פרישות באתר

21/08/2013 759 צפיות 9 תגובות

אני מסתכלת על עמודים למיניהם כדי לקרוא סיפורים,אני מסתכלת ורואה עוד הרבה משתמשים שאפילו לא פעילים.כאלה שפרשו ולא יחזרו.יש להם סיפורים מדהימים והם כבר לא כאן.זה כל כך חבל שהם פורשים מהאתר יכולתי להכיר ולקרוא עוד סיפורים מעניינים,עצובים,משמחים,מפחידים ובעיקר כאלה שמרתקים אותך לדף…רק חבל שהם כבר לא כאן,מעניין למה הם פרשו,יש כאלה שגם נעלמו כאילו בלעה אותם האדמה אחרים הודיעו על זה רשמית.אבל מה הייתה הסיבה?ממש חבל שהם עזבו…הלכתי לדף של אחד המשתמשים שהיו באתר וראו שיפור בכתיבה וככה זה היה עם עוד הרבה משתמשים.אז כן,זה חבל שהם עזבו.הם יכלו לכתוב סיפורים מדהימים ומעניינים ובאמת שחבל.ואלה שמתכננים לפרוש הם לא יודעים מה הם מפספסים,לא כדאי להם לפרוש הם יפספסו אתר מדהים!ואנשים מדהימים!


תגובות (9)

הרוב פורשים כי האתר הוא לא מה שהיה קודם והם לא מבינים שהוא גם לא יחזור אבל זאת לא סיבה ליפרוש!

21/08/2013 08:50

באמת חבל

21/08/2013 08:51

בגלל הסיפורים של הדיירקשניות כל פעם אותו התירוץ , את האמת להגיד זה די מעליב אבל בסוף ישארו רק דיירקשניות
אתם גורמים לזה לא אנחנו
אז די להאשים הם אלו שפורשים

21/08/2013 08:51

מסכימה.. אכן, חבל..

21/08/2013 08:51

אני אחת שפרשה וחזרה במשתמש חדש,
זה כי אין לנו אפילו צפיות, והספאם וההצפות לא מספיקים….
עזבו את התגובות, באמת, אבל אין צ-פ-י-ו-ת!

21/08/2013 09:18

פרישה מהאתר לא תשפר אותו נהפוך הוא צריך להמשיך לכתוב ולהשתדל לא על "המפורסמים" כי זה פשוט לדעתי ואני מדגישה רק לדעתי זה פשוט לא מעניין כדאי לפרסם סיפורים שכל אחת ואחד כותבים בעצמם בכל קטגורייה שהיא , בדיוני, אהבה, בהמשכים בחרוזים כל דבר אך לא עם "המפורסמים" מה דעתכם ????

21/08/2013 10:18

לדעתי בקי את צודקת אבל לא קשור לז'אנר התוכן נמאס כמו שכתבתי
לdark angel נכון שזה ממש מעצבן אבל אל תתעצבני מי זה,זה פשוט לא שווה את זה ועובדה שעכשיו דווקא יש לך צפיות וגם תגובות(אני בעצמי אפילו הגבתי כמה פעמים)

21/08/2013 10:35

כן זה באמת קצת מבאס, שאתה משקיע וכותב, ואחרי זה יש מקסימום תגובה אחת.. לי אישית זה מוריד את החשק לכתוב עוד. אבל הילדים שכן קוראים ומגיבים (התגובה האחת הזאת) היא מה שבאמת צריך להסתכל. כי את כותבת בעיקר בשביל עצמך ולא לאף אחד אחר, ועם הכותבת הזאת רוצה שתמשיכי אז תמשיכי את הסיפור רק בשבילה :)

21/08/2013 11:33

רונגלי צודקת

22/08/2013 00:43
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך