבוד פשוט תדברי אם מישהו ותמיד כול מי שנימצא באתר ישמח לעזור לך זה יעבור אל תידאגי טוב

09/01/2014 09:35

פשוט תחתכי. זה עוזר, אני חותכת. זה טוב לנשמה.

09/01/2014 09:54

לא! אל תחתכי!
זו ממש לא הדרך!
את רוצה ליצור איתי קשר? אני אשמח לדבר אתך על זה..

09/01/2014 10:01

קודם כל אל תחתכי זה לא עוזר באמת! את רק מכאיבה לעצמך וגורמת לעוד סבל וסתם צלקות על הגוף וחוץ מזה זה לא בריא ונורא קל להתמכר!
דבר שני אני אחת הבנות הלא מקובלות בשכבה ואני די מבינה אותך ואת ההרגשה שלך למרות שאני לא עוברת ממש את מה שאת עוברת.
אני מציעה לך לגשת אליהם ולהגיד שהם יפסיקו עם ההצקה הזאת ואם זה לא יעזור פשוט תפני אל היועצת או מנהלת בית הספר. נו אז מה שהם יקראו לך מלשנית. גם אם "תלשיני" אני מבטיחה לך שזה יעשה לך הרבה יותר טוב על הלב מאשר לחתוך.
את יכולה גם לדבר עם ההורים שלך בנושא, אוליי הם יוכלו לעזור לך(;
בהצלחה לך ומקווה שעזרתי0;

09/01/2014 11:43

לחתוך לא יעזור לך להתמודד עם הבעיות שלך, פשוט "תתעמתי" עם הבעיות שלך בדרך אחרת(כמו: ציור)ודברים שאת אוהבת לעשות כדי שישכיחו את זה קצת, אני מסכימה עם Ruth16 קל ממש להתמכר לזה וקשה מאוד לצאת מזה, וזה סתם ישאיר לך צלקות.
בקיצור, תתמודדי עם זה בדרכים שונות, תפתחי קשרים עם ילדים מהשכבה או ילדים אחרים בכללי כאילו תתחילי מחדש.
מקווה שעזרתי, אם את צריכה עזרה או משהו דברי איתי :)

09/01/2014 11:56

אני מסכימה עם התגובות שמעליי ( חוץ מ-סיפורים מעניינים מאוד123)
אל תחתכי! זה סתם עושה צלקות וזה לא יפתור דבר.
פני אל מישהו, דברי, תעשי משהו.
ותמיד תזכרי שבחיים יש תקופות טובות, ותקופות פחות טובות- זמנך עוד יגיע.

אה, ותזכרי שאני תמיד כאן ;-)

מקווה שעזרתי. :-)

09/01/2014 13:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך